hausjärven hiekkakuoppasurmat
Ajatelkaa nyt. Sarjamurhaaja saattaa olla vielä keskuudessamme.
Kommentit (45)
Tuula Lukkarinen oli naisen nimi. Kuulemma sisäelimiä poistettu ym. Googlettamalla löytyy ainakin kasvokuva "jo siistitystä" ruumiista.
Vierailija kirjoitti:
Tuula Lukkarinen oli naisen nimi. Kuulemma sisäelimiä poistettu ym. Googlettamalla löytyy ainakin kasvokuva "jo siistitystä" ruumiista.
Joskus luin että murhaajan epäillään ihannoineen viiltäjä-jackia. Tekotavasta voi sen perusteella päätellä jo jotain.
Miksi Maarit Haantie osio meni säppiin?
Luultavasti palstalla kun näitä aiheita nostaa jatkuvasti.
Jasso kirjoitti:
Miksi Maarit Haantie osio meni säppiin?
Harmillista. Keskustelu muutenkin oli vapaampaa kyseisessä ketjussa kuin esim. Minfossa, missä enemmänkin ehkäpä ammattilaisina itseään kuvittelevia itsepäiziä pätijöitä joukossa.
Täällä vauvassa avarakatseisempaa meininkiä Ei niin putkikatseista, mielestäni. Pois lukien trollien mielikuvitustarinat joita suljettuunkin ketjuun saattoi alkaa ilmestyä.
Jospa tehdään tästä ketjusta hyvä kanava hiekkakuoppatapausten puimiseen!
Rikokset selviävät vielä. Murhat eivät kuole koskaan.
Minua on aina kiehtonut hiekkakuopat ja surmaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Harmillista. Keskustelu muutenkin oli vapaampaa kyseisessä ketjussa kuin esim. Minfossa, missä enemmänkin ehkäpä ammattilaisina itseään kuvittelevia itsepäiziä pätijöitä joukossa.
Täällä vauvassa avarakatseisempaa meininkiä Ei niin putkikatseista, mielestäni. Pois lukien trollien mielikuvitustarinat joita suljettuunkin ketjuun saattoi alkaa ilmestyä.
Sanoitko juuri että vauvapalstalla keskustelu on korkeatasoisempaa kuin minfossa? Olen mykistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua kiinnostaa surmaamisissa? Noihin ajatusmalleihin on monen niin vaikea samaistua. Jotain traumoja, joista kiehtymys kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko juuri että vauvapalstalla keskustelu on korkeatasoisempaa kuin minfossa? Olen mykistynyt.
En sanonut. Halusin tuoda esiin käsitystäni palstojen erosta itselleni. Koen että täällä enemmän elämänkokemusta, minfossa ehkä korkeatasoisuutta osin, mutta samalla suppeuteen viittaavaa ajatuskulkua osalla. Lisäksi luetun ymmärtämisessä rajoittuneisuutta olen ollut huomaavinani.
Kuvitettaan omasta itsestään paljon, jos kiteyttäisin.
Tällainen ei aina edistä asioiden kulkua
Minfossa on joukossa myös hyviä pohdiskelijoita mutta tuppaavat hukkumaan minä tiedän -asenteiden varjoon.
Luen kyllä sitäkin nutta, harvemmin enää osallistun keskustekuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua kiinnostaa surmaamisissa? Noihin ajatusmalleihin on monen niin vaikea samaistua. Jotain traumoja, joista kiehtymys kumpuaa?
Ehkä kosto on se päällimmäinen ajatus. Olen koulukiusattu.
Surmailija voisi olla hitsatusta autosta (hellun maininta?) päätellen joku maajussi tai vielä mieluummin kenties nimenomaan autojen kanssa tekemisissä oleva. Löytyisiköhän esimerkiksi autoromuttamoja lähialueilta?
Entä jos se oli joku kaivuriukko? Lippusiimaa aina messissä???
Läheltä nyt varmaa ainaskii kun samalla kuopalla H ja myöskö T???
Joko surmapaikka selvinny? Jos kytillä samana päivänä löytynyt tekoväline nii kai jostai ihan lähelt löytyny???
Tuskin mistään ihmisten kodeista nyt lähteneet ettii mittäää...
oon kans käyny vilkuilemassa siel m----- infossa. kovaa keskustelua. asia tyyppejä ilmeisesti. aika jäätävästi lukemista ja sisältöä . muun muas Järvenpään sarjamu****** ketjussa ok ukot näköjään väittelee siellä lujaa jostain valokuvista. luin uusimpia kirjoituksia. juttuu on ihan heellisesti.
hassuu et ne näyttäis kinaavan lujaa, nyttenkin jostain yhestä kuvasta. sama paikka kai enne ja nyt. jotain rikospaikka jäljittelyä meneillään?
no niis kuvis on sama kivikin molemmis eli ihan sama mesta kuvis. toises vaan pieni mänty kasvanu kiven viereen
oliskoha mussa salapoliisi ainesta ;D
harhanjohtaja kirjoitti:
no niis kuvis on sama kivikin molemmis eli ihan sama mesta kuvis. toises vaan pieni mänty kasvanu kiven viereen
oliskoha mussa salapoliisi ainesta ;D
Kiitos tästä Teille. Muuan aktiiviharrastajaryhmän kanssa olemme pidempään näitä kyseisiä tapauksia pohtineet, ja nyt varmistui meille myös kuvan ottopaikka, läheltä Hiiäntietä. Kivi tosiaan on männyn tyvellä erään harrastajan tuoreessa valokuvassa tänä vuonna. Ruumiksen löytöpaikka saa täten oletuksen, olevan syvemmällä metsässä.
Luin tuota Maarit Haantien tapaus -ketjua, ja vähän erikoista on, että se poistettiin. Eihän siihen näyttänyt tulvivan mitään törkykirjoituksia. Onko se sitten tämä, että täältähän poistuvat nykyään ihan järjestään naisiin kohdistuvaan väkivaltaan liittyvät ketjut, koska tietyt miehet palstalla haluavat estää aiheesta keskustelun ja poistattavat ketjut. Vai lukiko tekijä itse tuota ketjua ja poistatti sen, koska sinnehän oli viime aikoina tullut useita kuvauksia kirjoittajien omista pelottavista kohtaamisista ihan tietyt tuntomerkit omaavan miehen kanssa. Pelkäsikö tekijä tulevansa tunnistetuksi ja siksi halusi poistattaa ketjun?
Vierailija kirjoitti:
HOITOON JA AJOISSA! Ei ole normaalia.
Poliisin profiloinnin mukaan tekijä tuntee suuren eläimen anatomian.
Mitenköhän se Tuula Haatainen oikein silvottiin jestas sentään