Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoako pettämisestä?

Vierailija
07.03.2016 |

Mies etsi seksiseuraa minusta netin kautta. Tajusin, että hänellä on vaimo sekä lapsia. Otanko yhteyttä vaimoon? peukku ylös puolesta, alas vastaan. Kiitos!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei etkö tajunnut, se MIES etsi seksiseuraa, ei VAIMO!

Vierailija
2/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin tietää jos mies hommailisi tollaista seläntakana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asia kertoa.

Vierailija
4/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyväksikäytettynä ole helppo olo. Älä silti kaada vaimon niskaan. Kosta elegantisti.

Vierailija
5/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kostan elegantisti? Mies ei minua luokannut, ei todellakaan, vituttaa vaan vaimon puolesta. Emme siis edes tavanneet, mutta sitä hän kyllä halusi.

Vierailija
6/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis tarjoamassa seksiseuraa netissä?

Vierailija
7/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse ainakin tietää.nhelpottaisi meidän tilannetta itseasiassa jos kertoisit. Viestiä kehiin...

Vierailija
8/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku nainen ja vapaa etsimään seksiseurani vaikka sitten netistä.

Peukut tasoittuu hmm. Mielenkiintoista. Itse haluaisin kyllä tietää, oli kertoja kuka tahansa. Missä se menee raja, milloin on 'mun paikka' kertoa tai ei.. Olen 100 varma, ettei tämä ole ensimmäinen yritys.

Vierailija
9/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukut tasoittuu hmm. Mielenkiintoista. Itse haluaisin kyllä tietää, oli kertoja kuka tahansa. Missä se menee raja, milloin on 'mun paikka' kertoa tai ei.. Olen 100 varma, ettei tämä ole ensimmäinen yritys.

Jos etsit pelkästään seksiseuraa niin mitä ihmeen väliä vastapuolen siviilisäädyllä on? Varatuthan on turvallisempia vaihtoehtoja tautien ja sen puolesta, ettei halua suhdetta kun et itsekään. Tosin minä luulen että haluat seurustella ja koit tämän miehen kohdalla siksi pettymyksen ja nyt haluat purkaa pahan mielesi heittäytymällä lapseksi. Suosittelen sinua jatkamaan elämääsi ja antaa miehen jatkaa omaansa.

Vierailija
10/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nähnyt tätä miestä, hän ei siis pettänyt sinun kanssasi. Miehen pettämiset eivät siis kuulu sinulle missään määrin, joten älä sotkeudu ventovieraiden elämään.

Vierailija
11/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos etsit pelkästään seksiseuraa niin mitä ihmeen väliä vastapuolen siviilisäädyllä on? Varatuthan on turvallisempia vaihtoehtoja tautien ja sen puolesta, ettei halua suhdetta kun et itsekään. Tosin minä luulen että haluat seurustella ja koit tämän miehen kohdalla siksi pettymyksen ja nyt haluat purkaa pahan mielesi heittäytymällä lapseksi. Suosittelen sinua jatkamaan elämääsi ja antaa miehen jatkaa omaansa.

En mä seksin varjolla sentään suhdetta etsi, please.. Ja miehiä riittää.

Vierailija
12/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä seksin varjolla sentään suhdetta etsi, please.. Ja miehiä riittää.

No en kyllä keksi muutakaan syytä sun käytökselle, miksi muuten edes ajattelisit puuttuvasi toiste elämään?

Vierailija
13/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama dilemma.. Nainen juuri saanut vauvan, miehen olen tuntenut todella kauan. Entinen fwb siis, nyt kinusi seksiä minulta. Tavallaan haluaisin kertoa, mutta toisaalta ei ole minun asiani. Ja olen typerä ihastunut kyseiseen mieheen, joten en halua polttaa siltoja. Kusipää se on ja ansaitsisi kyllä saada kerrankin vastata seurauksista.

Vierailija
14/16 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimolle! Minä ainakin haluaisin tietää jos olisin noin säälittävän miehen kanssa yhdessä. Nykyajan miehiä kun katselee niin olen mielellään sinkkuna, sillä kaikilta puuttuu periaatteet tai ainakaan niistä ei pidetä kiinni

Vierailija
15/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole nähnyt tätä miestä, hän ei siis pettänyt sinun kanssasi. Miehen pettämiset eivät siis kuulu sinulle missään määrin, joten älä sotkeudu ventovieraiden elämään.

Minulle vaimona olisi oikeastaan samantekevää päästiinkö pettämiseen asti, ja varsinkin, jos ei päästy toisesta naisesta johtuen. Riittää, että mies haki tarkoituksella seksiseuraa netistä ja olisi ollut valmis siihen.

Vierailija
16/16 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan mun mies, eipä olis ensimmäinen kerta. .. Kerro vaan, tuollainen on törkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi