Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70% Suklaa EI OLE tummaa suklaata!!!!

Vierailija
07.03.2016 |

Vasta yli 85% voi sanoa mielestäni tummaksi. Ärsyttää, kun moni sanoo tumman suklaan olevan epäterveellistä. Kyllä 70% suklaassa onkin paljon sokeria, mutta oikeasti tumma suklaa on terveellisimpiä ruokia, mitä on olemassa!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos söisit pari palaa alle 85% suklaata niin ei ärsyttäis niin paljoa.

Vierailija
4/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä krokotiilit on parempia kuin pingviinit, koska niistä saa hienompia kenkiä, mutta orankutanki on kuitenkin paras.

Vierailija
5/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tilanne on juuri noin, jos kysytään sinun mielipidettäsi. Viittaan kohtaan "mielestäni".

Toivotan rauhallisempaa loppupäivää.

Vierailija
6/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Itse syön sellaista suklaata mistä tykkään, ja se on yleensä 55-70% suklaata. "Vahvemmat" on minusta kitkeriä ja kamalan makuisia, enkä kyllä ala terveyden nimissä syödä herkkuna jotain mikä on minusta pahaa. En muutenkaan usko että sokerista kohtuudella syötynä on mitään haittaa. Paino-ongelmia ei ole koskaan ollut vaikka herkkujakin syön.

Vierailija
7/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun mielestä krokotiilit on parempia kuin pingviinit, koska niistä saa hienompia kenkiä, mutta orankutanki on kuitenkin paras.

Krokotiili ei TYKKÄÄ, ku siitä tehään kenkii!

Kaikkein paras on tapiiri.

Vierailija
8/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama. Kaakaopavuista suurin osa poimitaan lapsityövoimalla orjamaisissa olosuhteissa, joten en syö suklaata.

Vierailija
9/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, tosi paljon voimia sulle... En löydä sanoja... :/ oot tosi vahva, kun oot jaksanu tollasta paskaa :(

Nyt vittu oikeesti...

Vierailija
10/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta yli 85% voi sanoa mielestäni tummaksi. Ärsyttää, kun moni sanoo tumman suklaan olevan epäterveellistä. Kyllä 70% suklaassa onkin paljon sokeria, mutta oikeasti tumma suklaa on terveellisimpiä ruokia, mitä on olemassa!

No kyllä kyllä. Tästä lähtien lopetankin perheelle ruoan laittamisen, vedelköön suklaata vaan :D Siitä niitä vitamiineja saa.

Vierailija
11/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasta on maitosuklaa. Sitä täytyy tietysti syödä enemmän kuin tummaa suklaata, että saa yhtä paljon terveysvaikutteisia aineita. Kestän tämän kuitenkin ihan hyvin.

Vierailija
12/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä tiikerit muistuttaa enemmän karhuja joten kyllä ne on karhueläimiä. Jos joku väittää kissaeläimeksi niin on väärässä.

Vierailija
13/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä.

Vierailija
14/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun mielestä tiikerit muistuttaa enemmän karhuja joten kyllä ne on karhueläimiä. Jos joku väittää kissaeläimeksi niin on väärässä.

Puhut vähän, mutta asiaa. RÄYH!

Vierailija
15/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole maitosuklaa, niin se on tumma suklaa

Vierailija
16/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK. Kyllä krokotiilit menettelevät myös laukkuina, ettei niille tule paha mieli. Mutta orankutanki on kuitenkin paras, tapiiri on vasta pistesijoilla.

Vierailija
17/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteesi on huomioitu. Mutta tummansuklaan virallinen määritelmä on, että siinä on oltava 35% kuiva kaakaomassaa. Loput sokeria ja kaakaovoita, ei lisätty esim. maitoa.

Vierailija
18/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa on niin hauskaa lukea näitä vastauksia! Kaikki kaiketi ymmärsivät aloituksessani piilevän hiukan huumoria?;D

Vierailija
19/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK. Kyllä krokotiilit menettelevät myös laukkuina, ettei niille tule paha mieli. Mutta orankutanki on kuitenkin paras, tapiiri on vasta pistesijoilla.

Tekotiikerit on parhaita. Sen taljalle voi panna lojumaan minkä tahansa, niin näyttää seksikkäältä.

Vierailija
20/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin aloittaja kirjoitti:

Hahaa on niin hauskaa lukea näitä vastauksia! Kaikki kaiketi ymmärsivät aloituksessani piilevän hiukan huumoria?;D

Nice try, mutta ei mene läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi