Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin. Onnittelut lapsipuolen äidille. Sait nyt hajottua lapseltasi jo toisen perheen

Vierailija
08.03.2016 |

5-v jatkunut kiusanteko ja toisten asioihin sekaantuminen sai nyt aikaan se että mä en kertakaikkiaan enää jaksa. Nyt lapsikin on jo manipuloitu minua ja miestäni vastaan niin tehokkaasti että mun piti kertakaikkiaan poistua kodistani, siis omasta maksamasta kodista koska lapsi oli sinne tulossa. Siinä hetkessä tajusin että ei, nyt on menty liian pitkälle. Anopin ja lapsen äidin oikut vielä jotenkin kesti, mutta ei enää tätä. Nyt riitti. En ikinä pyytäisi miestä valitsemaan minun ja lapsensa väliltä, vaikka jo minustakin alkaa tuntua että alkais jo pikkuhiljaa valita minut että tämä painajainen päättyisi.
Nyt kaikilla paha mieli, jopa sillä lapsella joka soitteli koko viikonlopun saatuaan tietää erosta. Mutta oikeasti, en mä pysty tähän enää. Sä voitit, M. VOITIT. Siitähän tässä oli kyse?
Nyt voisit vielä palauttaa sen autoni, kiitos.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tosissasi sitä mieltä, että miehesi olisi valmis hylkäämään lapsensa? No ehkä oli ihan ok sitten erota. Muuten minusta viestisi vaikuttaa lähinnä katkeralta uhittelulta.

Olen. Vaikka eihän se lapsen vika ole että äiti on sekopää. Kaikki on yritetty mutta lapsesta on tullut äitinsä kopio, manipuloi ihan surutta kaikkia ympärillä olevia. Tekee kiusaa, lyö kapuloita rattaisiin eikä mikään kelpaa. Mistään ei saa sanoa, rajoja ei ole ja jos niitä asettaa niin auta armias. Minun ja isän tehtävä oli palvella äitiä ja lasta, olla valmiudessa jatkuvalla syötöllä.

Naisella on uusi perhe, uusi lapsi ja kaikki näennäisen ok.

-ap

Ja jos sinä joskus saat lapsen, lapsi hylätään, jos tämä esim murkkuikäisenä käyttäytyy huonosti?

Ehkä niitä lapsia ei kannata lähteä tekemään, jos antaa lapsen hyppiä silmille. Tuossa äiti ja lapsi tekee noin ihan samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan, koska voivat niin tehdä!

Vierailija
22/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pikkusen eri asia normi murkkuikä vs. Vanhemman aivopesemä lapsi. Jälkimmäiseen kun tarvisi terapiaa, johon ei varmasti heru lupaa. Kannattaa vain lyödä välit poikki, mutta kertoa lapselle että ovi on aina auki jos vaan kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tosissasi sitä mieltä, että miehesi olisi valmis hylkäämään lapsensa? No ehkä oli ihan ok sitten erota. Muuten minusta viestisi vaikuttaa lähinnä katkeralta uhittelulta.

Olen. Vaikka eihän se lapsen vika ole että äiti on sekopää. Kaikki on yritetty mutta lapsesta on tullut äitinsä kopio, manipuloi ihan surutta kaikkia ympärillä olevia. Tekee kiusaa, lyö kapuloita rattaisiin eikä mikään kelpaa. Mistään ei saa sanoa, rajoja ei ole ja jos niitä asettaa niin auta armias. Minun ja isän tehtävä oli palvella äitiä ja lasta, olla valmiudessa jatkuvalla syötöllä.

Naisella on uusi perhe, uusi lapsi ja kaikki näennäisen ok.

-ap

Ja jos sinä joskus saat lapsen, lapsi hylätään, jos tämä esim murkkuikäisenä käyttäytyy huonosti?

Ehkä niitä lapsia ei kannata lähteä tekemään, jos antaa lapsen hyppiä silmille. Tuossa äiti ja lapsi tekee noin ihan samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan, koska voivat niin tehdä!

Ap miehineen pitäisi kasvattaa ne munat :D

Vierailija
24/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä yh-isivuosien aikana ehtinyt koeajaa yhden sun toisenkin äitipuoli-ehdokkaan... Mullekin riitti nämä naiset, jotka tahallaan ja tarkoituksellisesti ajavat asiat niin, että se on joko tai=joko hän tai lapseni. Minähän valitsen aina lapseni, koska keskivertonainen nyt varmasti pärjää ihan itsekseen, samaa ei sen sijaan voi sanoa lapsistani.

Sitä kuvittelisi mielellään, että voisi olla "sekä-että" (lapset+nainen) , mutta äitipuolet haluavat ajaa homman konfliktiin niin, että mulla ei oo enää mtään kunniallista pakotietä yh-isänä kuin lempata se nainen pihalle.

Nyt olen valinnut niin, että ei enää mitään naisia=en halua turhia ongelmia elämääni, joka muuten on kivalla mallilla. Vähän tylsää olla aina yksin, varsinkin kun olisin varsinainen mestarirakastaja, menee hyvä mies hukkaan. Mutta en halua enää naisten kehittämää typerää draamaa elämääni=hinta olisi liian korkea=lapset kärsii. Musta lapseni ovat kärsineet ihan tarpeeksi jo hullusta äidistä johtuen, eivät ansaitse lisää naisten kehittämää paska-juttua niskaansa.

Muta minkäs teet? Parempi skipata naiset kokonaan. Surullista. Mutta totta.

Vierailija
25/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: jos keissi on sama joka suhteessa niin ehkä kannattaa miettiä ensisijaisesti omaa käytöstä. Onko äitipuoli ollut teillä palvelija vai perheenjäsen? Aikuinen, jolla on velvollisuuksia, muttei oikeuksia?

Vierailija
26/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä yh-isivuosien aikana ehtinyt koeajaa yhden sun toisenkin äitipuoli-ehdokkaan... Mullekin riitti nämä naiset, jotka tahallaan ja tarkoituksellisesti ajavat asiat niin, että se on joko tai=joko hän tai lapseni. Minähän valitsen aina lapseni, koska keskivertonainen nyt varmasti pärjää ihan itsekseen, samaa ei sen sijaan voi sanoa lapsistani.

Sitä kuvittelisi mielellään, että voisi olla "sekä-että" (lapset+nainen) , mutta äitipuolet haluavat ajaa homman konfliktiin niin, että mulla ei oo enää mtään kunniallista pakotietä yh-isänä kuin lempata se nainen pihalle.

Nyt olen valinnut niin, että ei enää mitään naisia=en halua turhia ongelmia elämääni, joka muuten on kivalla mallilla. Vähän tylsää olla aina yksin, varsinkin kun olisin varsinainen mestarirakastaja, menee hyvä mies hukkaan. Mutta en halua enää naisten kehittämää typerää draamaa elämääni=hinta olisi liian korkea=lapset kärsii. Musta lapseni ovat kärsineet ihan tarpeeksi jo hullusta äidistä johtuen, eivät ansaitse lisää naisten kehittämää paska-juttua niskaansa.

Mina seurustelin joskus kaltaisesi kanssa, tosin ulkomailla. Ja kylla, mies oli hyva rakastaja, erinoimainen sangyssa. Valitettavasti oli itse se, joka koko ajan aiheutti kaiken draaman, mutta syytti siita aina joko exaa tai minua. Lopetin suhteen. Sattumalta tapasin miehen pari paivaa sitten, sama draamailu jatkuu edelleen, mutta tokihan se on aina kaikkien muiden vika. Eli katso peiliin.

Vierailija
27/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen katkera tätä nykyä. Mun perheessä oli exällä enempi sanavaltaa kuin minlla koska sattui olemaan lapsen äiti. Ja mä autoin tätä naista, järjestin apua ja annoinpa jopa sen autoni lainaan että sai hoidettua lapsensa harrastuksiin. Lapsen parasta ajattelin, mutta nyt täytyy ajatella jo omaa mielenterveyttä.

-ap

Miksi sä ikinä annoit tilanteen mennä tohon? Hyvä että olet nyt repäissyt itsesi irti tilanteesta. 

Vierailija
28/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pikkusen eri asia normi murkkuikä vs. Vanhemman aivopesemä lapsi. Jälkimmäiseen kun tarvisi terapiaa, johon ei varmasti heru lupaa. Kannattaa vain lyödä välit poikki, mutta kertoa lapselle että ovi on aina auki jos vaan kiinnostaa.

Hyvänen aika, isä on ihan yhtä paljon vanhempi kuin äiti, joten jos lapsen kasvatus on noin pahasti pielessä, niin kyllä se on tasan yhtä paljon molempien vika. Mikä isässä on vikana, kun ei vain vie terapiaa tarvitsevaa lasta terapiaan? Lapsen hylkääminenhän on vain johdonmukainen jatko isän surkeaan kasvatustyyliin jättää lapsi äidin armoille.

Itse en hylkäisi lastani, vaikka joutuisin taistelemaan oikeudesta saada lapsi terapiaan. Enkä olisi miehen kanssa, joka ei olisi valmis samaan.

Vierailija
29/29 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haet seuraa nuorista ja itsekkäistä pimuista? Eikö aikuiset naiset kelpaa? Vaikka pari, kolme vuotta itseäsi vanhemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän