Mitä ostaisit itselles, jos olisi 500€ ylimääräistä
Kommentit (44)
Laittasin säästöön, jotta voisin ostaa sitten kun olisi tarpeeksi rahaa sen mitä haluan. Tuo summa ei riitä.
Mulla on, enemmänkin, en aio ostaa mitään. Ostan tarpeeseen, siksi mulla myös on aina "ylimääräistä".
Silloin kun tulee tarve voin ostaa mitä haluan, eikä tarvitse tyytyä siihen halvimpaan vaihtoehtoon, jos se ei ole se mitä haluan.
Uuden kompressorin varastetun tilalle.
Autoon renkaat... tosin ostan ne jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on, enemmänkin, en aio ostaa mitään. Ostan tarpeeseen, siksi mulla myös on aina "ylimääräistä".
Silloin kun tulee tarve voin ostaa mitä haluan, eikä tarvitse tyytyä siihen halvimpaan vaihtoehtoon, jos se ei ole se mitä haluan.
Sama täällä, säästöön pistäisin.
En ymmärrä niitä ihmisiä, joilla raha polttelee näppejä. Heti kun tilillä on jotain niin se pitää tyhjätä. Mun anoppi on just sellainen.
Mitätön summa, ei aiheuttaisi toimenpiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun tulee tarve voin ostaa mitä haluan, eikä tarvitse tyytyä siihen halvimpaan vaihtoehtoon, jos se ei ole se mitä haluan.Sama täällä, säästöön pistäisin.
En ymmärrä niitä ihmisiä, joilla raha polttelee näppejä. Heti kun tilillä on jotain niin se pitää tyhjätä. Mun anoppi on just sellainen.
Ajatellaan, että tämä on ajatusleikki. Se viissataa pitää käyttää nyt johonkin.
Oma vastaus: uusi pesukone. Vanha tavallaan toimii, paitsi ettei pese neljänkympin ohjelmaa. Tulee ne pyykit puhtaaksi kuudessakympissäkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun tulee tarve voin ostaa mitä haluan, eikä tarvitse tyytyä siihen halvimpaan vaihtoehtoon, jos se ei ole se mitä haluan.Sama täällä, säästöön pistäisin.
Ajatellaan, että tämä on ajatusleikki. Se viissataa pitää käyttää nyt johonkin.
Oma vastaus: uusi pesukone. Vanha tavallaan toimii, paitsi ettei pese neljänkympin ohjelmaa. Tulee ne pyykit puhtaaksi kuudessakympissäkin...
No jos ihan pakko olisi niin osakkeita.
Uusia housuja (farkkuja). Mulla on vain muutamat hyvät ja niistäkin alkaa olla haarus puhki :( Mulla on jotenkin niin hankala ruumiin muoto että löydän vain harvoin hyvin istuvia housuja. Itse asiassa olenkin juuri lähdössä loman kunniaksi kaupoille, tosin joudun tyytymäään nyt kirppareiden/alennusrekin antiin. Jos löytyisi jotain.
Katajan taimia, aidasta puuttuu 3-4m ja tarvitsen 10 tainta, 1kpl maksaa 50-60€
en pystyisi ostamaan mitään itselleni. Mulla on tämä juttu jäänyt lapsuudesta päälle. NÄin kuinka äiti osti kaikkea heti palkkapäivänä, siis kaikkea turhaa paskaa ostamisen ilosta ja sitten oltiin kusessa, että mistä ruuat ja vastikkeet ja todelliset tarpeet maksetaan.
En ole koskaan elämässäni pystynyt nauttimaan minkään ostamisesta, sen sijaan nautin valtavasti jos tilillä on se 500€ tai enemmän ylimääräistä, jotta tiedän olevani turvassa, vaikka tulisi yllätyslasku jostain.
Ostaisin ultraääni ihon puhdistuksen, vaatteita, asusteita, kotiin sisustusta, kävisin ottamassa raitoja.... 500 euroa jos olis ylimääräistä omaan käyttöön niin saishan sillä vaikka mitä!
Tällä hetkellä aikeissa vaihtaa itselleni kokonaan uusi sukunimi. Siihen menee rahaa reilu 200e. Loput rahat menisivät säästöön.
En mitään. Olen täydentänyt kaikki kuluneet tai puuttuneet vaatteeni ja harrastevälineeni viimeisen viikon aikana. Minulla on tapana tarkastaa tilanteeni pari kertaa vuodessa ja käyttää mahdollisimman vähän aikaa ostosten tekoon hankkimalla kerralla enemmän. Olen tällä kertaa erityisen tyytyväinen monipuolisiin hankintoihini.
Säääästöööön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Peruuttaisin yhden opintotukikuukauden.