Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo kun poikaystävä puhuu koko ajan isosiskostaan!

Vierailija
09.03.2016 |

Siis vaikka katsoisimme luontodokumenttia jossa kerrotaan vesinokkaeläimistä, hänen on pakko mainita että sisko (vaikka Taina) näki noita silloin siellä Australian matkallaan ihan oikeasti. Jos koirani haukkuu ovikellolle, hän mainitsee että Tainan entinen koirakin teki niin. Kun huomasin koiran kyljessä patin ja varasin eläinlääkärin, poikaystävä suorastaan suuttui koska Tainankin koiralla oli ollut sellainen ja se oli vaaraton. Syytti siis etten luota hänen tai hänen mielipiteeseensä. Lääkärissä käytiin ja harmiton oli. Sen jälkeen kuulin jatkuvasti "Mitä mä sanoin, ei Tainankaan koiralla ollut vakavaa"

Kun katselin kaupassa yhtä takkia ja harmittelin sen hintaa, poikaystävä oikein nautti kun sai viisastella "Olisko kannattanut jättää nekin rahat säästöön niin olisit saanut sen takin, sen sijaan että käytit ne turhaan eläinlääkäriin vaikka mähän sanoin että Tainankin koiralla se oli harmiton" AAAAAARGH!!!!

Kun leivoin hänelle synttäreilleen kakun, otti siitä ehkä 2cm siivun, närppi sitä lusikallaan ja sanoi "Tainan kakut oli kyllä ihan omaa luokkaansa, sillähän on se leipuri-kondiittorin koulutus"

Kävimme katsomassa Napapiirin sankarit 2 ja elokuvan jälkeen kommentoin että olipa harvinaisen paska leffa. Poikaystävä suuttui ja lähti pikakävelyä eri suuntaan. (Leffa ei siis ollut mikään lahja tai hänen maksamansa lippu vaan itse ehdotin sitä)

Myöhemmin kun hän vihdoin vastasi puhelimeen kysyin syytä miksi hän suuttui. No, syy oli se että Taina oli tykännyt siitä leffasta hirveästi eli arvostelin hänen elokuvamakuaan.

En kestä enää, mietin kaikki sanomiset etukäteen etten joutuisi kuulemaan mitään Tainaan viittaavaa. Yritän vaihtaa puheenaihetta jos hän ottaa Tainan puheeksi (eli joka viidennessä lauseessa)

Kun olimme syömässä ja Taina oli mukana, poikaystävä avasi hänelle ravintolan oven ja auttoi takin hänen päältään. Minulla oli silloin jalka murtunut ja klinkkasin perässä aukaisten oven itse.

Ylioppilasjuhlissani (neljä ällää) hän antoi minulle ruusun mutta sanoi onnittelujen sijaan "Niin Tainahan kirjoitti kuusi ällää"

En kestä enää, en kestä en kestä en kestä. Jos jollakulla on jotain hyviä vinkkejä niin otetaan vastaan! (Hän on 22 ja minä 20)

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin aina kun vertaa minua Tainaan "No mutta minä en ole Taina, me olemme kaksi eri ihmistä"

tämä on parisuhde, ei a-studio.

Vierailija
42/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vaihtoehtoa, toisena tämä ero, mitä kaikki ehdottaa. Ja toisena tuon Tainan kanssa puhuminen. Kun isosisko kerran on sellainen idoli, puhu sinä sille siskolle ja kerro, mikä hiertää. Pyydä Tainaa pitämään poikaselle luento naisten käsittelystä. Mikään sun sanomas ei kuitenkaan toimi, koska Taina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä neuvo: Vaihda poikaystävää.

Tällaisella kommentilla kymmeniä peukutuksia? 

Eli teidän mielestänne ihmissuhteissa ei pidä yrittää keskustella ja ratkaista asioita? Ei ihme, että erotilastot pikkulapsiperheissäkin ovat mitä ovat. 

Ja pöh. Ei ole ap:n elämäntehtävä kasvattaa siskossaan kiinni olevasta pojanklopista aikamiestä. Kuka haluaisi tyttöystävänä, että häntä verrattaisiin jatkuvasti siskoon/exään/äitiin/jne.? Tällä ei ole mitään tekoa avioeron kanssa. Seurusteluvaihetta elettäessä etsitään sitä oikeaa kumppania, jota ap:n poikaystävä ei ilmiselvästi ap:lle ole - eikä kenellekään muullekaan, jos pitää isosiskoa elämänsä tähtenä.

