Chisu jakoi meikittömän kuvan (ja kerrankin on oikeasti meikitön kuva)
Ihme, sillä kaikki nämä muiden julkkisten meikittömät kuvat ovat olleet järjestään sellaisia, että on ollu vahvat rajaukset yläripsissä ja tekoripset ja kulmat värjättynä. Eli kaukana meikittömistä. Ai niin Jennifer Lopez on toinen, joka on julkaissut oikeasti täysin meikittömän kuvan itsestään
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
1. Jos on ottanut kestovärjäyksen ripsiin ja kulmakarvoihin, ne ovat täsmälleen samannäköiset saunapuhtaanakin. Ja minun mielestä saunan löylyjen jälkeen on meikitön vaikka kyseiset värjäykset olisikin, koska ne eivät siellä irtoa.
2. Julkkisten ja etenkin keikalla esiintyvien laulajien esiintymisasuun kuuluu meikki. Etenkin klubi- ja yökerhokeikoilla on ns. ilta- eli showmeikki täysin asiaan kuuluvaa. Vapaa-ajallaan saa olla vaikka pieruverkkareissa ja meikittömänä, niin eipä kukaan tunnista ja saa liikkua missä vaan rauhassa. Chisua ei ainakaan tunnista ilman meikkiä.
3. En kerta kaikkiaan tajua, miksi meikitöntä Chisua täytyy väkisin väittää KAUNIIKSI. Sitä hän ei todellakaan ole, vaan aivan tavallisen naapurin pirkon näköinen, täysin mitäänsanomaton. En väitä että laulajan tarvitsisikaan olla erityisen kaunis mutta ei häntä koko ajan tarvitsisi kehua sellaiseksi mitä hän EI OLE.
Ethän sinä voi päättää miten ihmiset chisun näkevät. Minusta hän on kaunis meikillä ja ilman, mutta molemmissa hyvin hyvin eri näköinen. Kaunis silti. Jos sinusta ei ole, niin se on sinun mielipiteesi.
Hänen lapsi on vissiin vielä hyvin pieni? kaunis, mutta väsymys näkyy ilman meikkiä. Enkä sano pahalla, pienten lasten äidit (tai/ja isät) usein ovat väsyneitä.
Ja rohkea veto, hyvä Chisu :)
Sääli että suomalaiset naiset on oikeasti rumia ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Jos on ottanut kestovärjäyksen ripsiin ja kulmakarvoihin, ne ovat täsmälleen samannäköiset saunapuhtaanakin. Ja minun mielestä saunan löylyjen jälkeen on meikitön vaikka kyseiset värjäykset olisikin, koska ne eivät siellä irtoa.
2. Julkkisten ja etenkin keikalla esiintyvien laulajien esiintymisasuun kuuluu meikki. Etenkin klubi- ja yökerhokeikoilla on ns. ilta- eli showmeikki täysin asiaan kuuluvaa. Vapaa-ajallaan saa olla vaikka pieruverkkareissa ja meikittömänä, niin eipä kukaan tunnista ja saa liikkua missä vaan rauhassa. Chisua ei ainakaan tunnista ilman meikkiä.
3. En kerta kaikkiaan tajua, miksi meikitöntä Chisua täytyy väkisin väittää KAUNIIKSI. Sitä hän ei todellakaan ole, vaan aivan tavallisen naapurin pirkon näköinen, täysin mitäänsanomaton. En väitä että laulajan tarvitsisikaan olla erityisen kaunis mutta ei häntä koko ajan tarvitsisi kehua sellaiseksi mitä hän EI OLE.
Ethän sinä voi päättää miten ihmiset chisun näkevät. Minusta hän on kaunis meikillä ja ilman, mutta molemmissa hyvin hyvin eri näköinen. Kaunis silti. Jos sinusta ei ole, niin se on sinun mielipiteesi.
Joopa joo kauneus katsojan silmässä ym liibalaabaa...Tuo nainen ei ole kaunis ja monta naista oon elämässäni nähny.
M26
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mainostaa meikitöntä kuvaansa, se tarkoittaa oikeasti sitä, että ihminen on luonnontilassa eli kasvoissa ei ole muuta kuin korkeintaan tatuoinnit. Kestopigmentoinnin ja tekoripsien vaikutelma on sama kuin olisi "meikki" päällä, joten ihan turhaa saivartelua on puhua siitä, että ne eivät lähde saunassa pois. Sun logiikalla voisin myös esitellä luonnontilassa olevia hiuksiani, jos lisäkkeet on laitettu jo aika päivää sitten, ei juuri ennen kuvanottoa. "Enhän katsos lisännyt niihin mitään tuuheuttavia tuotteita, joten luonnontilassa ne silloin ovat."
Tyylikäs nainen, jolla on terve itsetunto ja terve asenne elämään ja julkisuuteen. Arvostan kovin.
Musta juuri tuo vaaleus ja "värittömyys" on monen suomalaisnaisen ainutlaatuista kauneutta, tummia tusinapirkkoja on maailma pullollaan. Ihana haltiamaisen eteerinen Chisu. :)
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi oikeasti meikittä...
http://www.iltalehti.fi/kuvagalleria/data/yleinen/1615/5.shtml
Ei ole tässä ilman meikkiä. Ihoa on tasoitettu ja joku satunnainen näppy peitetty, kulmissa on väriä ja silmissä rajaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Chisu ennenkin laittanut meikittömiä kuvia ja Jenni Vartiainen myös.
Joo mutta Jennin meikittömissä kuvissa ei näyt kuin osa naamasta ja ne on mustavalkoisia kuten tässä:
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12734160_1015354868…
Jenni näyttää ilman meikkiä lähinnä joltain nakke nakuttajalta. Chisu on maailmaluokan kaunotar, upea ilmestys ilman meikkiäkin!!
No huhuuh.
Aivan kamalalta näyttää jos ihan rehellisesti sanotaan. Ei olisi ikinä julkisuuteen tuokaan päässyt ilman meikkiä. Pakkelit naamaan niin paranee heti 100 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Chisu ennenkin laittanut meikittömiä kuvia ja Jenni Vartiainen myös.
Joo mutta Jennin meikittömissä kuvissa ei näyt kuin osa naamasta ja ne on mustavalkoisia kuten tässä:
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12734160_1015354868…
Jenni näyttää ilman meikkiä lähinnä joltain nakke nakuttajalta. Chisu on maailmaluokan kaunotar, upea ilmestys ilman meikkiäkin!!
MIstä sä tuon Nakke nakuttajan keksit, omituinen mielikuva? Ja Cisu on tosi kaukana mistään maailman luokasta saati kaunottaresta...
Vierailija kirjoitti:
Sori, mietin aina että Kisu? Kisu meikittömänä, sehän on mies? Siis se willberg?
Mistä hourulasta sä oot karaannu? Kisu ja Pepe Willberg on kaks eri ihmistä, ärsyttäviä määkyjiä molemmat, mutta silti, tosin tämä naischisukin on ärsyttävyyden huippu.
Mä olen aina sanonut että ei ole mikään pakko meikata, itse en meikkaa juuri koskaan. Mutta tuo kuva on kyllä järkky, sillä ei näy ripsiä, kulmakarvoja tai huulia ollenkaan, jos olisin hän, niin hommaisin kyllä kestovärin ripsiin ja kulmakarvoihin, sit ei tarvis meikata.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina sanonut että ei ole mikään pakko meikata, itse en meikkaa juuri koskaan. Mutta tuo kuva on kyllä järkky, sillä ei näy ripsiä, kulmakarvoja tai huulia ollenkaan, jos olisin hän, niin hommaisin kyllä kestovärin ripsiin ja kulmakarvoihin, sit ei tarvis meikata.
Äläs nyt...Tässäkin ketjussa Chisun vannoutuneet fanimammat hehkuttaa, miten iiiiiiiiiiiiiiiiiiihana ja jumalaisen kaunis ja upea muija on luonnontilassa! Jos tuo on tavoiteltava ulkonäkö niin onneksi en ole tuollainen.
Tuli ekana mieleen Tilda Swinton. Ja tämä on siis kohteliaisuus, koska minusta Tilda on ihana :)
Tekipä hyvää itsetunnolle tämä ketju! Päätökseni kulkea aina meikit naamassa vaan vahvistui kun täällä omana itsenään esiintyvä nainen leimataan liian vaaleapiirteiseksi.
Valitse siinä sitten olevasi joko "aina se tälläytynyt nainen" jopa salilla tai lenkillä, tai sitten jopa sairaaksi veikattu, ilman meikkiä oleva nainen.
SNL:n harjoituksista nähtiin paljon kuvia (mm. instassa), joissa Chisu oli täysin meikittä. Eli ei tullut yllätyksenä. On sinut itsensä kanssa, hyvä :)
Herra mun vereni. :D Nyt täytyy myöntää, että yllätyin. Jos en olisi nähnyt kuvaa tässä ketjussa ja osannut odottaa Chisua niin olis mennyt läpi, että kuvassa on joku terminaalivaiheen syöpäpotilas.
Kaikki muut näkemäni mainostetut "meikittä" kuvat julkkiksista on ollut, jos ei meikattuja niin, photoshopattuja. Vähintään suodatettu niillä valoilla ja varjoilla mitä jokaisen meidän älyluurista löytyy.
Mulla on muuten ystäviä ja kavereita jotka käsittelevät jopa lastensa, vauvojen, kuvia facebookkiin ja instaan. Se on surullista. Onko lapset heidän itsensä mielestä niin rumia, että eivät malta olla muokaamatta?