Mies kehuu minulle koko ajan tuntemansa homoparin suhdetta. Haluaa että meillä olisi samanlaista
Onko mies oikeasti homo jos ei halua että nainen on naisellinen myös tavoiltaan? Nalkutan, joo, ja muutan usein mieltäni asioista, käytän paljon aikaa ja rahaa kaunistautumiseen mutta niin tekevät kaikki naiset! Miksi mies haluaa että eläisin kuin mies?
Kommentit (36)
Kukapa ei kadehtisi homopareja. Olisihan se hienoa, että puoliso olisi se paras kala- ja kaljakaveri, jonka kanssa mielenkiinnon kohteet kävisivät yksiin. Naisten kanssa se tahtoo aina olla vähän niin ja näin.
Ehkä miehelläsi on toiveita, joista hän voi keskustella vain itselleen sopivan miehen kanssa...
Pidän positiivisena sitä, että heteromies ymmärtää myös homopareja. Jälkimmäisten elämää pidän sikäli helpompana, että kumpikin ajattelee enemmän tai vähemmän samalla tavalla - eli peniksellään.
No minä olen heteromies, ja aika usein mietin, että minunkin ihanneparisuhteeni muistuttaisi aika lailla kahden ikääntyvän kulttuurihomon suhdetta: ei lapsia, kivasti sisutettu koti, laaja ystäväpiiri, halu antaa tilaa toiselle, rahaa tehdä kaikkea mukavaa ja itsevarmuutta elää just niin kuin haluaa. Uusimmassa Glorian kodissa esiteltiin tällainen kapelimestarin ja professorin yhteinen koti, joka oli selvästi nautiskelua ja taiteellista työtä, ei lapsiperhearkea varten. Söpö koirakin löytyi.
En sano, ettenkö voisi saavuttaa itse samaa, mutta aika monet naiset haluavat kuitenkin elämältä jotakin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eli minkälainen heidän suhteensa sitten on?
Miehen mukaan eivät nalkuta toisilleen eivätkä kerjää toisiltaan rahaa, ja harrastuksetkin on samoja ynnä muuta niin paljon paremmin kuin hänellä raukalla, joka joutuu kotinsa naisen kanssa jakamaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei kadehtisi homopareja. Olisihan se hienoa, että puoliso olisi se paras kala- ja kaljakaveri, jonka kanssa mielenkiinnon kohteet kävisivät yksiin. Naisten kanssa se tahtoo aina olla vähän niin ja näin.
Suosittelen sinullekin uusia kokemuksia. Voisit ilahtua positiivisesti myös sängyssä.
t. Kolmas vastaaja, heteronainen
Ihme syistä ihmiset epäilevät kumppaniaan homoksi.
Mitä se mies siinä sihteessa kadehtii? Homoparejakin on aika monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen heteromies, ja aika usein mietin, että minunkin ihanneparisuhteeni muistuttaisi aika lailla kahden ikääntyvän kulttuurihomon suhdetta: ei lapsia, kivasti sisutettu koti, laaja ystäväpiiri, halu antaa tilaa toiselle, rahaa tehdä kaikkea mukavaa ja itsevarmuutta elää just niin kuin haluaa. Uusimmassa Glorian kodissa esiteltiin tällainen kapelimestarin ja professorin yhteinen koti, joka oli selvästi nautiskelua ja taiteellista työtä, ei lapsiperhearkea varten. Söpö koirakin löytyi.
En sano, ettenkö voisi saavuttaa itse samaa, mutta aika monet naiset haluavat kuitenkin elämältä jotakin muuta.
Mikä kuvaamistasi kohdista ei sopisi naiselle? Uteliaana ja kulttuurista pitävänä varmistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mukaan eivät nalkuta toisilleen eivätkä kerjää toisiltaan rahaa, ja harrastuksetkin on samoja ynnä muuta niin paljon paremmin kuin hänellä raukalla, joka joutuu kotinsa naisen kanssa jakamaan. ap
Jospa lopettaisit sen nalkuttamisen ja rahan kerjäämisen sitten. Vai oletko Porvoosta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mies siinä sihteessa kadehtii? Homoparejakin on aika monenlaisia.
Esim. noita vitosen mainitsemia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuvaamistasi kohdista ei sopisi naiselle? Uteliaana ja kulttuurista pitävänä varmistan.
No tietenkin kaikki sopisivat! Tuntuu vain, että jos olisin homo, tällainen suhde olisi paljon helpompi löytää. Melkein kaikki naiset haluavat vähintäänkin niitä lapsia jossakin vaiheessa. -5
Vierailija kirjoitti:
Ai, että söpö koirakin löytyi...;-) Kuvailit juuri varmaan aika monen keski-ikäisen kaupunkilaisnaisen ihanneparisuhteen. (En voi sille mitään, mutta tekstisi perusteella epäilen sinunkin olevan nainen...).
Vierailija kirjoitti:
Nalkutan, joo, ja muutan usein mieltäni asioista, käytän paljon aikaa ja rahaa kaunistautumiseen mutta niin tekevät kaikki naiset!
Ööh, miten niin?
Mies on sitä mieltä että minä otan nokkiini turhasta, hän vaan kuulemma laskee leikkiä. Aina sama valitus että naiset vaan eivät ymmärrä vitsailua. No ei paljon naurata. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin kaikki sopisivat! Tuntuu vain, että jos olisin homo, tällainen suhde olisi paljon helpompi löytää. Melkein kaikki naiset haluavat vähintäänkin niitä lapsia jossakin vaiheessa. -5
Hyvä ikääntyvä kulttuurihomojen kannattaja: seurustele ikäistesi kanssa. Heissäkin on paljon lapsettomia. Lopeta alaikäisten haikailu, niin elämäsi on huomattavasti helpompaa jo lastensuojeluviranomaisten kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Jälkimmäisten elämää pidän sikäli helpompana, että kumpikin ajattelee enemmän tai vähemmän samalla tavalla - eli peniksellään.
Jep. Sen takia homoilla on enemmän pettämistä ja avoimia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Mies on sitä mieltä että minä otan nokkiini turhasta, hän vaan kuulemma laskee leikkiä. Aina sama valitus että naiset vaan eivät ymmärrä vitsailua. No ei paljon naurata. ap.
Voithan sinäkin todeta, että naisen kanssa asuminen olisi helppoa. Koti tuoksuisi aina hyvältä ja olisi siisti, pyykit olisivat korissa ja kumpikin osaisi tehdä kotitöitä. Seksikin saattaisi olla parempaa puhtaan ja viehättävän ihmisen kanssa. *hihihhihihihihihi*