Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sellainen ihminen joka ei koskaan juttele mitään, muka voisi saada ihmissuhteita?

Vierailija
08.03.2016 |

Häh? Siis eihän normaalille aikuiselle oo ylivoimaista jutella small talkia muiden kanssa? Pitää olla aika pahasti vammainen jos ei edes sellaiseen kykene.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kauheasti juttele, vaan viihdyn omissa oloissani, mutta enpä minä mitään ihmissuhteita haluakaan. Miksi se muita kaivelee jos joku haluaa elää omassa rauhassaan erakkomaisesti? 

Vierailija
2/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty juttelemaan ihmisille noin vaan helposti, koska mulla on sosiaalinen fobia ja estynyt persoonallisuus. Kiitos ihanista sanoistasi, vaikutat oikein lämpimältä ja toisten erilaisuutta arvostavalta ihmiseltä. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei keksi mitään sanottavaa.

Vierailija
4/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. ei todellisiin ihmissuhteisiin  smalltalkia tarvita.  Kyllä juttelen silloin, kun on asiaa. Ilmoja on pidellyt jutut nyt, vaan on turhia. Yhtä hyvin siis voi olla hiljaa, jos ei muuta sanottavaa ole.

Mahtaakohan sinulla koskaan olla kenellekään mitään todellista sanottavaa tai osaatko kuunnella toisia, jos tällainen asia on ongelma?

Vierailija
5/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vetänyt herneen nenään, kun joku ei halua jutella juuri sinun kanssasi? Ehkä se kuiteski juttelee muiden kanssa. Kaltaisesi ihmiset saattavat ärsyttää hänenlaisiaan ihan älyttömästi.

Vierailija
6/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittaja se sama henkilö, joka viime viikolla paasasi palstalla siitä hiljaisesta ja introvertista työkaveristaan, jota ei kiinnostanut hänen seuransa? Tämä ihminen siis kyräili ja kyttäsi tätä työkaveriaan ja tuli nolosti avautumaan siitä tänne, jauhaten kuinka tämä työkaverinsa on niin epäsosiaalinen ja epäili tätä autistikseksi. Jotkut ihmiset vain ovat niin kammottavia, ettei ole mikään ihme jos jotakuta ei huvita olla heidän kanssaan missään tekemisissä.

Vierailija
7/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aloittaja se sama henkilö, joka viime viikolla paasasi palstalla siitä hiljaisesta ja introvertista työkaveristaan, jota ei kiinnostanut hänen seuransa? Tämä ihminen siis kyräili ja kyttäsi tätä työkaveriaan ja tuli nolosti avautumaan siitä tänne, jauhaten kuinka tämä työkaverinsa on niin epäsosiaalinen ja epäili tätä autistikseksi. Jotkut ihmiset vain ovat niin kammottavia, ettei ole mikään ihme jos jotakuta ei huvita olla heidän kanssaan missään tekemisissä.

Ap:lla on ollut sama levy päällä jo kuukausia.

Vierailija
8/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selkeesti viallinen itsekin...ehkä jankkaaja...

Vierailija
9/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojoo tiedän aikuisia jotka ei sanaakaan sano tuntemattomille...onhan se naurettavaa

Vierailija
10/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nojoo tiedän aikuisia jotka ei sanaakaan sano tuntemattomille...onhan se naurettavaa

Mikä siinä naurattaa? Miksi pitäisi sanoa?

Vierailija
11/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tekisi joskus hyvää kokeilla, miltä tuntuu mennä aivan lukkoon vieraiden ihmisten seurassa, tai tuttujenkin joukossa isossa porukassa, kun olisi sanottavaa muttei saa sanottua mitään.

Vierailija
12/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap nainen vai mies? Laittaisitko tähän ketjuun esimerkkitilanteen, että miten se lähestyminen ja ensimmäinen repliikki sinun mielestäsi menisi?

Vierailija
13/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun naurat sitten jos naurattaa. Koska tuntemattomille ei ole kuitenkaan mitään velvollisuutta puhua, on niillä jotka eivät halua tai uskalla, täysi oikeus jatkaa sinusta naurettavaa käytöstään. Itse kuulun ryhmään jotka eivät halua puhua, ja näin epäsosiaalisena ihmisenä täytyy sanoa että minulle on myös yhdentekevää mitä muut siitä ajattelee. Joten ainakin minulle saa nauraa vaikka päin naamaa jos se tekee hyvää. Tosin muuten sitä ei voi suositella, koska osa ihmisistä oikeasti kärsii sosiaalisista peloista ja haluaisivat kovasti puhua tuntemattomillekin, ja heille olisi kova loukkaus vielä nauraa päin näköä siitä minkä he muutenkin kokevat puutteekseen.

Vierailija
14/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap:n päiväkoti-ikäinen lapsikin tietää nämä asiat ja voi kertoa, mikä on totuus. 

Vierailija
15/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl nii höpö höpö :) Kyllä saa. Itse pidän hiljaisista, koska lärpät ärsyttää.

Vierailija
16/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sanoa? Mä olen ekstrovertti, sosiaalinen ja ystävystyn helposti, mutta en mäkään mene juttelemaan tuntemattomille vastaantulijoille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi