Kertoako pettämisestä?
Mies etsi seksiseuraa minusta netin kautta. Tajusin, että hänellä on vaimo sekä lapsia. Otanko yhteyttä vaimoon? peukku ylös puolesta, alas vastaan. Kiitos!
Kommentit (16)
Todellakin haluaisin tietää jos mies hommailisi tollaista seläntakana.
Ei hyväksikäytettynä ole helppo olo. Älä silti kaada vaimon niskaan. Kosta elegantisti.
Miten kostan elegantisti? Mies ei minua luokannut, ei todellakaan, vituttaa vaan vaimon puolesta. Emme siis edes tavanneet, mutta sitä hän kyllä halusi.
Olit siis tarjoamassa seksiseuraa netissä?
Haluaisin itse ainakin tietää.nhelpottaisi meidän tilannetta itseasiassa jos kertoisit. Viestiä kehiin...
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku nainen ja vapaa etsimään seksiseurani vaikka sitten netistä.
Peukut tasoittuu hmm. Mielenkiintoista. Itse haluaisin kyllä tietää, oli kertoja kuka tahansa. Missä se menee raja, milloin on 'mun paikka' kertoa tai ei.. Olen 100 varma, ettei tämä ole ensimmäinen yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukut tasoittuu hmm. Mielenkiintoista. Itse haluaisin kyllä tietää, oli kertoja kuka tahansa. Missä se menee raja, milloin on 'mun paikka' kertoa tai ei.. Olen 100 varma, ettei tämä ole ensimmäinen yritys.
Jos etsit pelkästään seksiseuraa niin mitä ihmeen väliä vastapuolen siviilisäädyllä on? Varatuthan on turvallisempia vaihtoehtoja tautien ja sen puolesta, ettei halua suhdetta kun et itsekään. Tosin minä luulen että haluat seurustella ja koit tämän miehen kohdalla siksi pettymyksen ja nyt haluat purkaa pahan mielesi heittäytymällä lapseksi. Suosittelen sinua jatkamaan elämääsi ja antaa miehen jatkaa omaansa.
Et ole nähnyt tätä miestä, hän ei siis pettänyt sinun kanssasi. Miehen pettämiset eivät siis kuulu sinulle missään määrin, joten älä sotkeudu ventovieraiden elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos etsit pelkästään seksiseuraa niin mitä ihmeen väliä vastapuolen siviilisäädyllä on? Varatuthan on turvallisempia vaihtoehtoja tautien ja sen puolesta, ettei halua suhdetta kun et itsekään. Tosin minä luulen että haluat seurustella ja koit tämän miehen kohdalla siksi pettymyksen ja nyt haluat purkaa pahan mielesi heittäytymällä lapseksi. Suosittelen sinua jatkamaan elämääsi ja antaa miehen jatkaa omaansa.
En mä seksin varjolla sentään suhdetta etsi, please.. Ja miehiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä seksin varjolla sentään suhdetta etsi, please.. Ja miehiä riittää.
No en kyllä keksi muutakaan syytä sun käytökselle, miksi muuten edes ajattelisit puuttuvasi toiste elämään?
Vähän sama dilemma.. Nainen juuri saanut vauvan, miehen olen tuntenut todella kauan. Entinen fwb siis, nyt kinusi seksiä minulta. Tavallaan haluaisin kertoa, mutta toisaalta ei ole minun asiani. Ja olen typerä ihastunut kyseiseen mieheen, joten en halua polttaa siltoja. Kusipää se on ja ansaitsisi kyllä saada kerrankin vastata seurauksista.
Kerro vaimolle! Minä ainakin haluaisin tietää jos olisin noin säälittävän miehen kanssa yhdessä. Nykyajan miehiä kun katselee niin olen mielellään sinkkuna, sillä kaikilta puuttuu periaatteet tai ainakaan niistä ei pidetä kiinni
Vierailija kirjoitti:
Et ole nähnyt tätä miestä, hän ei siis pettänyt sinun kanssasi. Miehen pettämiset eivät siis kuulu sinulle missään määrin, joten älä sotkeudu ventovieraiden elämään.
Minulle vaimona olisi oikeastaan samantekevää päästiinkö pettämiseen asti, ja varsinkin, jos ei päästy toisesta naisesta johtuen. Riittää, että mies haki tarkoituksella seksiseuraa netistä ja olisi ollut valmis siihen.
Se on varmaan mun mies, eipä olis ensimmäinen kerta. .. Kerro vaan, tuollainen on törkeää.
Hei etkö tajunnut, se MIES etsi seksiseuraa, ei VAIMO!