Miksi toisen kilojen arvostelu on ok, vaikka pottunokan ei?
Kommentit (42)
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
No se kannustaa laihduttamaan, joka on hyvä asia! Nenälle ei voi mitään ilman, että ottaisi plastiikkakirurgiaan liittyviä terveysriskejä. Kaikki voivat laihduttaa, monella ei ole varaa korjauttaa nenää. Siinä ero.
Jos et olisi syntynyt pää perseessä, saattaisit tietää, että läskeistä vittuilu todennäköisemmin johtaa masentumiseen ja lisääntyneeseen lihomiseen. Joillakin normaalipainoisilla on lauennut ahmimishäiriö ja tullut sairaalloinen ylipaino jonkun tyhmän kuittailun seurauksena.
Hienoa että sinäkin kerrot jatkuvasti, miten normiterveet ja normipainoiset on läskejä. Olet oikeasti oksettava. Vaikka olen itsekin sairastanut anoreksian, en edes sääli sinua sairautesi takia. Ainoastaan halveksin.
Ainoastaan sinä olet viitannut läskeistä vittuilemiseen. Minä en kannata niistä vittuilemista, tuliko selväksi?! Ja kokemuksesta tiedän, että huomauttelut ylimääräisestä kannustavat laihduttamaan, että se siitä tietämättömyydestä. Ja onhan maita, joissa lihavuudesta huomauttamista pidetään sosiaalisesti hyväksyttävänä ja mm. tämän ansiosta ihmiset pysyvät normaalikokoisina.
En ole sairas enkä kaipaa sääliä keneltäkään. En myöskään sano selvästi normaalipainoisia läskeiksi. Voit halveksia minua ja pitää minua oksettavana, minä puolestani pidän sinua hyvin yksinkertaisena.
Sinä vittuilet ja auot päätäsi täällä jatkuvasti. Lakkaa olemasta tekopyhä. Mene hetkeksi itseesi, ja ennen kaikkea, katoa tältä palstalta. Pidä häiriintyneet aivoituksesi itselläsi.
En vittuile, en ole tekopyhä, en katoa palstalta ja kirjoitan järkevästi. Sinä voisit lopettaa viestieni lukemisen, kerran ne häiritsevät sinua niin kovin.
Kirjoitat järkevästi? Mietitäänpä näitä järkevyyksiäsi...
Ylipainoinen ihminen ei voi olla terve. Kaikki vaatteet näyttävät parhaalta laihojen päällä ja tämän sinä luulet olevan fakta. Lääketiede ei ole koskaan väärässä. Et usko että alipainon ihannointi voi johtaa syömishäiriöihin. Ja toki tämä että fatshaming kannustaa laihduttamaan.
Kas tässä vain muutama esimerkki idioottimaisista aivopieruistasi. Haluatko lisää vielä esimerkkejä? Anna kun vielä arvaan, älyllinen kapasiteettisi ei edes riitä ymmärtämään mitä noissa typeryyksissäsi on vialla.
TIEDÄN tuon olevan fakta!
Voit pitää mielipiteitäni idioottimaisina. Itse pidän suurinta osaa teidän mielipiteistänne ääliömäisinä.
Ei se ole fakta vaan mielipide. Millä perusteella se olisi fakta? Koska sinä sanot niin ja olet aina oikeassa? Saat pitää kauneusstandardisi. Niillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä terveyden ja hyvinvoinnin kanssa. Vaikutat, anteeksi nyt vain, tämän viestin perusteella pilalle hemmotellulta, keskenkasvuiselta ja kaikkitietävältä. Tämä tulee ehkä sinulle yllätyksenä, mutta maailmassa on tärkeämpiä asioita kuin painon vatvominen. Näkee, ettet ole kohdannut elämässäsi vastoinkäymisiä.
Fakta ja subjektiivinen näkemys ovat täysin eri asioita.