Toimistopäälliköt -kertokaa työstänne
Jos täällä on henkilöitä jotka työskentelevät toimistopäällikkönä niin haluaisin kuulla mitä työnkuvaanne kuuluu ja millainen työkokemus ja koulutus teillä on. Työskentelen tällä hetkellä back office-tehtävissä ja olen miettinyt seuraavaa askelta.. Monien työpaikkailmoitusten perusteella työnkuva vaikuttaa tod. mielenkiintoiselta ja monipuoliselta. Jos haluatte kertoa, niin tottakai palkkataso kiinnostaa myös.
Kommentit (11)
Olin joskus toimistopäällikkönä. Koulutus ei mitään. Päivät hihittelin äänekkäästi miehille ja haukuin naispuolisia alaisia ja kollegoita. Välillä annoin pomolle persettä jotta sain ylennyksiä. Näin Oulussa,
Istun päivät talon isoimmassa konttorissa käytävän perällä. Pääosan työpäivästä pelaan Candy Crushia ja selaan nettikeskusteluita. Silloin tällöin puhun jonkun asiakkaan kanssa puhelimessa. Välillä käyn viemässä ihmisille lisää töitä ja esitän konttorin naisille pikkutuhmia kommentteja ja vilkuilen vihjailevasti. Teen koko porukasta vähiten töitä, mutta nostan kahden konttoritytön edestä palkkaa.
Mulla on n. 5 vuoden kokemus toimistotöistä (myynnintuki, reskontrat ym.) ja nykyään työskentelen toimistopäällikkönä. Tehtäviin kuuluu olla joka paikan höylä, kulunvalvonnasta tilitoimistoyhteistyöhön. Työskentelen PK-alueella, palkka 3700€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on n. 5 vuoden kokemus toimistotöistä (myynnintuki, reskontrat ym.) ja nykyään työskentelen toimistopäällikkönä. Tehtäviin kuuluu olla joka paikan höylä, kulunvalvonnasta tilitoimistoyhteistyöhön. Työskentelen PK-alueella, palkka 3700€/kk.
Vois olla mun kirjoittama. Eli sama, ainut että liksa mulla on 3600 € / kk (vois olla enemmänkin). Erilaisia hallinnollisia ja henkilöstöön liittyviä hommia, kilpailutuksia jne.
Mullakin aika samankaltainen monipuolinen työnkuva, ei alaisia. Palkka tosin 3000€/kk. Edennyt assarista toimistopäälliköksi, muutamassa vuodessa työpaikkaa vaihtamalla.
Erilaisia henkilöstöhalliintoon liittyviä töitä, kiinteistöön liittyviä hankintoja, sellaista sekalaista sälää. Mulla on oma budjetti ja vastaan itse täysin työaikani suunnittelusta/käytöstä. Mukavaa, itsenäistä hommaa. Työskentelen valtiolla ja palkka on 3200 €/kk.
up