Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hausjärven hiekkakuoppasurmat

Vierailija
07.03.2016 |

Ajatelkaa nyt. Sarjamurhaaja saattaa olla vielä keskuudessamme.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin profiloinnin mukaan tekijä tuntee suuren eläimen anatomian.

Mitenköhän se Tuula Haatainen oikein silvottiin jestas sentään

Vierailija
2/45 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula Lukkarinen oli naisen nimi. Kuulemma sisäelimiä poistettu ym. Googlettamalla löytyy ainakin kasvokuva "jo siistitystä" ruumiista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula Lukkarinen oli naisen nimi. Kuulemma sisäelimiä poistettu ym. Googlettamalla löytyy ainakin kasvokuva "jo siistitystä" ruumiista.

Joskus luin että murhaajan epäillään ihannoineen viiltäjä-jackia. Tekotavasta voi sen perusteella päätellä jo jotain.

Vierailija
4/45 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko surmaaja paikallinen?

Vierailija
5/45 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Maarit Haantie osio meni säppiin?

Vierailija
6/45 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti palstalla kun näitä aiheita nostaa jatkuvasti.

Vierailija
7/45 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/45 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasso kirjoitti:

Miksi Maarit Haantie osio meni säppiin?

Harmillista. Keskustelu muutenkin oli vapaampaa kyseisessä ketjussa kuin esim. Minfossa, missä enemmänkin ehkäpä ammattilaisina itseään kuvittelevia itsepäiziä pätijöitä joukossa.

Täällä vauvassa avarakatseisempaa meininkiä Ei niin putkikatseista, mielestäni. Pois lukien trollien mielikuvitustarinat joita suljettuunkin ketjuun saattoi alkaa ilmestyä.

Jospa tehdään tästä ketjusta hyvä kanava hiekkakuoppatapausten puimiseen!

Rikokset selviävät vielä. Murhat eivät kuole koskaan.

Vierailija
9/45 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina kiehtonut hiekkakuopat ja surmaaminen.

Vierailija
10/45 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista. Keskustelu muutenkin oli vapaampaa kyseisessä ketjussa kuin esim. Minfossa, missä enemmänkin ehkäpä ammattilaisina itseään kuvittelevia itsepäiziä pätijöitä joukossa.

Täällä vauvassa avarakatseisempaa meininkiä Ei niin putkikatseista, mielestäni. Pois lukien trollien mielikuvitustarinat joita suljettuunkin ketjuun saattoi alkaa ilmestyä.

Sanoitko juuri että vauvapalstalla keskustelu on korkeatasoisempaa kuin minfossa? Olen mykistynyt.

Vierailija
11/45 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua kiinnostaa surmaamisissa? Noihin ajatusmalleihin on monen niin vaikea samaistua. Jotain traumoja, joista kiehtymys kumpuaa?

Vierailija
12/45 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko juuri että vauvapalstalla keskustelu on korkeatasoisempaa kuin minfossa? Olen mykistynyt.

En sanonut. Halusin tuoda esiin käsitystäni palstojen erosta itselleni. Koen että täällä enemmän elämänkokemusta, minfossa ehkä korkeatasoisuutta osin, mutta samalla suppeuteen viittaavaa ajatuskulkua osalla. Lisäksi luetun ymmärtämisessä rajoittuneisuutta olen ollut huomaavinani.

Kuvitettaan omasta itsestään paljon, jos kiteyttäisin.

Tällainen ei aina edistä asioiden kulkua

Vierailija
13/45 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minfossa on joukossa myös hyviä pohdiskelijoita mutta tuppaavat hukkumaan minä tiedän -asenteiden varjoon.

Luen kyllä sitäkin nutta, harvemmin enää osallistun keskustekuihin.

Vierailija
14/45 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua kiinnostaa surmaamisissa? Noihin ajatusmalleihin on monen niin vaikea samaistua. Jotain traumoja, joista kiehtymys kumpuaa?

Ehkä kosto on se päällimmäinen ajatus. Olen koulukiusattu.

Vierailija
15/45 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surmailija voisi olla hitsatusta autosta (hellun maininta?) päätellen joku maajussi tai vielä mieluummin kenties nimenomaan autojen kanssa tekemisissä oleva. Löytyisiköhän esimerkiksi autoromuttamoja lähialueilta?

Vierailija
16/45 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se oli joku kaivuriukko? Lippusiimaa aina messissä???

Läheltä nyt varmaa ainaskii kun samalla kuopalla H ja myöskö T???

Joko surmapaikka selvinny? Jos kytillä samana päivänä löytynyt tekoväline nii kai jostai ihan lähelt löytyny???

Tuskin mistään ihmisten kodeista nyt lähteneet ettii mittäää...

Vierailija
17/45 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kans käyny vilkuilemassa siel m----- infossa.  kovaa keskustelua. asia tyyppejä ilmeisesti.  aika jäätävästi lukemista ja sisältöä . muun muas Järvenpään sarjamu****** ketjussa ok  ukot näköjään väittelee siellä lujaa jostain valokuvista. luin uusimpia kirjoituksia. juttuu on ihan heellisesti.

hassuu et ne näyttäis kinaavan lujaa, nyttenkin jostain yhestä kuvasta. sama paikka kai enne ja nyt.  jotain rikospaikka jäljittelyä meneillään?

no niis kuvis on sama kivikin molemmis eli ihan sama mesta kuvis. toises vaan pieni mänty kasvanu kiven viereen

oliskoha mussa salapoliisi ainesta ;D 

Vierailija
18/45 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

harhanjohtaja kirjoitti:

no niis kuvis on sama kivikin molemmis eli ihan sama mesta kuvis. toises vaan pieni mänty kasvanu kiven viereen

oliskoha mussa salapoliisi ainesta ;D 

Kiitos tästä Teille. Muuan aktiiviharrastajaryhmän kanssa olemme pidempään näitä kyseisiä tapauksia pohtineet, ja nyt varmistui meille myös kuvan ottopaikka, läheltä Hiiäntietä. Kivi tosiaan on männyn tyvellä erään harrastajan tuoreessa valokuvassa tänä vuonna. Ruumiksen löytöpaikka saa täten oletuksen, olevan syvemmällä metsässä.

Vierailija
19/45 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuota Maarit Haantien tapaus -ketjua, ja vähän erikoista on, että se poistettiin. Eihän siihen näyttänyt tulvivan mitään törkykirjoituksia. Onko se sitten tämä, että täältähän poistuvat nykyään ihan järjestään naisiin kohdistuvaan väkivaltaan liittyvät ketjut, koska tietyt miehet palstalla haluavat estää aiheesta keskustelun ja poistattavat ketjut. Vai lukiko tekijä itse tuota ketjua ja poistatti sen, koska sinnehän oli viime aikoina tullut useita kuvauksia kirjoittajien omista pelottavista kohtaamisista ihan tietyt tuntomerkit omaavan miehen kanssa. Pelkäsikö tekijä tulevansa tunnistetuksi ja siksi halusi poistattaa ketjun?

Vierailija
20/45 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOITOON JA AJOISSA! Ei ole normaalia.