Muistiko miehesi naistenpäivää, miten?
Minun ei.
Tai siis, 100% varmasti tietää että on naistenpäivä (oli lehdessä jota näin lukevan, on tykännyt Facebookissa sen aiheisia juttuja jne.) mutta sanallakaan ei ole siitä minulle sanonut.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Minun ei.
Tai siis, 100% varmasti tietää että on naistenpäivä (oli lehdessä jota näin lukevan, on tykännyt Facebookissa sen aiheisia juttuja jne.) mutta sanallakaan ei ole siitä minulle sanonut.
Mites muistit miestäsi miestenpäivänä?
Muutti pois yhteisestä kodistamme... :(
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :( Otan osaa!
Muisti kyllä. Me tykätään molemmat järjestää pientä juhlaa aina, kun siihen joku syy tai tekosyy on. Minäkin valmistin miehelle miestenpäivänä vähän paremman illallisen, tänään sain lempikukkiani, lempiviiniäni ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mun ämmä tulee tarpeeksi aikaisin kotiin että voin muistaa samalla tavalla..
Muisti järjestämällä naispuoleiselle työkaverille vapaaillan ottamalla sen työvuoron. Minulle oli luvannut, että käydään tänään hakemassa vauvatarvikkeita yhdessä. Jee!
Sain kimpun ihania vaaleanpunaisia tulppaaneja sekä Fazerin poutapilvi-kääretorttua:)
Toi kukkia ja suklaata. Ekan kerran sitten äitienpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat itkevät facebookviesteistä, maljakoista ja kukkien/lahjojen puuttumisesta.
Intiassa on taas raiskattu ja koitettu polttaa teinityttö elävältä, mutta suomimammaa harmittaa enemmän se vääränlainen maljakko. Hyvää naisten päivää vaan maailman etuoikeutetuimmille suomilehmille.
Olette naurettavia ja todella itsekkäitä.
Niin että mistään ei saisi harmistua kun jollakin menee aina huonommin?
Joo, maailmassa on järjettömän paljon epäoikeudenmukaisuutta ja julmuutta, mutta minä en voi elää koko elämääni sitä murehtien.
Ja joo, sain kukkia mieheltäni. Olen siitä iloinen.
En tiennyt että on naistenpäivä, oon kipeänä ja muutenkin oli passannut mua koko päivän. Aamupäivällä tuli kaupasta vaaleanpunaisten tulppaanien ja lempikarkkipussini kanssa ja toivotti hyvää naistenpäivää :) Ihana! Vaikka en tosiaan vaatisi mitään.
Toi mulle 2 pussia karkkia. Nyt se makaa sohvalla ja mussuttaa niitä :D On se ihana mies.
Sanoin aamulla miehelle, että tänään on naistenpäivä. Hän toivotti hyvää naistenpäivää ja sanoin kiitos.
Viime vuonna miestenpäivänä sanoin miehelle, että tänään on miestenpäivä, hyvää miestenpäivää. Mies sanoi kiitos.
Töissä toivotan naispuolisille työkavereille hyvää naistenpäivää ja minulle sanotaan kiitos samoin. Meillä on naisvaltainen työpaikka enkä välttämättä edes näe miestyökavereita. En ole koskaan kuullut kenenkään miehen toivottavan toisilleen hyvää miestenpäivää, joten ehkä voisitte ensi vuonna tehdä niin. Radiossa ja lehdissä kyllä kerrotaan milloin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat itkevät facebookviesteistä, maljakoista ja kukkien/lahjojen puuttumisesta.
Intiassa on taas raiskattu ja koitettu polttaa teinityttö elävältä, mutta suomimammaa harmittaa enemmän se vääränlainen maljakko. Hyvää naisten päivää vaan maailman etuoikeutetuimmille suomilehmille.
Joo, maailmassa on järjettömän paljon epäoikeudenmukaisuutta ja julmuutta, mutta minä en voi elää koko elämääni sitä murehtien.Ja joo, sain kukkia mieheltäni. Olen siitä iloinen.
Niin KANSAINVÄLISENÄ naistenpäivänä suomilehmälle tärkeintä on se että se mies muistaa ja lahjoo, muuten on maailmankirjat sekaisin. Miehesikin olisi voinut laittaa kukkarahasi naisten aseman parantamiseen kehitysmaissa. Ehkä jo ensi vuonna.
Vai sopiiko maailman etuoikeutetuimpaan muutamaan prosenttiin sopivalle naiselle ilman raivareita?
Käytiin yhdessä kirppiksellä ja mies maksoi ostokseni. Onnitteluhalauksen sain jo aamulla.
Ei ole muistanut mitenkään. Enkä kyllä sitä kaipaakaan tällaisena turhanpäiväisenä päivänä. Muistaa kuitenkin äitienpäivänä ja syntymäpäivänäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, maailmassa on järjettömän paljon epäoikeudenmukaisuutta ja julmuutta, mutta minä en voi elää koko elämääni sitä murehtien.Ja joo, sain kukkia mieheltäni. Olen siitä iloinen.
Niin KANSAINVÄLISENÄ naistenpäivänä suomilehmälle tärkeintä on se että se mies muistaa ja lahjoo, muuten on maailmankirjat sekaisin. Miehesikin olisi voinut laittaa kukkarahasi naisten aseman parantamiseen kehitysmaissa. Ehkä jo ensi vuonna.
Vai sopiiko maailman etuoikeutetuimpaan muutamaan prosenttiin sopivalle naiselle ilman raivareita?
Niin, no palstalta olen oppinut, että keräyksiin ei kuulu antaa rahaa, ne menevät vain rikkaiden ääliömiesten taskuun.
Sain (hänen mielestään) "hauskan" e-kortin "Happy International Women's day from your patriarchal oppressor". Jee!
Toi viinipullon ja macaronseja (mitä olin toivonut). Muuten olisi tuonut luultavasti ruusuja ja suklaata. Muisti myös tyttöjämme (ja tietty poikaakin välttääkseen porut :D).
Muisti, vaikka itse pidän koko muistamista vähän huvittavana tapana 😁 Hän vei syömään ja imuroi kotini :)