Liittyykö koronaan
Sairastin pari viikkoa sitten ylähengitystieinfektion: alkoi aivastelulla, sitten tuli kurkkukipu ja hakkaava yskä ja nuha. Lisäksi päänsärkyä, kuumetta ja armoton väsymys En tehnyt koronatestiä, mutta en liikkunut missään ja pidin 5 päivän karanteenin. Haju- ja makuaisti menivät. Nyt melkein palanneet. Mutta meni myös ruokahalu ja näläntunne. Onko muille käynyt näin, ja oliko teillä korona. Milloin oireet helpottavat?
Kommentit (10)
Erilaiset mahaoireet tyypillisiä koronassa. Ripuli tavallisin.
En ole kuullut, että ruokahaluttomuus liittyisi koronaan? Mutta kaipa tuo on mahdollista.
Oletko kuullut ns long- covidista?
Minulla oli korona, ja silloin oli ripuli. Lisäksi meni ruokahalu. Muuten oli ns " tyypilliset" flunssan oireet.
Ei sen puoleen, että tuo ruokahaluttomuus haittaisi, kun pitäisi laihtua. ....
ap
Mikset testannut? Noi kotitestit kai ovat melko luotettavia
Vierailija kirjoitti:
Mikset testannut? Noi kotitestit kai ovat melko luotettavia
Eipä tullut mieleen. Ajattelin kai, että mitäpä väliä, kun olen karanteenissa jokatapauksessa.
Itselläni on myös ollut ruokahaluttomuus koronan jälkeen. Makuaisti on myös vielä erilainen.
Jos tästä löytää jotain plussaa, niin tupakanpoltto loppui samalla koska tupakan maku muuttui aivan järkyttävän pahaksi.
On - koko sairaala sai tartunnan.
Haju- ja makuaisti menetys kyllä kuulostaa koronalta. Minulla meni makuaisti, kun jiime keväänä sairastin koronan.