Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Australiassa

Vierailija
08.03.2016 |

Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001134082.html

Kommentit (1010)

Vierailija
101/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea toi isabellan "äiti". Räjähtänyt läski av-mamma joka on selvästi kateellinen nuorelle nätille tytölle.

Vierailija
102/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistinpahan taas miksi pidän uskovaisia typerinä hihhuleina.

Niin, maailman ihmisistä kolmasosa on kristittyjä. Jokainen heistä on täysin samasta muotista veistetty käytöksineen ja mielipiteineen.

t.yleistäjä

Aika harva heistä on tuollaisia hihhuleita "Jeesukseen rakastuneita" niin kuin tuo lässyttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille Alissalle olisi kuitenkin ehkä sopinut paremmin au pairiksi tyttö kuin poika. Etenkin kun tuossa iässä sitä varmaan haluaa tehdä nimenomaan niitä tyttöjen juttuja. 

Jospa tytön äiti halusi mieluummin miehen näyttämään miehenmallia isän kuoleman jälkeen.

Vierailija
104/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuo Scott teki? Petti? Toivottavasti ei ainakaan käynyt käsiksi.

Ehkä petti? Mut se pyysi sitä naikkosta häipymään. Jos olisi väkivaltainen, niin eiköhän olisi ihan itse lähtenyt ja ollut vihanen.

Vierailija
105/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mä rakastan jeesusta hihihiihh" ihan ku ois essoissa

Juuri silloin, kun tuntuu härskin hyvältä.

Vierailija
106/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaako tuo Isabella ollenkaan mitään lapsia?Eihän se vaan saa rahaa yhtä paljon kuin nuo muut? Kun eihän se edes tee töitä.

Rakas taliaivo: Scott tai lasten äiti hyvin todennäköisesti sanoi, että heidän lapsiaan ei saa KUVATA. Tässä syy siihen, että lapsia ei ruudussa näkynyt.

Vierailija
107/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti hävettää noiden tyttöjen puolesta... Antavat ihan kamalan kuvan suomalaisista. Yhdellä ei tunnu olevan mitään käytöstapoja, toinen hihittelee ja vaikuttaa jääneen 12-vuotiaan tasolle, kolmas on ensimmäisen tavoin kiinnostunut vaan kännäämisestä ja miesten pokaamisesta, neljäs ihastuu ensisilmäyksellä tähän yhteen ylpeään omaan peilikuvaansa rakastuneeseen tuppisuuhun.... Ei hohhoijjakkaa. :D Mutta mielenkiinnolla jään seuraamaan. No mutta, tylsä tää tuotantokausi ei varmaan tule olemaan. 

Vierailija
108/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella on niin nätti, ehdottomasti kaunein noista tytöistä.

Vierailija
109/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susa voisi välillä koittaa vähän rentotua. On jotenkin tosi jäykän olonen koko ajan.

Vierailija
110/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se Juhon hostäiti on ainakin näin neljän ekan jakson perusteella tosi mukavan oloinen. :)

Vierailija
111/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toisaalta aika erikoinen tapa suhtautua asioihin tolla isabellalla, kun "vakavienkin" asioiden äärellä vitsailee ja nauraa vaikka ahdistaa.. Ehkä siksi perheen äitiä vitutti myös.

Vierailija
112/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Susan muslimisopimus oli?? Ei kuulostanut hirveen hyvältä

Vierailija
113/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Isabellaa. Olen itse asunut saman ikäisenä vastaavan Ängri Böördsin kanssa. Mun perheen äiti kilahteli milloin mistäkin ja aina oli todella ahdistunut tunnelma kotona.

Jos ottaa kotiinsa 18v.tytön niin pitäisi aikuisena ja vanhempana ymmärtää,että tytön sopeutumiseen menee aikaa. Myös lasten tottuminen vieraaseen hoitajaan kestää enemmän kuin muutaman tunnin.

Vierailija
114/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susassa on samaa näköä kuin Sara Chafakissa. Suu on samanlainen.

Vierailija
115/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarihan tuo Henrietta Scottille selkeästi oli... Yritti kameroiden takia esittää myötätuntoista ja olla naama mutrullaan.

Vierailija
116/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jeesus noin hyvää "huumetta".... ihme kikattaja... ihan paras haahaahaa!

Vierailija
117/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ekaa jaksoa puoleenväliin, pidemmälle ei myötähäpeän vuoksi kyennyt. Isabella ja Henrietta vaikuttavat mielestäni max. 15-vuotiailta juttujensa perusteella.. Saattaa tietty olla että olen itse ennen aikojani vanhentunut tosikko :D

Vierailija
118/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain mieleen, että minusta Susa vaikutti oikein malliesimerkiltä siitä, mitä tämä nykyinen "some"-meininki ja "selfie"-kulttuuri tekee nuorille. Hirveästi poseerataan kuvissa ties missä tällingissä ja minäkuva hyvin ulkonäkökeskeinen ja sillä tavalla arvioidaan myös muita ihmisiä (Esim. rannalla Susa häpeää sitä, että jos joku näkee hänen juttelevan "ei-niin-hyvännäköisten" poikien kanssa.) 

Somessa annetaan itsestään tietynlaista kuvaa, mutta sitten kuitenkin tosielämässä ollaan aivan mielettömän epävarmoja kovan kuoren alla ja ihan pihalla sosiaalisista perustaidoista (tervehtimisestä, kiittämisestä ja anteeksipyytämisestä alkaen). 

Vierailija
119/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi Susaa. Niin hukassa elämänsä kanssa ja nuo jutut ovat niin naurettavia. Luulee olevansa todella "suosittu" ja "pelätty". Tuon näköisiä likkoja on Suomi täynnä ja jopa Lappeenrannasta löytyy varmaan kauniimpia kivemmalla luonteella.

Vierailija
120/1010 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se Henrietan iskämies oli tehnyt, kun Henrietta sanoi ettei voi antaa anteeksi.

Selviää, kun katsoo herran julkista fb-profiilia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän