Olen tapaillut kaksi viikkoa naista, joka ei saa orkkua
Muuten kuin nuolemalla. Ihana nainen, vei jalat alta heti tavatessa..mutta mulla on hirveät paineet hänen seksuaalisesta tyydyttämosestä. Hän sanoi että nauttii kaikesta, ja uskonkin siihen..sanoi myös että aiemmissa suhteissa hänet on lytätty myös seksin osalta...
Mitä pitäisi tehdä?
M37
Kommentit (136)
masu kirjoitti:
Voi teitä,suurin osa naisista huijaa sen orgasmin yhdynnän aikana ;).
T;nainen 40v
Kyllä se on täysin fakta, että on olemassa naisia, jotka saavat sarjaorgasmeja. Monet näyttelevät varmasti juu... mutta sitten on niitä, jotka oikeasti laukeavat ja helposti.
masu kirjoitti:
Voi teitä,suurin osa naisista huijaa sen orgasmin yhdynnän aikana ;).
T;nainen 40v
Toivottavasti ei, siten nainen hankkii vaan itselleen huonompaa seksiä. En ikinä ole teeskennellyt orgasmia enkä tajunnut, että miksi niin tekisi. Minä haluan aidon orgasmin ja nautinnon.
tissi kirjoitti:
Sen näytteleminen on erittäin helppoa :D !!
Ja tyhmää! Miksi harrastaa seksiä, josta ei itse nauti? En ymmärrä, miksi kukaan teeskentelisi orgasmia.
Tosi hauskaa, että joku mies tuli julistamaan kiveksiä "tunnottomaksi" alueeksi. Jos asia olisi noin, niin miten selitetään se, että nimenomaan kiveksiin potkaisu sattuu niin maan perskeleesti - vai eikö se kipu olekaan yhtään sen suurempi kuin potku vaikkapa pohkeeseen? Mietinpä vain.
Vierailija kirjoitti:
Mitä trollaamista tuossa oli?
Trollaamista oli se, että teit oletuksen, että tiedät, millaista supistelua kanssani seksiä harrastaneilla naisilla on ollut. Kun kerroin orgasmiin viittaavasta supistelusta, vastasit, että "Eikö lantionpohjalihasten supistelu seksin aikana ole ihan peruskauraa? Eivät ne ole mitään tahdottomia lihaksia, joita ei voisi hallita.". Juuri räikeämpää trollaamista en nyt voisi enää keksiä.
Ylläpidon trollit mylläämässä?
Vierailija kirjoitti:
Tosi hauskaa, että joku mies tuli julistamaan kiveksiä "tunnottomaksi" alueeksi. Jos asia olisi noin, niin miten selitetään se, että nimenomaan kiveksiin potkaisu sattuu niin maan perskeleesti - vai eikö se kipu olekaan yhtään sen suurempi kuin potku vaikkapa pohkeeseen? Mietinpä vain.
Trollaaminen vain jatkuu. Onhan selvää, että kivekset ovat herkät sieltä sisältä, mutta kivesten pinta, siis iho ei omaa mitään erityisiä hermoja, joiden stimulointi aiheuttaisi kiihotusta.
Mutta tuon asian sanoin jo heti alkuun, joten tämä lainaamani viesti on selvä trolli. Ylläpito keksi löytäneensä minusta sopivan uhrin trolleilleen? Saadaan palstalle vipinää...
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä trollaamista tuossa oli?
Trollaamista oli se, että teit oletuksen, että tiedät, millaista supistelua kanssani seksiä harrastaneilla naisilla on ollut. Kun kerroin orgasmiin viittaavasta supistelusta, vastasit, että "Eikö lantionpohjalihasten supistelu seksin aikana ole ihan peruskauraa? Eivät ne ole mitään tahdottomia lihaksia, joita ei voisi hallita.". Juuri räikeämpää trollaamista en nyt voisi enää keksiä.
Ylläpidon trollit mylläämässä?
Se nyt vaan on totuus, että samoja lihaksia voi supistella haluamallaan tavalla ilman orgasmiakin. Supistelu ei siis mitenkään todista, että nainen on saanut orgasmin. Ei se ole mitään trollaamista, vaan ihan vaan tosiasian toteamista.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaaminen vain jatkuu. Onhan selvää, että kivekset ovat herkät sieltä sisältä, mutta kivesten pinta, siis iho ei omaa mitään erityisiä hermoja, joiden stimulointi aiheuttaisi kiihotusta.
Mutta tuon asian sanoin jo heti alkuun, joten tämä lainaamani viesti on selvä trolli. Ylläpito keksi löytäneensä minusta sopivan uhrin trolleilleen? Saadaan palstalle vipinää...
Eihän kukaan mistään ihon sivelemisestä ole puhunut vaan kivesten hyväilystä. Sinä ihan itse keksit asioita ja alat lisäksi vainoharhaiseksi. Yritä nyt hyväksyä, että eri ihmisillä, niin miehillä kuin naisillakin, toimivat eri jutut. Kaikki naiset eivät esimerkiksi saa muktiorgasmia pelkästä jyystämisestä.
