Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas itsekuri petti dieetillä :/

Vierailija
07.03.2016 |

Minulla on säännöllinen ateriarytmi ja en syö liian vähän. Silti aina iltaisin herää ahmimishimo! Olen kieltänyt kämppistäni tarjoamasta minulle herkkuja, mutta taas hän oli leiponut juustokakkua ja suorastaan tuputti sitä minulle. Nyt on ihan paska fiilis. Vihaan itseäni! Miksi en koskaan onnistu? Treenit sentään sujuu, koska pidän liikunnasta. No, huomenna uusi yritys.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita? Vinkkejä?

Vierailija
2/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh eikö kukaan halua auttaa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vääränlainen dietti.

Vierailija
4/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Yhdessä päivässä nousi paino 2kg :O

Vierailija
5/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole liian ankara itsellesi, yksi repsahdus ei dieettiä kaada. Ei sitä kannata jäädä murehtimaan, huomenna jatkat taas entiseen malliin! :)

Nimimerkillä kohtalotoveri, joka veti just kokonaisen suklaalevyn naamariin.

Vierailija
6/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun dieetin onnistumista ei määrittele se että muutaman kerran kompastuu vaan se että nouseeko siitä nopeasti ylös vai jääkö mutaan makaamaan.

Joten huomenna sitten vaan hiukan lisätreeniä niin tulee juustokakku kuitattua. :)

Ja herranjumala vaihda vaikka sitä kämppistä tai maksa sille ettei anna sulle kakkuja, ei dieetti voi onnistua jos juustokakkua on rakennuksessa!

Vierailija
7/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian tiukka ruokavalio? Syötkö tarpeeksi rasvaa?

Vierailija
8/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole liian ankara itsellesi, yksi repsahdus ei dieettiä kaada. Ei sitä kannata jäädä murehtimaan, huomenna jatkat taas entiseen malliin! :)

Nimimerkillä kohtalotoveri, joka veti just kokonaisen suklaalevyn naamariin.

Ja mä. lakritsijäätelöä. :/

Vierailija
9/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mäkin retkahdin just tänään!

Vierailija
10/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin uskollinenkaan?!

Vierailija
11/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul meni varmaan pari vuotta ennenkuin onnistuin.

Kiitos vähähiilarisen ruokavalion, jota olen nyt noudattanut kohta kolme viikkoa.

Sokerikoukusta olen päässyt eroon ja ärsyttävästä napostelukierteestä.

Tällä mennään nyt ja joo herkuttelen välillä mutta terveellisesti, koska ei ole sitä kauheeta hiilari-sokeri himoa päällä.

Vierailija
12/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppaavista kommenteista! Huomenna aamusta lenkille, siellä tulee aina hyvä olo. Sen jälkeen oikeen tekee mieli syödä kevyt ja terveellinen aamupala :) Tsempit myös muille repsahtaneille!

Vierailija
13/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä kämppis! Mutta jos otit enintään vain pari palaa, ei se maailmoja kaada. Unohda ja jatka huomen aamusta dieettisi mukaan.

Usein jopa keho tottuu dieettiin ja hidastaa aineenvaihduntaa hieman, niin että laihtumista ei tapahdukaan. Sitten kun yhtenä iltana antaakin kropalle normaalia enemmän korkeaenergistä ruokaa (etenkin jossa sokeria tai rasvaa) niin keho voikin lisätä aineenvaihdunnan tasoa, joten se voi edistää laihtumista.

Mulla kävi useamma kerran noin, että kun söin melko tarkasti saman kalorimäärän paino jumitti. Sitten kun pidin kerran kuussa herkkupäivän, seuraavan parin päivän aikana paino lähti taas laskuun.

Joten joko juustokakku ei aiheuttanut mitään, tai sitten siitä oli jopa hyötyä. Turha ottaa morkkista, koska se voi johtaa siihen, että vetelet juustokakkua kaksin käsin joka viikonpäivä.

Jos ilta on sun vaikea hetki, niin varaa illaksi joku ruoka, jonka valmistamisessa ja syömisessä menee kivasti aikaa. Joku salaatti, johon pilkot paljon vihanneksia, ja grillaat vaikkapa kevyt-halloumia. Tai pilkot vihanneksia ja teet dipin jugurtista.

Ja sitten juot jotain yrittiteetä tai rooibosta useamman kupin illalla, ettet koe nälkää.

Sanotaan, että jos päivällä ei saa tarpeeksi energiaa, on helpompi syödä liikaa illalla. Eli kokeile myös lisätä iltapäivään jokin välipala, jossa on proteiinia, hiilareita ja rasvaa sopivassa määrin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän