Au pairit Australiassa
Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.
Kommentit (1010)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistinpahan taas miksi pidän uskovaisia typerinä hihhuleina.
Niin, maailman ihmisistä kolmasosa on kristittyjä. Jokainen heistä on täysin samasta muotista veistetty käytöksineen ja mielipiteineen.
t.yleistäjä
Aika harva heistä on tuollaisia hihhuleita "Jeesukseen rakastuneita" niin kuin tuo lässyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Sille Alissalle olisi kuitenkin ehkä sopinut paremmin au pairiksi tyttö kuin poika. Etenkin kun tuossa iässä sitä varmaan haluaa tehdä nimenomaan niitä tyttöjen juttuja.
Jospa tytön äiti halusi mieluummin miehen näyttämään miehenmallia isän kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo Scott teki? Petti? Toivottavasti ei ainakaan käynyt käsiksi.
Ehkä petti? Mut se pyysi sitä naikkosta häipymään. Jos olisi väkivaltainen, niin eiköhän olisi ihan itse lähtenyt ja ollut vihanen.
Vierailija kirjoitti:
"mä rakastan jeesusta hihihiihh" ihan ku ois essoissa
Juuri silloin, kun tuntuu härskin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Hoitaako tuo Isabella ollenkaan mitään lapsia?Eihän se vaan saa rahaa yhtä paljon kuin nuo muut? Kun eihän se edes tee töitä.
Rakas taliaivo: Scott tai lasten äiti hyvin todennäköisesti sanoi, että heidän lapsiaan ei saa KUVATA. Tässä syy siihen, että lapsia ei ruudussa näkynyt.
Mua oikeesti hävettää noiden tyttöjen puolesta... Antavat ihan kamalan kuvan suomalaisista. Yhdellä ei tunnu olevan mitään käytöstapoja, toinen hihittelee ja vaikuttaa jääneen 12-vuotiaan tasolle, kolmas on ensimmäisen tavoin kiinnostunut vaan kännäämisestä ja miesten pokaamisesta, neljäs ihastuu ensisilmäyksellä tähän yhteen ylpeään omaan peilikuvaansa rakastuneeseen tuppisuuhun.... Ei hohhoijjakkaa. :D Mutta mielenkiinnolla jään seuraamaan. No mutta, tylsä tää tuotantokausi ei varmaan tule olemaan.
Isabella on niin nätti, ehdottomasti kaunein noista tytöistä.
Susa voisi välillä koittaa vähän rentotua. On jotenkin tosi jäykän olonen koko ajan.
Musta se Juhon hostäiti on ainakin näin neljän ekan jakson perusteella tosi mukavan oloinen. :)
no toisaalta aika erikoinen tapa suhtautua asioihin tolla isabellalla, kun "vakavienkin" asioiden äärellä vitsailee ja nauraa vaikka ahdistaa.. Ehkä siksi perheen äitiä vitutti myös.
Mikä se Susan muslimisopimus oli?? Ei kuulostanut hirveen hyvältä
Ymmärrän Isabellaa. Olen itse asunut saman ikäisenä vastaavan Ängri Böördsin kanssa. Mun perheen äiti kilahteli milloin mistäkin ja aina oli todella ahdistunut tunnelma kotona.
Jos ottaa kotiinsa 18v.tytön niin pitäisi aikuisena ja vanhempana ymmärtää,että tytön sopeutumiseen menee aikaa. Myös lasten tottuminen vieraaseen hoitajaan kestää enemmän kuin muutaman tunnin.
Susassa on samaa näköä kuin Sara Chafakissa. Suu on samanlainen.
Laastarihan tuo Henrietta Scottille selkeästi oli... Yritti kameroiden takia esittää myötätuntoista ja olla naama mutrullaan.
Onko tuo jeesus noin hyvää "huumetta".... ihme kikattaja... ihan paras haahaahaa!
Katsoin ekaa jaksoa puoleenväliin, pidemmälle ei myötähäpeän vuoksi kyennyt. Isabella ja Henrietta vaikuttavat mielestäni max. 15-vuotiailta juttujensa perusteella.. Saattaa tietty olla että olen itse ennen aikojani vanhentunut tosikko :D
Tuli vain mieleen, että minusta Susa vaikutti oikein malliesimerkiltä siitä, mitä tämä nykyinen "some"-meininki ja "selfie"-kulttuuri tekee nuorille. Hirveästi poseerataan kuvissa ties missä tällingissä ja minäkuva hyvin ulkonäkökeskeinen ja sillä tavalla arvioidaan myös muita ihmisiä (Esim. rannalla Susa häpeää sitä, että jos joku näkee hänen juttelevan "ei-niin-hyvännäköisten" poikien kanssa.)
Somessa annetaan itsestään tietynlaista kuvaa, mutta sitten kuitenkin tosielämässä ollaan aivan mielettömän epävarmoja kovan kuoren alla ja ihan pihalla sosiaalisista perustaidoista (tervehtimisestä, kiittämisestä ja anteeksipyytämisestä alkaen).
Käy sääliksi Susaa. Niin hukassa elämänsä kanssa ja nuo jutut ovat niin naurettavia. Luulee olevansa todella "suosittu" ja "pelätty". Tuon näköisiä likkoja on Suomi täynnä ja jopa Lappeenrannasta löytyy varmaan kauniimpia kivemmalla luonteella.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se Henrietan iskämies oli tehnyt, kun Henrietta sanoi ettei voi antaa anteeksi.
Selviää, kun katsoo herran julkista fb-profiilia.
kauhea toi isabellan "äiti". Räjähtänyt läski av-mamma joka on selvästi kateellinen nuorelle nätille tytölle.