Tiedätkö mitä koulukiusaajillesi kuuluu tänäpäivänä?
Ainakin kaks niistä on jäänyt sinne pienelle (n. 5000as) paikkakunnalle asumaan ja mennyt naimisiin jonkun naapurista löydetyn pojan kanssa. Tuolla paikkakunnalla on muutamia kyliä joissa kaikki on jo valmiiksi sukua keskenään, sinne vaan jatkamaan sisäsiittoisia geenejä.
Eräs toinen jäänyt paikallisen marketin kassaksi
Yksi melkein ryyppäsi itsensä hengiltä mutta selvisi (oli muutamasta minuutista kiinni)
Sitten tietysti muutama yh-äiti
Kommentit (56)
Kiusaaja itse on pahasti velkaantunut ja elää kynnysmattona varakkaalle miehelleen.
(tv:stä tuttu)
Tää nainen on porsinu 7 lasta, 5 isää. 4 vanhinta huostaanotettu. Välillä näkee kylillä aviomiehensä kanssa, mies jotain 60 ja kuoleman välillä. Jos olisin parempi ihminen niin en sais tästä tyydytystä mutta onneks en oo 😈. Ollaan 36 vuotiaita.
Eiköhän jokainen ole joskus pahoittanut jonkun mielen, samoin kuin jokaisen mieli on pahoittunut jonkun toisen takia. Mutta älkää jääkö miettimään asioita. Pääskää yli. Eläkää hyvä elämä.
Kiusaajillani menee oikein hyvin. On parisuhdetta ja perhettä, töissä käydään ym. Normaalielämää viettävät. Itselläni on vain vakavat mielenterveysongelmat ja tuulenhuuhtoma perse.
Toivottavasti heille kuuluu hyvää ja ovat nykyään onnellisempia ja tasapainoisempia kuin yläasteella. Toivon, että ovat saaneet osakseen rakkautta ja oppineet rakastamaan.
LOL kirjoitti:
Muista en tiedä, mutta yksi on julkkis ja minua jaksaa naurattaa kun hän on antanut itsessään julkisuudessa täysin valheellisen kuvan, erityisesti koulunkäynnistään. Voisin soittaa tästä esim. Seiskaan ja tienata hyvin kertomalla että miten asiat todellisuudessa ovat, mutta minä en viitsi ja toisekseen monikaan ei luultavasti uskoisi minua.
Sara C varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajillani menee oikein hyvin. On parisuhdetta ja perhettä, töissä käydään ym. Normaalielämää viettävät. Itselläni on vain vakavat mielenterveysongelmat ja tuulenhuuhtoma perse.
Millainen on tuulenhuuhtoma perse? :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti heille kuuluu hyvää ja ovat nykyään onnellisempia ja tasapainoisempia kuin yläasteella. Toivon, että ovat saaneet osakseen rakkautta ja oppineet rakastamaan.
Näin juuri. Ihanaa luettavaa <3 Hyvä sinä!
Pari on vankilassa, yksi ampui itsensä, yksi on lähihoitsu. Että ei kovin hyvin käynyt. Pahat sai palkkansa. Sanokaa nyt vaan et mä oon se pahis ku näin suhtaudun. Ei minua haittaa. Ei minun tarvitse toivottaa hyvää ihmisille, jotka tahallaan vuosia teki minun elämästä helvettiä. Onneksi se mikä ei tappanut, vain vahvisti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä eikä kiinnostakaan tietää. Mitä vähemmän minua muistutetaan heistä ja mitä vähemmän kuulen tai näen heihin liittyviä asioita tai yhteyksiä, sitä parempi.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Pari on vankilassa, yksi ampui itsensä, yksi on lähihoitsu. Että ei kovin hyvin käynyt. Pahat sai palkkansa. Sanokaa nyt vaan et mä oon se pahis ku näin suhtaudun. Ei minua haittaa. Ei minun tarvitse toivottaa hyvää ihmisille, jotka tahallaan vuosia teki minun elämästä helvettiä. Onneksi se mikä ei tappanut, vain vahvisti.
