Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
On tää menny oudoks, 10 poliisiautoa naisten feminismikulkueessa Hakaniemessä parhaillaan.
Kommentit (4)
Niin että mitä outoa tässä nyt on? Poliisi turvaa tasapuolisesti kulkueita, oli niissä miehiä tai naisia, pölö!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Poliisit on lukenu täältä kilttimiesten ajatuksia naistenpäivästä.
Jaahas. Vai että "kilttimiesten" vika tämäkin. Tarpeeksi kauan kuin hokee noita harhaisia syytöksiä, niin ehkä niihin alkaa tosiaan uskomaan.
onks siel tuulipukumammoi osoittamassa mieltään sen puolesta että suomalainen nainen voisi olla kuin mies?ei kiitos
N19, korkkarit jalkaan ja meikit naamaan naiset!ja keittiöön eiks
Alue: Aihe vapaa
Poliisit on lukenu täältä kilttimiesten ajatuksia naistenpäivästä.