Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnhakijana olevat, kuinka usein saatte työtarjouksia?

Vierailija
07.03.2016 |

Kuinka kauan työttömyytesi on kestänyt?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran vuodessa. Olen ollut kahdeksan vuotta työttömänä, noin kolme vuotta äitiyslomalla tästä ajasta.

Vierailija
42/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 15 vuotta työttömänä ja kaksi työtarjousta. En saanut kumpaakaan paikkaa.

Oliskohan korkea aika "katsoa metsään"?

siellä sitä löytyy, niitä töitä, kun aikansa katsoo.

t. suski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan työtarjouksia välillä useamman kuukaudessa, välillä en yhtään. Koska olen ilmoittanut kiinnostukseni varasto -ja asiakaspalvelu-töitä kohtaan niin kylhän sitä on helppo lähettää jos jossain on joku työpaikka vapaana missä etsitään kassamyyjää/hyllyttäjää/terminaalityöntekijää jne. Varmaan riippuu mitkä alat on ilmoittanut kiinnostavaksi että kuin paljon niitä tulee.

Vierailija
44/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kerran vuodessa. Olen ollut kahdeksan vuotta työttömänä, noin kolme vuotta äitiyslomalla tästä ajasta.

Miten voi olla samaan aikaan ilmoittautunut työttömäki ja olla kuitenkin äitiyslomalla?

Vierailija
45/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut kolme vuotta työttömänä, ei yhtään työkkärin "tarjousta" eli hakukehoitusta. 

Vierailija
46/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri yhden "työtarjouksen". Siis printatun työpaikkailmoituksen mollin sivuilta ja kehotuksen hakea paikkaa. Kukahan tuonkin nimityksen on keksinyt? 

Olin muuten jo oma-aloitteisesti hakenut paikkaan ennenkuin työtä "tarjottiin". Ei ole haastattelukutsua kuulunut. 

Vierailija
47/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työtön, mutta linkedinin kautta tulee headhuntereilta yhteydenottoja n. 5-10 kertaa vuodessa. Toki ne ovat vain alustavia kyselyitä kiinnostuksesta johonkin positioon, eivätkä suoria työtarjouksia. Olen 28v, 5v kokemus tietyltä liike-elämän osa-alueelta, palkkataso n. 5000 e/kk. Linkedin on ollut oman uran kannalta ehdottomasti paras ja hyödyllisin kanava.

Vierailija
48/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään tarjousta viiteen vuoteen, kun ei ole edes koulutusta. Ei kiinnosta kyllä mennäkkään mihinkään kouluun tai töihin.

Vierailija
49/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuoden työttömyysaikana sain kaksi työtarjousta Hain paikkoja ja pääsin haastatteluihin, mutta en saanut paikkoja. Onnekseni työllistyin sitten muualle.

Vierailija
50/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain juuri yhden "työtarjouksen". Siis printatun työpaikkailmoituksen mollin sivuilta ja kehotuksen hakea paikkaa. Kukahan tuonkin nimityksen on keksinyt? 

Olin muuten jo oma-aloitteisesti hakenut paikkaan ennenkuin työtä "tarjottiin". Ei ole haastattelukutsua kuulunut. 

Eikös joku saanut karenssia, kun ei hakenut samaan paikkaan kahdesti tuollaisessa tilanteessa?

Kun työkkäri käskee hakea, ei riitä että on jo hakenut. 

Vierailija
51/52 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös joku saanut karenssia, kun ei hakenut samaan paikkaan kahdesti tuollaisessa tilanteessa?

Kun työkkäri käskee hakea, ei riitä että on jo hakenut. 

Kyllä mulla riittää. Jos lähettävät työtarjouksen samaan paikkaan mihin olen jo hakenut, riittää että kerron että olen jo hakenut kyseiseen paikkaan.

Vierailija
52/52 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työttömänä neljä vuotta ja kolmena ensimmäisenä ei tullut ainuttakaan. Viimeisenä tuli kaksi palkkatukityötarjousta joista toisen otin vastaan.