Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kaikki todella miten usein hyvät kaverit harrastavat seksiä parisuhteessaan??

Vierailija
08.03.2016 |

Yhdessä ketjussa sanottiin että kaverit yleensä tietävät muiden "makkaritouhujen" tiheydestä. Minä en ainakaan ole ikinä kertonut kenellekään. En todellakaan halua että kukaan kuulee miten meillä menee. Ja toivon todella ettei mieheni kerro kavereilleen mitään meidän ongelmasta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän omista ystävistäni kuinka usein, milloin viimeksi, miten, millainen mies on jne.

N45

Vierailija
22/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meidän seksielämä on vain minun ja mieheni välinen asia. Henkilökohtaista ja intiimiä, ei kuulu muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa. .. mä tiedän myös aika paljon mieheni kavereiden sekaiasioista :o

Vierailija
24/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä ihmeen herkkää kunnon panemisessa on? Kyllä meillä mieskin puhuu kavereilleen meidän seksistä ja itsekin puhun. se on vain seksiä." 

- Seksistä voi puhua kovin monella tavalla. Itselläni on hieman vaikeuksia arvostaa ihmisiä, jotka retostellen  suureen ääneen, kuinka monta kertaa ovat harrastaneet seksiä. Tai missä kaikkialla ovat harrastaneet seksiä... Ihmiset niin naiset kuin miehet kun ovat itselleni muutakin kuin potenttiaalisia seksikumppaneita.

Enkä todellakaan halua ajatella juurikaan sitä miten tai kuinka joku on seksiä harrastanut. Seksiin kuuluu minusta jonkinlainen luottamus kahden ihmisen välillä. Se ei ole julkinen kilpailu, jossa minusta pitäisi kamppailla siitä, että kuinka monta "kaatoa" tai kuinka monta kertaa on "saanut" tai miten on "saanut " 

Ei meillä ainakaan retostella tai kilpailla! Voi esim kysellä mielipiteitä uusista jutuista joita toiset on ehkä kokeilleet, auttaa toisia ongelmissa, yhdessä miettiä ratkaisuja, kertoa miksi hymyilyttää/haukottelee niin kamalasti yms. Tai kertoa miksi se tyyppi ei ollutkaan kumppanimateriaalia. Tärkeintä on vain, että kaikista puhutaan kunnioittavasti, ketään ei haukuta eikä vähätellä. 

Vierailija
25/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien kavereiden kanssa puhutaan epäsuorasti. Ei mitään yksityiskohtia. Kaveri saattaa esimerkiksi sanoa että "alkaa vituttaa kun vaimoa ei seksi kiinnosta enää lapsen saannin jälkeen yhtään". Voin kysyä että "mitä tarkoittaa ei yhtään". Siihen sitten vastaa vaikka "hyvä jos kerran kuussa vastahakoisesti". Onko tämä sitten puolison loukkaamista ei mielestäni.

Vierailija
26/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei seksi ole tällaista,

älä kerro!

Tarkemmin ajatellen, älä kerro silloinkaan...

Vierailija
27/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä muka on puhumista. 

Vierailija
28/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan jos asiaan liittyy muutakin. Esim jos vaikka synnytys takana ja seksi on sattunut, saatan kysyä ystävältä onko ollut samanlaista tms.. asioikseen ei seksistä itsestään puhuta.. Mieskään ei asioikseen ala kertoilla seksistämme. Vaikka ei minua haittaisi jos puhuisi. Kerran humalassa möläytti kaverilleen että peppuseksi on mukavaa puuhaa. Kaveri vaan että jaahas tyyppi saa kakkosta. Hoh..

Vierailija
29/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin aloituksen otsikon niin että on kaksi hyvää kaveria, jotka ovat tahoillaan parisuhteessa ja silti harrastavat seksiä keskenään. XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme