Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö mitä koulukiusaajillesi kuuluu tänäpäivänä?

Vierailija
08.03.2016 |

Ainakin kaks niistä on jäänyt sinne pienelle (n. 5000as) paikkakunnalle asumaan ja mennyt naimisiin jonkun naapurista löydetyn pojan kanssa. Tuolla paikkakunnalla on muutamia kyliä joissa kaikki on jo valmiiksi sukua keskenään, sinne vaan jatkamaan sisäsiittoisia geenejä.

Eräs toinen jäänyt paikallisen marketin kassaksi

Yksi melkein ryyppäsi itsensä hengiltä mutta selvisi (oli muutamasta minuutista kiinni)

Sitten tietysti muutama yh-äiti

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin perusteella yksi on eronnut äärioikeistolainen joka vihaa lastaan ja viihtyy baareissa, toiset vaikuttaa ihan tavallisilta.

Vierailija
2/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisilta vaikuttavat, mitä olen googletellut. On yliopistotutkintoa ja sellaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus on kuin syöpä, joka nakertaa sua salakavalasti sisältäpäin.

Katkeruudella et tee hallaa kenellekään muulle,

ainoastaan itsellesi!

Vierailija
4/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden (naisia molemmat) tiedän saaneen lapset parikymppisinä, kaksi oli molemmilla ainakin silloin kun viimeksi kuulin. En tiedä sen tarkemmin. Yksi vaikutti alkoholisoituneelta silloin kun viimeksi näin, joskus 19-vuotiaana eli aikaa on kyllä vierähtänyt. Muista en tiedä eikä juuri kiinnostakaan.

Vierailija
5/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vammaantui autoonnettomuudessa ja alkoholisoitui sen jälkeen pahasti.

Yksi kuoli.

Muilla on perhe.

Vierailija
6/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neljä asuvat yhä samalla pikkupaikkakunnalla. Yksi on sairaanhoitaja (yksi lapsi, ei naimisissa). Toinen tarjoilijana baarissa (yksi lapsi, ei naimisissa). Kolmas on työtön kotiäiti joka on avioeronnut jo 22-vuotiaana, bonuksena joka lapsella on eri isä :) neljäs on työtön, kouluttamaton, lapseton, myöskin naimisiin mennyt ja eronnut alle 25-vuotiaana.

Eipä tarvi ketään heistä kadehtia.

Vierailija
7/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
8/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä kiinnosta. Oletan tämän olevan täysin molemminpuolista.

Vierailija
9/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on samanlainen pyrkyri, kuin ennenkin. Ainakin mitä olen kuullut. Havittelee jotain enemmän, kuin mitä on.

Vierailija
10/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnostakaan tietää. Mitä vähemmän minua muistutetaan heistä ja mitä vähemmän kuulen tai näen heihin liittyviä asioita tai yhteyksiä, sitä parempi.

Vierailija
11/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei hyvää,niin ilkeitä olivat. Terkut vaan kaikille idiooteille ex ja nyx koulukiusaajille.

Vierailija
12/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs voisin muiden elämästä tietää. Ja hei uskokaa et jopa yyhoot voi olla onnellisia 😊

Vierailija
13/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut leimattiin ala-asteella opettajien ja "kiusattujen" vanhempien puolesta kiusaajaksi, koska en halunnu leikkiä tiettyjen lasten kanssa. Monesti jouduin johonkin puhutteluihin, vanhemmillebi soiteltiin jne. en tykkää kyseisistä henkilöistä nykypäivänäkään, vaikka ollaan tekemisissä ja olen yrittäny olla kaveri.

Ja hyvin mulla menee. Opiskelen yliopisossa, komea ja hyvä mies, oman alan töitä jo heti opintojen alussa, olen varakas, jne. Sori kun nyt ei tullut perinteistä "paskakiusaaja sai palkkansa ja ryyppäsi itsensä hengiltä" -tarinaa.

Vierailija
14/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa heistä on amiksen käyneitä ja pieneen kotikaupunkiinsa jääneitä.minä olen amkissa ja asun pääkaupunkiseudulla ja luon suhteita vaikutusvaltaisiin.

Vierailija
15/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleita, työttömiä, narkkareita tai kaupan kassoilla maksimissaan. Tästä homosta nörtistä tuli ulkomaalaisen yrityksen johtaja. En kiusaa itse ketään, mitä oikeastaan säikähdin alkuun.

Vierailija
16/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen kiusaajista on tainnut tulla aika normiperheenäitejä. Mutta yläasteen pahin kiusaaja on kokenut yhtä kovia kuin varmaan muutenkin melkein koko elämänsä: sai kaksi lasta hyvin nuorena, nuoremman ollessa vasta vauva kuolivat molemmat auto-onnettomuudessa, lasten isä ajoi. Sen jälkeen saanut kaksi-kolme lasta lisää, en tiedä onko saman miehen kanssa yhdessä, ammatistakaan ei tietoa.

Vierailija
17/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä oma kampaamo, toinen työtön, kolmas opiskelee luokanopeks tokaa vuotta :--D eli hyvin pyyhkii heillä! 

Vierailija
18/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajista en ole löytänyt tietoa, armeijakiusaajalla näytti menevän hyvin. Pitkään ajattelin että käyn kostamassa mutta en saanut aikaiseksi kun aina on ollut jotain muuta tekemistä. Mutta never say never.

Vierailija
19/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä, mutta yksi on julkkis ja minua jaksaa naurattaa kun hän on antanut itsessään julkisuudessa täysin valheellisen kuvan, erityisesti koulunkäynnistään. Voisin soittaa tästä esim. Seiskaan ja tienata hyvin kertomalla että miten asiat todellisuudessa ovat, mutta minä en viitsi ja toisekseen monikaan ei luultavasti uskoisi minua.

Vierailija
20/56 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kuuluu aika paskaa :( Kiusasin yhtä tyttöä koulussa aika paljon ja tuntuu että nytkö se elämä koettelee mua... Katsoin tämän tytön facea kerran ja on toimitusjohtana eräässä isossa firmassa, ostanu hienon näkösen talon ja näytti yhessä kuvassa olevan hienon näkönen autokin ja niin onnelliselta vaikuttaa kun luin sen facea. 

Ja vittu mitä mä oon... Luuseri, alkoholisoitunu, kouluttamaton paskakasa ja asun jossain vitun koirankopissa ihme hihhulit naapureina.

Ei tää oo oikein että näin vituiksi meni kaikki.