Hohhoijaa.
Onpa vaikeeta lipittää pimppiä. Miksi tää on sulle ongelma???
Siis voiko panenisesta saada orkun? Ei kokemusta. Ja nuoleminen, hyi hele, tuntuu ihan hirveältä, vaikka toinen osapuoli olisi kuinka taitava. Sormet on avain onneen:)
Vasta kaksi viikkoa ja panette jo? ...Onnee vaan...
Ensin pitää rakentaa tunnetta ja luottamusta. Yleensä 2 vko ei ihan riitä.....
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimoni ei saanut 15 vuoden aikana yhtään orkkua. Nykyinen saa 9 kertaa kymmenestä rakastelusta
No erotkaa.
Vierailija kirjoitti:
nuolla, tietenkin.
Minä en TODELLAKAAN nuolisi naista jonka olen tuntenut vasta kaksi viikkoa. Ties mikä tauti römpsästä pöllähtää. Hyi helvetti!
Pane vaan minkä ehdit ja nuole oikein kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on totuus, että samoja lihaksia voi supistella haluamallaan tavalla ilman orgasmiakin. Supistelu ei siis mitenkään todista, että nainen on saanut orgasmin. Ei se ole mitään trollaamista, vaan ihan vaan tosiasian toteamista.
Totuus, mutta ei liity nyt mitenkään tähän aiheeseen. Yhtä hyvin minä voisin sanoa sinulle tähän, että "ei se pissa pyllynreisjästä tule hyvä palikka" ja hakata itselleni tuhat plussapeukkua ja sinulle tuhat miinusta. Klassinen trollausperiaate suomi24 puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan mistään ihon sivelemisestä ole puhunut vaan kivesten hyväilystä. Sinä ihan itse keksit asioita ja alat lisäksi vainoharhaiseksi. Yritä nyt hyväksyä, että eri ihmisillä, niin miehillä kuin naisillakin, toimivat eri jutut. Kaikki naiset eivät esimerkiksi saa muktiorgasmia pelkästä jyystämisestä.
Väärin meni. Keskustelu kiveksistä lähti nimenomaan siitä, että kivesten pinnan tuntoa verrattiin emättimen pinnan tuntoon. Vaivaudu edes lukemaan ketju ennen, kuin haukut stondis päällä vainoharhaiseksi.
Onko suomi24:n ylläpidon apinat siirtyneet vauvapalstalle töihin, vai mitä helvettiä tää nyt oikein on?
Yritä sä hyväksyä se, että mä en ole se, joka väittänyt, että erilaisia ei voi olla. Tässä on viimeiset kaksi sivua käyty keskustelua siitä, että kaikki naiseni ovat teeskenneelleet jokaisen takaapäinpantaessa saadun orkun ja sä tulet sanomaan mulle, että en hyväksy, että on erilaisuutta. Saatanan psykopaattitrolli.
Niin,. ja nyt saat tuhat pluspeukkua ja minä tuhat miinusta. Palatkaapa apinat suoleen. Tilanne myös kertoo vähän siitä, että ei täällä taida olla ketään muuta, kuin minä ja ylläpidon trollit. Meno on, kuin mielisairaalan suljetulla osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen nainen sulle joka ei valehtele :D
No kaikki naiset eivät saa nuolemalla, vaan esim yhdynnässä. Ei pidä siis yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä. Koittakaa nyt hyvät miehet opetella edes vähän anatomiaa. Uskon että on olemassa naisia jotka saa yhdynnässä, kuten on varmasti olemassa miehiä jotka saa pelkkiä kiveksiä hieromalla, mutta penis vastaa klitorista ja kivekset emätintä.
Eli rautalangasta väännettynä, jos saat orgasmin ilman peniksen stimulointia, voit ihmetellä miksei nainen saa ilman klitoriksen stimulointia.
Onkohan sulla nyt anatomia vähän hukassa? Klitoris jatkuu emätinputken vieressä, joten todellakin moni nainen nauttii yhdynnänstä, ihan niistä työnnöistä ja saa nautinnon nimenomaan peniken avulla. Itse en juurikaan nauti klitoriksen suorasta koskettelusta seksin aikana, masturboidessa tietyllä tavalla se on, mutta ei silloinkaan tunnu seksuaaliselta. Joten on todella naisia, jotka nauttivat siitä, että klitorista hyväillään emättimen kautta, ilman että klitoriksen ulkoiseen osaan kosketaan ollenkaan.
Mies voi tarkistaa helposti saiko nainen orkut vai teeskentelikö. Valot päälle ja dekolteen alue on punertava mikäli sai. Jokainen nainen pystyy yksin saamaan klito orkut mutta ne oikeat orkut tulee sisältä ja se on mannaa.
Sen näytteleminen on erittäin helppoa :D !!