Selvä, täältä tulee: Olet heikko ja paha ihminen. Miksi et puolustanut itseäsi kun sen aika oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä, täältä tulee: Olet heikko ja paha ihminen. Miksi et puolustanut itseäsi kun sen aika oli?
Siksi, koska olin ujo ja arka lapsi. En uskaltanut, enkä osannut silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he oikeesti kiusanneet vai oletteko olleet vaan herkällä tuulella? Eniten vituttaa sellaiset jotka vaan ottavat uhrin aseman. Ja ei, en ole kiusaaja. Mutta... Aikuset ihmiset, oikeesti... Ja täällä kirjottelette että jos on yh tai amiksen käynyt niin "ei hyvin mene"... Miten se onnellisuus mitataan? :o
Se kellä onni on, se onnen kätkeköön <3
Joo, olin herkällä tuulella koko ala- ja yläasteen ja vain kuvittelin kiusaamisen ja porukan ulkopuolelle jättämisen :) kas kun en itse tajunnut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pahojen ajatteleminen tee ihmisestä pahaa. Teot tekevät.
Yksi opiskelee Sibelius-Akatemiassa pianonsoittoa, toinen keskeytti lääkiksen ja siirtyi oikikseen, kolmas tuli Tangokilpailussa toiseksi ja on nyt jonkinlainen muusikko, neljäs opiskeli lähihoitajaksi ja tekee niitä töitä, viides on töissä lelukaupan myyjänä. Kenelläkään ei ole vielä lapsia, neljällä heistä on seurustelukumppani.
En tiedä missä päin asuu mutta yksi kiusaajistani joka koulussa haukkui minua läskiksi, seurustelee itseäni kaksi kertaa isomman ihmisen kanssa :D ja kaiken lisäksi olen reippaasti laihtunut niiltä kouluajoilta
Minulle kuuluu hyvää! Voisin vaikka halkaista bussin karate iskulla ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ.
Yhdestä pahimmista yläasteen aikaisista kiusaajistani tuli poliisi. Jollain tasolla ihmettelen, sillä henkilö oli äärimmäisen sadistinen ja häiriintynyt.. No ihmiset muuttuu, minäkin. Toinen, naispuoleinen, on marketin kassa ja neljän lapsen yh-äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he oikeesti kiusanneet vai oletteko olleet vaan herkällä tuulella? Eniten vituttaa sellaiset jotka vaan ottavat uhrin aseman. Ja ei, en ole kiusaaja. Mutta... Aikuset ihmiset, oikeesti... Ja täällä kirjottelette että jos on yh tai amiksen käynyt niin "ei hyvin mene"... Miten se onnellisuus mitataan? :o
Joo, olin herkällä tuulella koko ala- ja yläasteen ja vain kuvittelin kiusaamisen ja porukan ulkopuolelle jättämisen :) kas kun en itse tajunnut!
Joo, mäkin olin vaan herkkä. Yläasteella koulussa opettajat sanoivat, että olen niin herkkä, että kiusaamiseen ei voi puuttua herkkyyteni vuoksi. Onneksi mua ei muuta kuin hakattu, haukuttiin opettajien silmien edessä ja muualla, levitettiin paskaa... Yläasteaika oli yhtä helvettiä, mutta en vaan ymmärtänyt huumoria..
Onneksi olen päässyt yli, ja kliseisesti yritän sanoa, että ne kokemukset teki minusta vahvemman, vaikka todella pohjalla kävinkin.
En tiedä mitä niille kuuluu nykyään. Haluaisin ottaa yhteyttä ja kysyä, miksi minä jouduin uhriksi ja eikö niille tullut oikeasti koskaan mieleen, että jossakin vaiheessa voisi olla hyvä aika lopettaa. En kuitenkaan viitsi, ehkä ne vaan naurais mulle, vaikka aikaa onkin kulunut jo aika kauan.