Vierailija
44/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli teidän mielestänne ihmissuhteissa ei pidä yrittää keskustella ja ratkaista asioita? Ei ihme, että erotilastot pikkulapsiperheissäkin ovat mitä ovat. 

Ei niitä erotilastoja yhtään pienennä se, että kaikista varoitusmerkeistä huolimatta nai väärän henkilön. Ei se keskustelu mikään kaikkeen auttava taikasana ole. Jollekulle toiselle tuo isosiskoaan palvova poju saattaa olla oikea. On oikea sellaiselle, joka osaa piståå hänet ruotuun. AP on liian kiltti, onhan hän kovin nuorikin.

Vierailija
45/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea!

Meillä lähes sama tilanne, mutta parisuhdetta takana 3v ja miehen uusi kaverityttö on tämä jankkaamisen kohde... Tutustuivat vähän päälle vuosi sitten netissä.

Ehkä pahin, mikä kirpaisee vieläkin, on uusivuosi. Olimme kahdestaan juhlimassa uuttavuotta ja välittömästi uudenvuoden pusun jälkeen mieheni sanoi, oli että ''Minä en ole vähään aikaan laittanut Tainalle (jooh, sama peitenimi :D) viestiä, mutta äsken laitoin hyvää uuttavuotta''. Sanoi sen siten, että oli just ja just kerennyt edes irrottautua suudelmasta.

Että niin alkoi minun tämä vuosi ja se jankkaaminen vain pahenee. Välillä, kun suutun, niin lopettaa hetkeksi Tainasta puhumisen, mutta viestittelee tämän kanssa sitten enemmänkin....

Aina välillä, kun meillä on menoa seuraavava päivänä, niin mies on valvonut koko yön jutellen Tainan kanssa Skypessa tai jossain, koska ei kuulemma ''raaskinut sanoa, että pitäisi mennä nukkumaan'' ja nukkuu sitten koko seuraavan päivän ohi, vaikka meillä oli suunnitelmia. Olen tämän vuoksi viettänyt mm yhden meidän vuosipäivän ja muita merkkipäiviä yksin, kun mies on mielummin jutellut koko yön Tainan kanssa ja nukkuu sitten meidän juttujen ohi.

Vinkkejä ei ole antaa, mutta ero on käynyt mielessä... Tuntuu, että meidän parisuhteessa olisikin kolme ihmistä meidän kahden sijaan.

N20

Vierailija
46/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttaista! Ihailee kovasti isoa siskoa.

Oma 10 v poikani ihailee samalla lailla kahta serkkutyttöään, jotka ovat pari vuotta isompia :)

Vierailija
47/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta joku tuolla ihmetteli siskon leipuri-kondiittorikoulutusta, niin itse tunsin aikanaan 7 ällää kirjoittaneen naisen joka ei lukion jälkeen jatkanut mihinkään, vaan hankki kolme lasta, kaikki eri miehille ja nykyään elää sossutuella. Että eipä ole mikään niin suuri ihme.

Vierailija
48/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pöh. Ei ole ap:n elämäntehtävä kasvattaa siskossaan kiinni olevasta pojanklopista aikamiestä. Kuka haluaisi tyttöystävänä, että häntä verrattaisiin jatkuvasti siskoon/exään/äitiin/jne.? Tällä ei ole mitään tekoa avioeron kanssa. Seurusteluvaihetta elettäessä etsitään sitä oikeaa kumppania, jota ap:n poikaystävä ei ilmiselvästi ap:lle ole - eikä kenellekään muullekaan, jos pitää isosiskoa elämänsä tähtenä.

Tarkoitin, että jos kaikki muu tuntuu hyvältä, niin tämän asian voi ehkä muuttaa. 

Poika ei ehkä tiedosta omaa riippuvuuttaan siskoon. Kun tämä tuodaan esille, hän voi havahtua ja muuttaa ainakin käytöstään. 

Eli pidän tämän, että heti ei kannata luovuttaa.... Sitä paitsi arvelen, että aloittaja liioittelee rajusti. Jos olisi ihan totta tuo, niin olisihan entinen poikaystävä ollut jo kauan. Nyt on kuitenkin aloittajan sanojen mukaan yhteinen kokonainen vuosi takana, joten jotain hyvääkin on ollut ja paljon. 

Mutta oikeassa olet, ettei tilanne ole verrainnollinen avioeroon pikkulapsiperheessä. Se oli huono heitto. 

Vierailija
49/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea loppuun. Tainan aloitukset ovat parempia.

Vierailija
50/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta joku tuolla ihmetteli siskon leipuri-kondiittorikoulutusta, niin itse tunsin aikanaan 7 ällää kirjoittaneen naisen joka ei lukion jälkeen jatkanut mihinkään, vaan hankki kolme lasta, kaikki eri miehille ja nykyään elää sossutuella. Että eipä ole mikään niin suuri ihme.

Tunnet minut? 

Olin lukion jälkeen aivan tyhjän päällä. Koulu oli ollut koko elämäni. Tätä tyhjiötä tuli täyttämään rakastuminen. Rakastuin sananmukaisesti retkuun, puolirikolliseen tyyppiin -- kolme lasta kuitenkin ehti siunaantua ennen kuin täysin tajusin/uskalsin itselleni myöntää tilanteen. 

Mutta en kyllä elä sossutuilla. Se on ehkä huhu, koska tulemme toimeen perintöjeni ansioista aivan mukavasti. Käyn töissä, vanhin lapsikin on jo koulussa. 

Sama?

Vierailija
51/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnet minut? 

Olin lukion jälkeen aivan tyhjän päällä. Koulu oli ollut koko elämäni. Tätä tyhjiötä tuli täyttämään rakastuminen. Rakastuin sananmukaisesti retkuun, puolirikolliseen tyyppiin -- kolme lasta kuitenkin ehti siunaantua ennen kuin täysin tajusin/uskalsin itselleni myöntää tilanteen. 

Mutta en kyllä elä sossutuilla. Se on ehkä huhu, koska tulemme toimeen perintöjeni ansioista aivan mukavasti. Käyn töissä, vanhin lapsikin on jo koulussa. 

Sama?

Oho, siis lapset olivatkin eri miehille. Mulla on ihan samalle, joten en siis minä. Sori turha kommentointi tähän ketjuun huolimattomuuteni tähden. 

Vierailija
52/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Olin itse tosi läheinen  vähän nuoremman siskoni kanssa parikymppisenä. Meillä oli jopa läppä tai "leikki" että hän sanoi mua äidiksi välillä, varmaan äidin korvike jollain tavalla olinkin. Meilläkin oli molemmat vanhemmat, mutta ne vanhemmat nyt ei ehkä kaikkein tavallisimmat olleet, joten ei ihme, jos sisko haki musta tukea. Pikkuhiljaa ollaan etäännytty tuosta aikuisina. Itse asiassa siskoni etääntyi aika paljon vasta siinä vaiheessa, kun alkoi seurustelemaan vakavasti. Ei siihen mitään sairasta tai sen oudompaa kyllä liittynyt, oltiin vaan ikään kuin aikuiseksi kasvamassa yhdessä, jos ei siskoa olisi ollut, saman asian olisi varmaan ajanut joku bestis. Mutta ap:n poikaystävä varmaan nyt jotenkin on sisäisessä ristiriidassa, jos hän on tähän asti kasvanut sen siskonsa kanssa kohti aikuisuutta, ja nyt tietenkin pitäisi vähän päästä etääntymään siskosta, jotta pääsisi aikuistumaan tyttöystävänsä kanssa. Alitajuisesti punnitsee, uskaltaako päästää irti ja kannattaako se. Onhan siinä riskinsä jos luottaa; mitä jos tyttöystävän kanssa tulee nyt läheiseksi ja siskon kanssa etääntyy, jos suhde loppuu niin jääkin enemmän yksin ilman naisten tukea.

45:lle sanoisin, että poikaystävä on  liian läheinen kaveritytön kanssa ja jonkinlaista ihastumista niillä kyllä taitaa olla. Ite sanoisin poikaystävälle suorat sanat tilanteesta ja lähtisin, jos keskittyy niin paljon tohon toiseen tyttöön.

Vierailija
53/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että hänen pitäisi alkaa seurustella siskonsa kanssa.

Vierailija
54/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli aivan samanlainen. Tavattiin, kun olin 20v ja hänen siskonsa 22v. Toisilla treffeillä halusi tehdä minut mustasukkaiseksi olemalla kädet kietoutuneena siskoonsa baarissa ja olin jo kääntyä ovelta takaisin ja sanoa moro, mitä olisi kyllä kannattanut oikeasti tehdä, niin elämäni olisi mennyt ihan toisin.

Tämä "Taina", kun oli mieheni idoli. Nuorena minua kauniimpi, sellainen narsistinen lumppu, jonka mieheni nosti jalustalle. Minun olisi pitänyt leikata hiukseni samanlailla kuin siskollaan ja jauhoi aina, kuinka tyylikäs sisko hänellä on ja että panisi häntä, jos ei olisi siskonsa jne.

Olin mustasukkainen ja tunsin itseni epävarmaksi. Näillä oli alkkisvanhemmat, joten olivat varmaan kasvaneet jotenkin kiinni toisiinsa.

Olemme nyt eronneet ja tämä "Taina" on eronnut monet monet kerran ja elämänsä on risaisena. "Taina" järjesti meidänkin elämässä pari kriisiä valehtelemalla mun pettäneen miestäni ja mies sitten uskoi ja petti kostoksi esim.

Luojan kiitos, pääsin eroon sekä miehestä, että tästä "Tainasta".

Koko perhe oli ihan sairas muutenkin heidän suvussaan, huh huh.

Vierailija
55/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaistukea!

Meillä lähes sama tilanne, mutta parisuhdetta takana 3v ja miehen uusi kaverityttö on tämä jankkaamisen kohde... Tutustuivat vähän päälle vuosi sitten netissä.

Ehkä pahin, mikä kirpaisee vieläkin, on uusivuosi. Olimme kahdestaan juhlimassa uuttavuotta ja välittömästi uudenvuoden pusun jälkeen mieheni sanoi, oli että ''Minä en ole vähään aikaan laittanut Tainalle (jooh, sama peitenimi :D) viestiä, mutta äsken laitoin hyvää uuttavuotta''. Sanoi sen siten, että oli just ja just kerennyt edes irrottautua suudelmasta.

Että niin alkoi minun tämä vuosi ja se jankkaaminen vain pahenee. Välillä, kun suutun, niin lopettaa hetkeksi Tainasta puhumisen, mutta viestittelee tämän kanssa sitten enemmänkin....

Aina välillä, kun meillä on menoa seuraavava päivänä, niin mies on valvonut koko yön jutellen Tainan kanssa Skypessa tai jossain, koska ei kuulemma ''raaskinut sanoa, että pitäisi mennä nukkumaan'' ja nukkuu sitten koko seuraavan päivän ohi, vaikka meillä oli suunnitelmia. Olen tämän vuoksi viettänyt mm yhden meidän vuosipäivän ja muita merkkipäiviä yksin, kun mies on mielummin jutellut koko yön Tainan kanssa ja nukkuu sitten meidän juttujen ohi.

Vinkkejä ei ole antaa, mutta ero on käynyt mielessä... Tuntuu, että meidän parisuhteessa olisikin kolme ihmistä meidän kahden sijaan.

N20

Miten ihmeessä voit katsoa tuota menoa? Miehesihän ON selvästi parisuhteessa kyseisen naisen kanssa ja arvottaa hänet vähintään samalle tasolle kuin sinut, ellei korkeammalle. Tietääkö tyttö että poikaystäväsi edes seurustelee? Ovatko nähneet livenä? Koska jos/kun näkevät, silloin viimeistään heidän suhteensa nousee tärkeimmäksi.

Vierailija
56/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, miten outo olo tulee näitä juttuja lukiessa, vähän psykedeelinen.

Terveisin eräs ihan oikea Taina

Vierailija
57/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enää suhtautua neutraalisti keneenkään Taina-nimiseen :D ei mulla muuta, jatkakaa.

Vierailija
59/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli samanlainen. Siinä vaiheessa lopetin suhteen kun hän lohkaisi seksin aikana "sä näyttäisit ihan "Mirkalta" jos olisit tumma" hyi hele. Ei tuossa voinut muutakaan kun oli ilmeisesti sisko mielessä naidessakin. Harvemmin nuo tuollaiset muuttuu. "Mirka" siis ks. tyypin pikkusisko.

Vierailija
60/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taina, taina, taina, sä olet minun makuuni.. oooh,

taina, taina, taina, mut tehdään ensin tää duuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan