Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo kun poikaystävä puhuu koko ajan isosiskostaan!

Vierailija
09.03.2016 |

Siis vaikka katsoisimme luontodokumenttia jossa kerrotaan vesinokkaeläimistä, hänen on pakko mainita että sisko (vaikka Taina) näki noita silloin siellä Australian matkallaan ihan oikeasti. Jos koirani haukkuu ovikellolle, hän mainitsee että Tainan entinen koirakin teki niin. Kun huomasin koiran kyljessä patin ja varasin eläinlääkärin, poikaystävä suorastaan suuttui koska Tainankin koiralla oli ollut sellainen ja se oli vaaraton. Syytti siis etten luota hänen tai hänen mielipiteeseensä. Lääkärissä käytiin ja harmiton oli. Sen jälkeen kuulin jatkuvasti "Mitä mä sanoin, ei Tainankaan koiralla ollut vakavaa"

Kun katselin kaupassa yhtä takkia ja harmittelin sen hintaa, poikaystävä oikein nautti kun sai viisastella "Olisko kannattanut jättää nekin rahat säästöön niin olisit saanut sen takin, sen sijaan että käytit ne turhaan eläinlääkäriin vaikka mähän sanoin että Tainankin koiralla se oli harmiton" AAAAAARGH!!!!

Kun leivoin hänelle synttäreilleen kakun, otti siitä ehkä 2cm siivun, närppi sitä lusikallaan ja sanoi "Tainan kakut oli kyllä ihan omaa luokkaansa, sillähän on se leipuri-kondiittorin koulutus"

Kävimme katsomassa Napapiirin sankarit 2 ja elokuvan jälkeen kommentoin että olipa harvinaisen paska leffa. Poikaystävä suuttui ja lähti pikakävelyä eri suuntaan. (Leffa ei siis ollut mikään lahja tai hänen maksamansa lippu vaan itse ehdotin sitä)

Myöhemmin kun hän vihdoin vastasi puhelimeen kysyin syytä miksi hän suuttui. No, syy oli se että Taina oli tykännyt siitä leffasta hirveästi eli arvostelin hänen elokuvamakuaan.

En kestä enää, mietin kaikki sanomiset etukäteen etten joutuisi kuulemaan mitään Tainaan viittaavaa. Yritän vaihtaa puheenaihetta jos hän ottaa Tainan puheeksi (eli joka viidennessä lauseessa)

Kun olimme syömässä ja Taina oli mukana, poikaystävä avasi hänelle ravintolan oven ja auttoi takin hänen päältään. Minulla oli silloin jalka murtunut ja klinkkasin perässä aukaisten oven itse.

Ylioppilasjuhlissani (neljä ällää) hän antoi minulle ruusun mutta sanoi onnittelujen sijaan "Niin Tainahan kirjoitti kuusi ällää"

En kestä enää, en kestä en kestä en kestä. Jos jollakulla on jotain hyviä vinkkejä niin otetaan vastaan! (Hän on 22 ja minä 20)

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että perheen sisällä on suhteet jotenkin vääristyneet.

Muistan itse, kun seurustelin erään pojan kanssa, niin hänen sisko paljastui ensinäkin lähes samannäköiseksi.

Sisko oli myös puheissa koko ajan kuinka sisko tätä ja sitä ja sen perässä mentiin joka paikkaan ja päätettiin kaikista asioista. Ei sellaisen kanssa voinut enää olla suhteessa joka siskon kanssa vietti tyyliin avioelämää . Voit  tulla hankaluuksia myöhemmin, jos jatkaa, jos ei osaa elää omaa elämäänsä ja hyväksyä muita ihmisiä lähelleen. Ei kukaan normaali jaksa kuunnella päivittäin kuinka joku teki sitä ja tätä. Nuo ihmiset eivät joko hahmota omaa minäkuvaansa tai ovat liian heikkoja että elämää pitää aina peilata jonkun kautta.

Vierailija
62/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaistukea!

Meillä lähes sama tilanne, mutta parisuhdetta takana 3v ja miehen uusi kaverityttö on tämä jankkaamisen kohde... Tutustuivat vähän päälle vuosi sitten netissä.

Ehkä pahin, mikä kirpaisee vieläkin, on uusivuosi. Olimme kahdestaan juhlimassa uuttavuotta ja välittömästi uudenvuoden pusun jälkeen mieheni sanoi, oli että ''Minä en ole vähään aikaan laittanut Tainalle (jooh, sama peitenimi :D) viestiä, mutta äsken laitoin hyvää uuttavuotta''. Sanoi sen siten, että oli just ja just kerennyt edes irrottautua suudelmasta.

Että niin alkoi minun tämä vuosi ja se jankkaaminen vain pahenee. Välillä, kun suutun, niin lopettaa hetkeksi Tainasta puhumisen, mutta viestittelee tämän kanssa sitten enemmänkin....

Aina välillä, kun meillä on menoa seuraavava päivänä, niin mies on valvonut koko yön jutellen Tainan kanssa Skypessa tai jossain, koska ei kuulemma ''raaskinut sanoa, että pitäisi mennä nukkumaan'' ja nukkuu sitten koko seuraavan päivän ohi, vaikka meillä oli suunnitelmia. Olen tämän vuoksi viettänyt mm yhden meidän vuosipäivän ja muita merkkipäiviä yksin, kun mies on mielummin jutellut koko yön Tainan kanssa ja nukkuu sitten meidän juttujen ohi.

Vinkkejä ei ole antaa, mutta ero on käynyt mielessä... Tuntuu, että meidän parisuhteessa olisikin kolme ihmistä meidän kahden sijaan.

N20

Miten ihmeessä voit katsoa tuota menoa? Miehesihän ON selvästi parisuhteessa kyseisen naisen kanssa ja arvottaa hänet vähintään samalle tasolle kuin sinut, ellei korkeammalle. Tietääkö tyttö että poikaystäväsi edes seurustelee? Ovatko nähneet livenä? Koska jos/kun näkevät, silloin viimeistään heidän suhteensa nousee tärkeimmäksi.

En tiedä...

Tyttö tietää varsin hyvin minusta, koska mieheni on kertonut meistä hänelle ja mieheni on ''Tainan'' pyynnöstä laittanut minusta muutaman kuvan (minun luvalla tottakai) tälle, kun Tainaa on kiinnostanut miltä näytän. Mies on välillä myös laittanut minulle screenshotteja heidän kahden keskustelusta, joissa mies on esimerkiksi kertonut meidän vuosipäivästä Tainalle tai jostain ja Taina on toivottanut onnea. Mies on kertonut minulle, että Tainalla on jotain säätöä/ihastus/mahdollinen parisuhdekumppani tiedossa, mutta ei mitään virallista tällä hetkellä.

Eivät ole vielä nähneet livenä, mutta heidän on pitänyt. Ne tapaamiset ovat toistaiseksi aina peruntuneet syystä tai toisesta ja niitä hankaloittaa se, että Taina asuu vähän päälle 300km päässä, mutta samalla suunnalla mitä miehen sukua asuu.

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vaihtoehtoa, toisena tämä ero, mitä kaikki ehdottaa. Ja toisena tuon Tainan kanssa puhuminen. Kun isosisko kerran on sellainen idoli, puhu sinä sille siskolle ja kerro, mikä hiertää. Pyydä Tainaa pitämään poikaselle luento naisten käsittelystä. Mikään sun sanomas ei kuitenkaan toimi, koska Taina.

Ja tämä toimintamalli toistuu myös sitten kaikissa muissa parisuhteen pattitilanteissa tai kriiseissä. Tainaa pyydetään rauhantuomariksi jokaiseen konfliktiin. Miksi mies seurustelee apn kanssa?

Vierailija
64/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelua tulee (jos tulee) ensi kuussa täyteen vuosi mutta jos ei hän lopeta tai ainakin vähennä tuota niin en kestä. Minkä sanon syyksi haluun erota? "Sä puhut liikaa Tainasta" kuulostaisi vähän kummalliselta.

Ap

Mun mielestä ei ole pakko sanoa mitään erityistä syytä eroon. Ei sitä aina itsekään osaa sanoa, sitä vain tietää että kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta... Mutta jos nyt on pakko sanoa jotain, sanot hänelle että sinusta tuntuu että olette liian erilaisia, teitä kiinnostaa eri asiat.

Vierailija
65/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaistukea!

Meillä lähes sama tilanne, mutta parisuhdetta takana 3v ja miehen uusi kaverityttö on tämä jankkaamisen kohde... Tutustuivat vähän päälle vuosi sitten netissä.

Ehkä pahin, mikä kirpaisee vieläkin, on uusivuosi. Olimme kahdestaan juhlimassa uuttavuotta ja välittömästi uudenvuoden pusun jälkeen mieheni sanoi, oli että ''Minä en ole vähään aikaan laittanut Tainalle (jooh, sama peitenimi :D) viestiä, mutta äsken laitoin hyvää uuttavuotta''. Sanoi sen siten, että oli just ja just kerennyt edes irrottautua suudelmasta.

Että niin alkoi minun tämä vuosi ja se jankkaaminen vain pahenee. Välillä, kun suutun, niin lopettaa hetkeksi Tainasta puhumisen, mutta viestittelee tämän kanssa sitten enemmänkin....

Aina välillä, kun meillä on menoa seuraavava päivänä, niin mies on valvonut koko yön jutellen Tainan kanssa Skypessa tai jossain, koska ei kuulemma ''raaskinut sanoa, että pitäisi mennä nukkumaan'' ja nukkuu sitten koko seuraavan päivän ohi, vaikka meillä oli suunnitelmia. Olen tämän vuoksi viettänyt mm yhden meidän vuosipäivän ja muita merkkipäiviä yksin, kun mies on mielummin jutellut koko yön Tainan kanssa ja nukkuu sitten meidän juttujen ohi.

Vinkkejä ei ole antaa, mutta ero on käynyt mielessä... Tuntuu, että meidän parisuhteessa olisikin kolme ihmistä meidän kahden sijaan.

N20

Ootko sä vähän höntti? Ei kukaan itseään kunnoittava ihminen katselisi tuollaista hetkeäkään eikä kukaan kumppaniaan kunnioittava tekisi toiselle noin. Miehesihän on selvästi ihastunut ja ylläpitää tunnetta jatkuvasti. Mikä ihme saa sinut vaan hyväksymään tuollaisen käytöksen? Ihme touhua taas. Huoh.

Vierailija
66/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan lyhytaikainen suhde mieheen, joka tunki entisen vaimonsa joka lauseeseen. Jos vaikka sanoin, että olen aina harrastanut maalausta, niin hän sanoi, että niin hänen exänsäkin harrasti, ainoa ero meissä oli, että exän taulut olivat hienoja toisin kuin minun, jne, tätä rataa joka helvetin asiassa.

Jos huomautin, ettei sitä exää tarvii joka lauseessa mainita, niin mä olin sitten mustis. Huokaus,

Minullekin tulee tuosta mieleen se, että mies haluaa lytätä ap:n itsetuntoa. Jos tyypillä ei ole exiä, niin puhuu sitten siskostaan. Tosi monet miehet tekevät tuota. Minulle on yksi idiootti jopa selittänyt tapailuvaiheessa toisesta naisesta, jolle oli antanut ällöttävän lempinimenkin, kuinka tällä naisella on niin hyvä kroppa yms. Heillä oli jotain sutinaa samaan aikaan. Parin viikon päästä mies ehdotti seurustelua ja ei voinut ymmärtää, kun annoin pakit. Siitä on jo puolisen vuotta ja vielä viime viikolla mies jostain syystä alkoi puhumaan siitä tilanteesta, kun torjuin hänet. Päässä vikaa. 

Vierailija
67/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun leivoin hänelle synttäreilleen kakun, otti siitä ehkä 2cm siivun, närppi sitä lusikallaan ja sanoi "Tainan kakut oli kyllä ihan omaa luokkaansa, sillähän on se leipuri-kondiittorin koulutus"

Juu aivan.

Ylioppilasjuhlissani (neljä ällää) hän antoi minulle ruusun mutta sanoi onnittelujen sijaan "Niin Tainahan kirjoitti kuusi ällää"

Erittäin uskottavaa.

Huoh. Mitä te saatte näistä?

Vierailija
68/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tollasta et roikutaan tollasten omituisten ihmisten kanssa suhteessa, jotka aiheuttaa päänvaivaa.. Jos mulla olis tollanen tilanne sanoisin miehelle et lähe sinne siskos luokke. Ihan oikeesti naiset vähän sitä itsetuntoo peliin. En ikinä kattelis jos mun poikaystävä vertailis mua jatkuvasti johonki toiseen. Naurettavaa käytöstä ja naurettavaa et edes kysytään apua tollasiin niin pirun yksinkertasiin asioihin. Sun mies on vaa vähä sekopää. Joko puhut sille ja sanot et jos ei ala tollanen loppua niin ei tartte enää sua nähä. Kuulostaa tosiaan hieman vinksahtaneelta touhulta tuommonen siskoon vertaaminen. Ei muuten selkeesti pidä sua kyllin hyvässä arvossa.

Vierailija
69/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävältäsi puuttuvat käytöstavat. Ei kaikkea tarvitse ääneen toitottaa. Jos joku tarjoaa leipomuksiaan/ruokaa ei sitä lähdetä epäkiitollisena kritisoimaan ja vertailemaan, ei vaikka kyseessä olisi oma puoliso. Toisten saavutusten lyttääminen on todella junttia. Ainahan on muita, jotka ovat menestyneet kirjoituksissa ja opinnoissaan paremmin, mitä hyötyä tätä on tuoda esille kuin vähätelläkseen.

Eli kirjoituksesi perusteella poikaystäväsi ei omaa käytöstapoja tai sosiaalisia taitoja eikä tunnu kunnioittavan sinua. Tällaistako olet valmis sietämään? Voithan toki yrittää keskustella ja "opettaa", mutta siinä vielä työsarkaa riittää...

Vierailija
70/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta joku tuolla ihmetteli siskon leipuri-kondiittorikoulutusta, niin itse tunsin aikanaan 7 ällää kirjoittaneen naisen joka ei lukion jälkeen jatkanut mihinkään, vaan hankki kolme lasta, kaikki eri miehille ja nykyään elää sossutuella. Että eipä ole mikään niin suuri ihme.

Minäkin tiedän naisen, joka kirjoitti kuusi ällää, mukaanluettuna laaja matikka, ja ryhtyi siivoojaksi. Oltiin samassa isännöinti-kiinteistöfirmassa töissä. Tiedustelin syytä moiseen, ja sanoi että ei oikein tiennyt miksi haluaisi "isona", ja siivoominen tuntui mukavalta. Oli vähän sellainen erakkotyyppi.

Vierailija
71/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävältäsi puuttuvat käytöstavat. Ei kaikkea tarvitse ääneen toitottaa. Jos joku tarjoaa leipomuksiaan/ruokaa ei sitä lähdetä epäkiitollisena kritisoimaan ja vertailemaan, ei vaikka kyseessä olisi oma puoliso. Toisten saavutusten lyttääminen on todella junttia. Ainahan on muita, jotka ovat menestyneet kirjoituksissa ja opinnoissaan paremmin, mitä hyötyä tätä on tuoda esille kuin vähätelläkseen.

Eli kirjoituksesi perusteella poikaystäväsi ei omaa käytöstapoja tai sosiaalisia taitoja eikä tunnu kunnioittavan sinua. Tällaistako olet valmis sietämään? Voithan toki yrittää keskustella ja "opettaa", mutta siinä vielä työsarkaa riittää...

Olen aivan samaa mieltä, että ap, jätä se. Syyksi voit yksinkertaisesti sanoa, että sinusta "tämä meidän juttu ei kerta kaikkiaan vaan toimi, enkä halua enää tulla vertailluksi toiseen ihmiseen ja jäädä aina kakkoseksi. Olen kyllästynyt siihen, miten vähättelet minua enkä halua enää olla kanssasi, koska en usko että tämä tästä miksikään muuttuu. En halua enää olla sinun tyttöystäväsi "

Olen itse noilla sanoilla jättänyt samantyyppisen ihmisen.

Vierailija
72/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystäväsi ja Taina asuneet keskellä metsää, ilman muita leikkikavereita? Tai ovatko vanhemmat olleet ankaria eivätkä ole antaneet nähdä muita kavereita? Ja näin ollen ovat viettäneet lapsuutensa ns kaksin ja poikaystäväsi on vieläkin kiinni "elämänkumppanissaan". En ole mikään psykologi mutta kunhan mietin, sillä minulla ja siskollani on läheiset välit ehkä sen vuoksi, että vanhemmat eivät antaneet nähdä kavereita kuin harvoin. Myönnän myös että olin noin 20-vuotiaana hieman riippuvainen siskostani ja hänen seurastaan, vaikka muitakin kavereita oli. Ehkä poikaystävälläsi on jotenkin samanlainen juttu takana?

Vierailija
73/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan puhuisin jostakin exästä yhtä ahkerasti kuukauden ajan, vaikka joku tyyppi vuosien takaa otti yhteyttä ja kuinka se muisti mut.. sitten joka asiaan mukaan et jaa niinkö se Taina sanoi, siitäpä tuleekin mieleeni tämä Niilo, joka blaa blaa blaa ja että se Niilo on niin osuva sanoessaan niin ja siitäpä tulikin mieleeni miten Niilo kerran.. Lallallallallaa, kenen hermot kestää.

Vierailija
74/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not sure if provo or... provo.

Vierailija
75/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuden ällän yo ryhtyisi leipuriksi? Selvä trolli

Paljon mahdollista. Ja mikä vika leipurin ammatissa on että noin väheksyt? Kyllä se pulla varmaan maistuu sullekin.

Vierailija
76/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun nussitte, niin kysy sitten aktin lopuksi elpyessänne hikisinä, että onko Taina yhtä hyvä sängyssä!

Vierailija
77/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaisi seukata Tainan kanssa.

Vierailija
78/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap[/quote]

P.S. Jos tää on provo, niin mielestäni aika hyvä sellainen, ei olis varmaan "Tainakaan" keksinyt parempaa.[/quote]

:D :D ihan paras heitto

Vierailija
79/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on  jo pahempi kuin Frendien jakso, jossa se Danny vehtasi siskonsa kanssa. ("The One with the Inappropriate Sister") Ei se siitä mihinkään muutu, ja minä en jäisi hetkeksikään sellaisen miehen kanssa yksiin, joka pilkkaa lemmikkiäni. Tämä sulle vinkiksi, ap.

Vierailija
80/83 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos aina "Tainan" tultua puheeksi pyydät lisäinfoa? "Ai jaa, miksi oli Taina tätä mieltä?" "Kerro lisää siitä, mitä Taina on tehnyt" "Mitä sille Tainan koiralle kuuluu?" "Millaista kakkua se Taina leipoo?" Tai sitten annat vaan tälle kenkää ja sanot outouden uhallakin, "Sulla pyörii koko ajan sama levy. Ketään ei kiinnosta Taina paitsi sinua." Tuossa vaiheessahan on sama, vaikka loukkaatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän