Kuolema unessa?
Näin viime yönä outoa unta. Tätä alkua en muista enää hyvin, mutta serkkuni, jonka kanssa en ole ollut tekemissä yli kymmeneen vuoteen, valehteli mulle jostain tärkeästä ja olin tosi loukkaantunut siitä. Sitten uni jatkui niin, että kävelin ylös portaita jonkin puurakennelman sisällä ja oli talvi kun oltiin menossa laskettelemaan, mukana olivat serkkuni ja muita sukulaisia. Menin ensin portaita ylös ja serkkuni tuli takanani ja hän käveli portaita ylös sukset jalassa.
Sitten unessa kävi niin, että koskin kaiteeseen tai johonkin ja yhtäkkiä ja katosta putosi lankku(?) ja osui serkkuuni ja hän kaatui alas portaita lattialle, loukkaantui ja minä soitin ambulanssin paikalle ja kaikki syyttivät minua tapahtuneesta.
Aiemmin oli päivä, mutta nyt yhtäkkiä oli ilta kun oli pilkkopimeää ja ambulanssi lähti viemään meitä pitkin jäistä tietä. Edellä kulki yksi auto ja sitten yhdessä hypyssä ambulanssi kääntyi maahan tullessa vasemmalle kyljelleen ja tultiin vasemmalle kääntyvään mutkaan jonka ambulanssi kulki kyljellään ja tien oietessa kääntyi takaisin renkailleen. Kuski jatkoi edelleen täyttä häkää ja mentiin läpi yhdestä vasemmalle kääntyvästä mutkasta ja sen jälkeen seurasi jälleen vasemmalle kääntyvä mutka, mutta kuski ajoi siihen aivan liian lujaa ja mutkan lopussa oli myös silta ja sitä reunustavat betoniesteet. Oltiin osumassa sillan kaiteisiin kunnes kuski käänsi oikealle ja mentiin läpi penkkojen joen jäälle joka mureni heti. Ambulanssi upposi jokeen ja tuli heti pimeää ja koko auto virtasi tuli heti vettä täyteen vaikka edes ikkunat eivät olleet rikkoutuneet. En nähnyt mitään ja yritin haparoida ovenkahvaa tai ikkunan kahvaa, mutta en löytänyt niitä ja hukuttiin ja kuoltiin kaikki sinne hyiseen jokeen.
Mitä tuo tarkoittaa?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa että näit unta.
Ihanko tosi?
Se tarkoittaa että näit unta.