Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista teidän lasten eskari on?

Vierailija
08.03.2016 |

Mä olen tosi ihmeissäni, millaiseksi pakkopullaksi eskari on mennyt. En tiedä, kuuluuko näin olla, vai johtuuko tämä meidän eskarin niposta tädistä.
Sieltä tulee jatkuvasti lappusia, joissa kerrotaan mm, että poissaoloja seurataan, myöhästellä ei saa, liian myöhään tai aikaisin ei saa hakea ymym. Jos on päivän poissa, pitäisi anoa lupaa häneltä. Tai jos on usean päivän pois, lupaa täytyy anoa johtajalta kirjallisesti.
Ei ollut meidän edellisessä eskarissa tällaista. Tiedän, että se on muuttunut nyt pakolliseksi, mutta tämä on jotenkin jo vähän liikaa. Millaista muilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi ihmeissäni, millaiseksi pakkopullaksi eskari on mennyt. En tiedä, kuuluuko näin olla, vai johtuuko tämä meidän eskarin niposta tädistä.

Sieltä tulee jatkuvasti lappusia, joissa kerrotaan mm, että poissaoloja seurataan, myöhästellä ei saa, liian myöhään tai aikaisin ei saa hakea ymym. Jos on päivän poissa, pitäisi anoa lupaa häneltä. Tai jos on usean päivän pois, lupaa täytyy anoa johtajalta kirjallisesti.

Ei ollut meidän edellisessä eskarissa tällaista. Tiedän, että se on muuttunut nyt pakolliseksi, mutta tämä on jotenkin jo vähän liikaa. Millaista muilla?

Eiköhän se ole samaa muuallakin. Mutta ei tuo meille ainakaan ole aiheuttanut ongelmia. Nuo poissaolojen ilmoittamiset on vain muodollisuuksia eli tietenkin ne "hyväksytään". Ja johtuu juurikin tuosta eskarin siirtymisestä oppivelvollisuuden piiriin. Ei kannata ottaa sitä niin vakavasti. Ja onhan se ymmärrettävää jos päivät suunnitellaan sen neljän tunnin mukaan, niin lapsukaiset on paikalla (tämä tuohon menemiseen ja tulemiseen miten sattuu, yksittäisinä kertoina tuskin on ongelmia).

Vierailija
2/2 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja anna seurata poissaoloja :) ja voithan sä aina kysyä tarkennusta miksi seuraa ja entä jos hyväksyttävä syy jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla