Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun on tyttölapsena kärsinyt lyhyestä poikatukasta

Vierailija
08.03.2016 |

ja vaatteista niin että luultiin pojaksi niin aikuisena vihaa sukupuolineutraalia kasvatusta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan sitten käsitellä traumansa ennen kuin hankkii lapsia. Muuten lapsenlapsesi ( tytöt) tulevat olemaan kaljuja, eli heillä ei ole sitten edes millisiiliä.

Vierailija
2/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin tukka aina väkisin ja rakastan sukupuolineutraalia kasvatusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti ja ihailen pitkähiuksisia tyttöjäni. Ja poikani on niin poika kuin vaan voi olla.

Vierailija
4/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kärsinyt poikatukasta, vaan halusin sellaisen :) . Aikuisena hiukset on aina olleet pitkät (ja sukupuolineutraali kasvatus ok, mutten tykkää sen äärimmäisiin viemisestä).

Vierailija
5/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli niin ohuet hiukset pienenä niin ne oli siistimmät ja vähän paksumman näköiset kun niitä pidettiin lyhyenä. Muistan miten minulle teipattiin päähän rusetti valokuvia varten kun olin parivuotias, ei olisi pysynyt muuten kun hiukset oli kuulemma liukkaat ja pehmeän villaiset :D

Harrastin ala-asteaikoihin ratsastusta ja jääpalloa, joten lyhyet hiukset olivat helppohoitoiset.

Nyt 35-vuotiaana olen naisellisempi kuin koskaan, ja hiusten laatu on paksuuntunut sitten teini-iän.