Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu minulle koko ajan tuntemansa homoparin suhdetta. Haluaa että meillä olisi samanlaista

Vierailija
07.03.2016 |

Onko mies oikeasti homo jos ei halua että nainen on naisellinen myös tavoiltaan? Nalkutan, joo, ja muutan usein mieltäni asioista, käytän paljon aikaa ja rahaa kaunistautumiseen mutta niin tekevät kaikki naiset! Miksi mies haluaa että eläisin kuin mies?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minkälainen heidän suhteensa sitten on?

Vierailija
2/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei kadehtisi homopareja. Olisihan se hienoa, että puoliso olisi se paras kala- ja kaljakaveri, jonka kanssa mielenkiinnon kohteet kävisivät yksiin. Naisten kanssa se tahtoo aina olla vähän niin ja näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehelläsi on toiveita, joista hän voi keskustella vain itselleen sopivan miehen kanssa...

Pidän positiivisena sitä, että heteromies ymmärtää myös homopareja. Jälkimmäisten elämää pidän sikäli helpompana, että kumpikin ajattelee enemmän tai vähemmän samalla tavalla - eli peniksellään.

Vierailija
4/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppuseksiä?

Vierailija
5/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen heteromies, ja aika usein mietin, että minunkin ihanneparisuhteeni muistuttaisi aika lailla kahden ikääntyvän kulttuurihomon suhdetta: ei lapsia, kivasti sisutettu koti, laaja ystäväpiiri, halu antaa tilaa toiselle, rahaa tehdä kaikkea mukavaa ja itsevarmuutta elää just niin kuin haluaa. Uusimmassa Glorian kodissa esiteltiin tällainen kapelimestarin ja professorin yhteinen koti, joka oli selvästi nautiskelua ja taiteellista työtä, ei lapsiperhearkea varten. Söpö koirakin löytyi.

En sano, ettenkö voisi saavuttaa itse samaa, mutta aika monet naiset haluavat kuitenkin elämältä jotakin muuta.

Vierailija
6/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mukaan eivät nalkuta toisilleen eivätkä kerjää toisiltaan rahaa, ja harrastuksetkin on samoja ynnä muuta niin paljon paremmin kuin hänellä raukalla, joka joutuu kotinsa naisen kanssa jakamaan. ap

Vierailija
7/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei kadehtisi homopareja. Olisihan se hienoa, että puoliso olisi se paras kala- ja kaljakaveri, jonka kanssa mielenkiinnon kohteet kävisivät yksiin. Naisten kanssa se tahtoo aina olla vähän niin ja näin.

Suosittelen sinullekin uusia kokemuksia. Voisit ilahtua positiivisesti myös sängyssä. 

t. Kolmas vastaaja, heteronainen

Vierailija
8/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme syistä ihmiset epäilevät kumppaniaan homoksi.

Vierailija
9/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies siinä sihteessa kadehtii? Homoparejakin on aika monenlaisia.

Vierailija
10/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen heteromies, ja aika usein mietin, että minunkin ihanneparisuhteeni muistuttaisi aika lailla kahden ikääntyvän kulttuurihomon suhdetta: ei lapsia, kivasti sisutettu koti, laaja ystäväpiiri, halu antaa tilaa toiselle, rahaa tehdä kaikkea mukavaa ja itsevarmuutta elää just niin kuin haluaa. Uusimmassa Glorian kodissa esiteltiin tällainen kapelimestarin ja professorin yhteinen koti, joka oli selvästi nautiskelua ja taiteellista työtä, ei lapsiperhearkea varten. Söpö koirakin löytyi.

En sano, ettenkö voisi saavuttaa itse samaa, mutta aika monet naiset haluavat kuitenkin elämältä jotakin muuta.

Mikä kuvaamistasi kohdista ei sopisi naiselle? Uteliaana ja kulttuurista pitävänä varmistan.

Vierailija
11/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen mukaan eivät nalkuta toisilleen eivätkä kerjää toisiltaan rahaa, ja harrastuksetkin on samoja ynnä muuta niin paljon paremmin kuin hänellä raukalla, joka joutuu kotinsa naisen kanssa jakamaan. ap

Jospa lopettaisit sen nalkuttamisen ja rahan kerjäämisen sitten. Vai oletko Porvoosta?

Vierailija
12/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se mies siinä sihteessa kadehtii? Homoparejakin on aika monenlaisia.

Esim. noita vitosen mainitsemia asioita.

Vierailija
13/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulassukan maanantaiprovo

Vierailija
14/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kuvaamistasi kohdista ei sopisi naiselle? Uteliaana ja kulttuurista pitävänä varmistan.

No tietenkin kaikki sopisivat! Tuntuu vain, että jos olisin homo, tällainen suhde olisi paljon helpompi löytää. Melkein kaikki naiset haluavat vähintäänkin niitä lapsia jossakin vaiheessa. -5

Vierailija
15/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, että söpö koirakin löytyi...;-) Kuvailit juuri varmaan aika monen keski-ikäisen kaupunkilaisnaisen ihanneparisuhteen. (En voi sille mitään, mutta tekstisi perusteella epäilen sinunkin olevan nainen...).

Vierailija
16/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkutan, joo, ja muutan usein mieltäni asioista, käytän paljon aikaa ja rahaa kaunistautumiseen mutta niin tekevät kaikki naiset!

Ööh, miten niin?

Vierailija
17/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sitä mieltä että minä otan nokkiini turhasta, hän vaan kuulemma laskee leikkiä. Aina sama valitus että naiset vaan eivät ymmärrä vitsailua. No ei paljon naurata. ap.

Vierailija
18/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin kaikki sopisivat! Tuntuu vain, että jos olisin homo, tällainen suhde olisi paljon helpompi löytää. Melkein kaikki naiset haluavat vähintäänkin niitä lapsia jossakin vaiheessa. -5

Hyvä ikääntyvä kulttuurihomojen kannattaja: seurustele ikäistesi kanssa. Heissäkin on paljon lapsettomia. Lopeta alaikäisten haikailu, niin elämäsi on huomattavasti helpompaa jo lastensuojeluviranomaisten kannalta. 

Vierailija
19/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäisten elämää pidän sikäli helpompana, että kumpikin ajattelee enemmän tai vähemmän samalla tavalla - eli peniksellään.

Jep. Sen takia homoilla on enemmän pettämistä ja avoimia suhteita.

Vierailija
20/36 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sitä mieltä että minä otan nokkiini turhasta, hän vaan kuulemma laskee leikkiä. Aina sama valitus että naiset vaan eivät ymmärrä vitsailua. No ei paljon naurata. ap.

Voithan sinäkin todeta, että naisen kanssa asuminen olisi helppoa. Koti tuoksuisi aina hyvältä ja olisi siisti, pyykit olisivat korissa ja kumpikin osaisi tehdä kotitöitä. Seksikin saattaisi olla parempaa puhtaan ja viehättävän ihmisen kanssa. *hihihhihihihihihi*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi