Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit itselles, jos olisi 500€ ylimääräistä

Vierailija
08.03.2016 |

Ostaisit mitä

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuttaisin yhden opintotukikuukauden.

Vierailija
2/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasin säästöön, jotta voisin ostaa sitten kun olisi tarpeeksi rahaa sen mitä haluan. Tuo summa ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, enemmänkin, en aio ostaa mitään. Ostan tarpeeseen, siksi mulla myös on aina "ylimääräistä".

Silloin kun tulee tarve voin ostaa mitä haluan, eikä tarvitse tyytyä siihen halvimpaan vaihtoehtoon, jos se ei ole se mitä haluan.

Vierailija
4/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kompressorin varastetun tilalle.

Vierailija
5/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoon renkaat... tosin ostan ne jokatapauksessa.

Vierailija
6/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on, enemmänkin, en aio ostaa mitään. Ostan tarpeeseen, siksi mulla myös on aina "ylimääräistä".

Silloin kun tulee tarve voin ostaa mitä haluan, eikä tarvitse tyytyä siihen halvimpaan vaihtoehtoon, jos se ei ole se mitä haluan.

Sama täällä, säästöön pistäisin. 

En ymmärrä niitä ihmisiä, joilla raha polttelee näppejä. Heti kun tilillä on jotain niin se pitää tyhjätä. Mun anoppi on just sellainen.

Vierailija
7/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätön summa, ei aiheuttaisi toimenpiteitä.

Vierailija
8/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektiivin kameraan.

Vierailija
9/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä niitä ihmisiä, joilla raha polttelee näppejä. Heti kun tilillä on jotain niin se pitää tyhjätä. Mun anoppi on just sellainen.

Ajatellaan, että tämä on ajatusleikki. Se viissataa pitää käyttää nyt johonkin.

Oma vastaus: uusi pesukone. Vanha tavallaan toimii, paitsi ettei pese neljänkympin ohjelmaa. Tulee ne pyykit puhtaaksi kuudessakympissäkin...

Vierailija
10/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kitaran.

Vierailija
11/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatellaan, että tämä on ajatusleikki. Se viissataa pitää käyttää nyt johonkin.

Oma vastaus: uusi pesukone. Vanha tavallaan toimii, paitsi ettei pese neljänkympin ohjelmaa. Tulee ne pyykit puhtaaksi kuudessakympissäkin...

No jos ihan pakko olisi niin osakkeita.

Vierailija
12/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia housuja (farkkuja). Mulla on vain muutamat hyvät ja niistäkin alkaa olla haarus puhki :( Mulla on jotenkin niin hankala ruumiin muoto että löydän vain harvoin hyvin istuvia housuja. Itse asiassa olenkin juuri lähdössä loman kunniaksi kaupoille, tosin joudun tyytymäään nyt kirppareiden/alennusrekin antiin. Jos löytyisi jotain.

Vierailija
13/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katajan taimia, aidasta puuttuu 3-4m ja tarvitsen 10 tainta, 1kpl maksaa 50-60€ 

Vierailija
14/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pystyisi ostamaan mitään itselleni. Mulla on tämä juttu jäänyt lapsuudesta päälle. NÄin kuinka äiti osti kaikkea heti palkkapäivänä, siis kaikkea turhaa paskaa ostamisen ilosta ja sitten oltiin kusessa, että mistä ruuat ja vastikkeet ja todelliset tarpeet maksetaan. 

En ole koskaan elämässäni pystynyt nauttimaan minkään ostamisesta, sen sijaan nautin valtavasti jos tilillä on se 500€ tai enemmän ylimääräistä, jotta tiedän olevani turvassa, vaikka tulisi yllätyslasku jostain.

Vierailija
15/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ultraääni ihon puhdistuksen, vaatteita, asusteita, kotiin sisustusta, kävisin ottamassa raitoja.... 500 euroa jos olis ylimääräistä omaan käyttöön niin saishan sillä vaikka mitä!

Vierailija
16/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä aikeissa vaihtaa itselleni kokonaan uusi sukunimi. Siihen menee rahaa reilu 200e. Loput rahat menisivät säästöön.

Vierailija
17/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen täydentänyt kaikki kuluneet tai puuttuneet vaatteeni ja harrastevälineeni viimeisen viikon aikana. Minulla on tapana tarkastaa tilanteeni pari kertaa vuodessa ja käyttää mahdollisimman vähän aikaa ostosten tekoon hankkimalla kerralla enemmän. Olen tällä kertaa erityisen tyytyväinen monipuolisiin hankintoihini.

Vierailija
18/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameran. :)

Vierailija
19/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säääästöööön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
20/44 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin magneettikuvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä