Montako tuntia teillä on vuorokaudessa yhteistä aikaa kumppaninne kanssa?
Kommentit (18)
Joitakin tunteja vkossa tosin ei joka vko. Välillä on vko tai melkein kaks ettei nähdäkään.
Nukutaan vauvan takia aika vähän, joten ehkä 19.
Työvuoroista riippuen n. 4-7 tuntia, viikonloppuisin koko päivät.
Lapsia 3 ja sanoisin että kahdenkeskistä aikaa 0 tuntia. Työajoista johtuen mennään eri aikaan nukkumaan, mies jo 8 koska herää neljältä töihin, ja minä laitan vielä lapset nukkumaan ja itse petiin 10 maissa.
Hereillä ollessa noin puoli tuntia illalla ennen kuin nukkumatti vie.. Siis niin ettei lapsia ole paikalla. Perheenä ollaan kyllä joku 4 tuntia ainakin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Arkisin kolme tuntia.
Ai siis tarkoitettiinko tässä aikaa täysin kaksin, että lapset nukkuu? Mä luulin että sitä aikaa kun ylipäätänsä on hereillä saman katon alla...
Täysin kahdenkeskistä aikaa ei ole lainkaan. Joskus viikonloppuisin voidaan häipyä muutamaksi tunniksi mökille, paitsi nyt talvella.
Alle puoli tuntia aamulla ennen töihin lähtöä (tällä hetkellä) lähdetään töihin mä 6.20 ja se 6.30. Sit se tulee joskus 23 24 maissa kun oo nukkumas. Herään 5.30 ja se ehkä 6.
Vietetään yhdessä 0-10h vko. Ei asuta yhdessä, nähdään yleensä viikonloppuisin la-illasta su-aamuun ja/tai su-illasta ma-aamuun. Välillä nähdään kerran kuussa, välillä joka viikonloppu.
Siis ihan kaksin ollaan ehkä kerran vuodessa :D mitäköhän tässä nyt tarkoitettiin.. Teinit on aina hereillä ja "läsnä" tai ainakin joku niistä on paikalla.
Vuorokaudesta riippuen kahdesta tunnista vajaaseen kahteenkymmeneen. Nykyisin kahdenkeskistäkin aikaa usein arkisin sen aikaa kun lapset ovat koulussa.
Koko päivä joka päivä. Molemmat työttömiä ja ollaan kotona melkein aina
1-2 tuntia lähes joka päivä.
pari kertaa viikossa kaksi tuntia enemmän.
ei kovin juhlavaa entiseen menoon verrattuna.
Viikonloppujen ulkopuolella se, mitä skypessä puhutaan lomien ulkopuolella. Terkuin jatkuvalla työmatkalla.
Arkisin kolme tuntia.