Muistiko miehesi naistenpäivää, miten?
Minun ei.
Tai siis, 100% varmasti tietää että on naistenpäivä (oli lehdessä jota näin lukevan, on tykännyt Facebookissa sen aiheisia juttuja jne.) mutta sanallakaan ei ole siitä minulle sanonut.
Kommentit (67)
Miten miesten tekemiset liittyvät naistenpäivään? Se on naistenpäivä! Juhlikaa keskenänne!
Vierailija kirjoitti:
Miten miesten tekemiset liittyvät naistenpäivään? Se on naistenpäivä! Juhlikaa keskenänne!
Niinpä! Ja sitten kun on steak & blowjob day niin hoitakoot miehet keskenään!
Palstamammat itkevät facebookviesteistä, maljakoista ja kukkien/lahjojen puuttumisesta.
Intiassa on taas raiskattu ja koitettu polttaa teinityttö elävältä, mutta suomimammaa harmittaa enemmän se vääränlainen maljakko. Hyvää naisten päivää vaan maailman etuoikeutetuimmille suomilehmille.
Olette naurettavia ja todella itsekkäitä.
Toivotti hyvää naistenpäivää. Ei ole koskaan ostanut mitään lahjoja tms. Oma isäni toi aina kukkia mulle ja äidille kun asuin vielä kotona. Että silleen vähän tylsää ettei mieheni tuo, mutta enpä jaksa siitä mieltäni pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Ja sitten kun on steak & blowjob day niin hoitakoot miehet keskenään!
No eiköhän tuo päivä toimi alkuperäisen tarkoituksensa mukaan noin 1% miehistä... eli kyllä runkkaamme syödessämme valmishampurilaista
Mitä helvettiä kaikki kitisee. Naistenpäivä ei oikeasti ole mikään naisten hellimis- tai lahjomispäivä.
Toivotti hyvää naistenpäivää ja antoi suukon <3 Enempää eo tarvinnutkaan.
Sain sydänmenmuotoisen suklaarasian :)
Joka päivä on naiseni päivä. Tänään ei kitään erikoista.
En halua mitään lahjoja, ei se ole naistenpäivän idea. Ärsyttää, kun koko ajan keksitään lisää päiviä, jolloin pitäisi kuluttaa. Mun fb on täynnä ilmoituksia siitä, kun joku on osallistunut johonkin naistenpäivän kunniaksi järjestettyyn arvontaan...
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat itkevät facebookviesteistä, maljakoista ja kukkien/lahjojen puuttumisesta.
Intiassa on taas raiskattu ja koitettu polttaa teinityttö elävältä, mutta suomimammaa harmittaa enemmän se vääränlainen maljakko. Hyvää naisten päivää vaan maailman etuoikeutetuimmille suomilehmille.
En itkenyt, kunhan totesin.
Ap
Makasi sohvalla ja katteli telkkaria toinen käsi kaukosäätimellä, toinen munissa. Röyhtäisi, pieraisi ja sanoi:"Jaa, se on joku naistenpäivä."
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, suomalaisen naisen elämä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin kovin raskasta.
Saan illalla kullia perseen täydeltä ja lastit naamalle.Parempaa en voisi toivoa!
Toivotti hyvää naistenpäivää tekstarilla. Isäni toi kukkia.
Ei ole edes toivottanut hyvää naistenpäivää. Muuten olisi mulle aivan sama, mutta mies tulee Venäjältä, jossa naistenpäivä on vuoden tärkeimpiä juhlia. Olen sitä paitsi raskaanakin. Harmittaa.
Soitti ja toivotti hyvää naistenpäivää.