Muistiko miehesi naistenpäivää, miten?
Minun ei.
Tai siis, 100% varmasti tietää että on naistenpäivä (oli lehdessä jota näin lukevan, on tykännyt Facebookissa sen aiheisia juttuja jne.) mutta sanallakaan ei ole siitä minulle sanonut.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat itkevät facebookviesteistä, maljakoista ja kukkien/lahjojen puuttumisesta.
Intiassa on taas raiskattu ja koitettu polttaa teinityttö elävältä, mutta suomimammaa harmittaa enemmän se vääränlainen maljakko. Hyvää naisten päivää vaan maailman etuoikeutetuimmille suomilehmille.
Olette naurettavia ja todella itsekkäitä.
Amerikassa taas valkoinen mies on tuomittu heppoisin perustein kuolemaan. Mutta suomiukkoa harmittaa kun suomalaisilla naisilla on naistenpäivä :/ Pitää ihan haukkumakieltä käyttää vauva-foorumilla kun äijää harmittaa niin kamalasti :(
Leipoi kakun minulle ja meidän tyttärille.
Ei juhlita naisten- eikä miestenpäivää. Pyrimme hemmottelemaan toinen toisiamme jokainen päivä. Tänä aamuna heräsin romanttiseen lähentelyyn. Miksi olla parisuhteessa, jos ei halua ilahduttaa toista ja saada toista tuntemaan olonsa rakastetuksi - ihan normaaleina päivinä?
Vierailija kirjoitti:
Ei juhlita naisten- eikä miestenpäivää. Pyrimme hemmottelemaan toinen toisiamme jokainen päivä. Tänä aamuna heräsin romanttiseen lähentelyyn. Miksi olla parisuhteessa, jos ei halua ilahduttaa toista ja saada toista tuntemaan olonsa rakastetuksi - ihan normaaleina päivinä?
+
Totta. Kiitos vinkeistä, millä muulla tavalla olette ilahduttaneet viimeisen viikon aikana toisianne, kuin normaalilla lähentelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+
Totta. Kiitos vinkeistä, millä muulla tavalla olette ilahduttaneet viimeisen viikon aikana toisianne, kuin normaalilla lähentelyllä.
Hieronnoilla, tuomalla toiselle kahvia kun toinen näyttää uupuneelta, kokkaamalla toisen herkkuruokaa, laittamalla toiselle kylvyn valmiiksi ja viinilasillisen reunalle, ostamalla toiselle kirjan, josta epäilee toisen olevan kiinnostunut, tekemällä toisen vihaamat kotityöt... Millä te?
Osti pizzaa. Mies minun makuuni<3
Toi jo eilen suklaalevyn ja toivotti hyvää naistenpäivää. En vaan voi ajatellakaan suklaan syömistä tässä raskauspahoinvoinnissa, joten mies sitten söi levyn. Tarkoituksellistako? ;) ja iloinen olin eleestä.
Sieni-leivät on hyviä! jäi viel AAMUKSKIN! <3
Mies ihmetteli miksi saan ruusuja kaupungilla.
Ei ole vielä muistanut, mutta muistutan häntä, kun yrittää tulla peittoni alle illalla.
Toi kukkakimpun ja tuli suht ajoissa töistä.
Mies ihmetteli miksi saan ruusuja kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+
Totta. Kiitos vinkeistä, millä muulla tavalla olette ilahduttaneet viimeisen viikon aikana toisianne, kuin normaalilla lähentelyllä.Hieronnoilla, tuomalla toiselle kahvia kun toinen näyttää uupuneelta, kokkaamalla toisen herkkuruokaa, laittamalla toiselle kylvyn valmiiksi ja viinilasillisen reunalle, ostamalla toiselle kirjan, josta epäilee toisen olevan kiinnostunut, tekemällä toisen vihaamat kotityöt... Millä te?
Kahdinkeskisellä lomareissulla ulkomaille, toinen kerta kuudentoista vuoden aikana ilman lasta.
Aamulla toivotti hyvää naisten päivää ja illalla toi muille strepsilssejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat itkevät facebookviesteistä, maljakoista ja kukkien/lahjojen puuttumisesta.
Intiassa on taas raiskattu ja koitettu polttaa teinityttö elävältä, mutta suomimammaa harmittaa enemmän se vääränlainen maljakko. Hyvää naisten päivää vaan maailman etuoikeutetuimmille suomilehmille.
Niin että mistään ei saisi harmistua kun jollakin menee aina huonommin?
Joo, maailmassa on järjettömän paljon epäoikeudenmukaisuutta ja julmuutta, mutta minä en voi elää koko elämääni sitä murehtien.Ja joo, sain kukkia mieheltäni. Olen siitä iloinen.
Niin KANSAINVÄLISENÄ naistenpäivänä suomilehmälle tärkeintä on se että se mies muistaa ja lahjoo, muuten on maailmankirjat sekaisin. Miehesikin olisi voinut laittaa kukkarahasi naisten aseman parantamiseen kehitysmaissa. Ehkä jo ensi vuonna.
Vai sopiiko maailman etuoikeutetuimpaan muutamaan prosenttiin sopivalle naiselle ilman raivareita?
Miten jokunen euro auttaisi näin isossa asiassa? Ehkäpä kannattaisi suunnata raivosi sellaisille tahoille, jotka oikeasti voisivat (halutessaan) asiaan vaikuttaa.
Jos mieheni minua haluaa ilahduttaa kukkapuskalla, se ei kuulu kenellekään muulle. Muutoin joka joulu ja syntymäpäivinä lahjat voisi siirtää rahana jollekin järjestölle (mikä sinänsä ok jos näin haluaa tehdä) mutta meillä ei eletä noin. Meillä tehdään roposillamme omasta elämästämme mielekästä, ja kyllä, olemme itsekeskeisiä siinä mielessä, että emme halua elää elämäämme kurjuudessa ihan vain sen takia, että jossain muualla päon maailmaa elämä on sellaista.
Sitä paitsi Suomessakin on ongelmia aivan riittävästi omasta takaa. Niin että kyllä meillä "suomilehmilläkin" voi mennä elämä päin helvettiä, ja jos yksi kukkapuska vuodessa ilahduttaa edes vähän, niin se suotakoon. Ei kaikkien tarvitse leikkiä marttyyria.
Toi minulle ja tyttärellemme (1v) viisi vaaleanpunaista ruusua <3
No lasketaanko sitä muistamiseksi, että tuli töistä kotiin ennen kuin olen jo nukkumassa? Tämä tosin johtui siitä, että tiistaisin saunoo aina työkaverinsa kanssa eikä viitsi saunan ja parin oluen jälkeen mennä takaisin töihin.
En kyllä itsekään tästä naistenpäivästä perusta, joten ihassama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että mistään ei saisi harmistua kun jollakin menee aina huonommin?
Joo, maailmassa on järjettömän paljon epäoikeudenmukaisuutta ja julmuutta, mutta minä en voi elää koko elämääni sitä murehtien.Ja joo, sain kukkia mieheltäni. Olen siitä iloinen.
Niin KANSAINVÄLISENÄ naistenpäivänä suomilehmälle tärkeintä on se että se mies muistaa ja lahjoo, muuten on maailmankirjat sekaisin. Miehesikin olisi voinut laittaa kukkarahasi naisten aseman parantamiseen kehitysmaissa. Ehkä jo ensi vuonna.
Vai sopiiko maailman etuoikeutetuimpaan muutamaan prosenttiin sopivalle naiselle ilman raivareita?
Miten jokunen euro auttaisi näin isossa asiassa? Ehkäpä kannattaisi suunnata raivosi sellaisille tahoille, jotka oikeasti voisivat (halutessaan) asiaan vaikuttaa.
Jos mieheni minua haluaa ilahduttaa kukkapuskalla, se ei kuulu kenellekään muulle. Muutoin joka joulu ja syntymäpäivinä lahjat voisi siirtää rahana jollekin järjestölle (mikä sinänsä ok jos näin haluaa tehdä) mutta meillä ei eletä noin. Meillä tehdään roposillamme omasta elämästämme mielekästä, ja kyllä, olemme itsekeskeisiä siinä mielessä, että emme halua elää elämäämme kurjuudessa ihan vain sen takia, että jossain muualla päon maailmaa elämä on sellaista.
Sitä paitsi Suomessakin on ongelmia aivan riittävästi omasta takaa. Niin että kyllä meillä "suomilehmilläkin" voi mennä elämä päin helvettiä, ja jos yksi kukkapuska vuodessa ilahduttaa edes vähän, niin se suotakoon. Ei kaikkien tarvitse leikkiä marttyyria.
Eli olet itsekäs suomilehmä, joka raivoaa miehelleen, jos ei mies ole pokkuroimassa ja lahjomassa joka käänteessä. Vittumaista vitunpäivää vittupäälle.
Akkojen päivä. Olisin tuhahtanut vaan jos joku olisi sanonut jotain.