Voinko rikkoa naapurinlasten tekemän lumiukon?
Naapurin ipanat tekivät Soinin näköisen lumiukon tuohon rivarin yhteiselle pihalle, noin 2 metrin päähän omasta ikkunastani. Lumiukko siis tuijottaa suoraan sisään keittiööni. Nyt on luvattu pakkasia, joten tuskin heti on tuosta sulamassakaan. Peruslumiukko vielä menisi, mutta esteetikkona en haluisi katsella tuota tyylittömästi hymyilevää veistosta päivästä toiseen. Mitä mieltä, voinko tuupata lumiukon kasaan? Vai yritänkö kolata sen kokonaisena lähemmäksi naapurin omia ikkunoita? Ensi yönä ajattelin toimia, kaikessa hiljaisuudessa.
Kommentit (32)
Tehkööt omalle pihalleen jos halua sen kestävän
Siis peruslumiukko kelpaa mutta ei PERSUlumiukko? :D :D :D
Eipä kannata aiheuttaa lapsille pahaa mieltä.
Minä annoin meidän koiran kusta naapurin lasten lumiukon päälle. Näyttää aika pahalta ja naapurin akka on raivona, kun kakaransa haisevat kuselle ja oletettavasti haisee koko naapurin eteinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kannata aiheuttaa lapsille pahaa mieltä.
Pettymyksiä ja pahaa mieltä pitää oppia sietämään.
Anna palaa vaan. Vedä lumiukolta kaula poikki.
Totta kai voit, eikä sinun tarvitse yötä odottaa.
Oletko varma tuosta ulkonäöstä? Jospa soinius on vain katsojan silmässä?
Jos se on tehty sulle henk. kohtaisena tribuuttina. Oikein näköisveistos! Osta muksuille luomukaurakeksit kiitokseksi ja hautaa sitten itsesi elävältä. Teet kaikille palveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin meidän koiran kusta naapurin lasten lumiukon päälle. Näyttää aika pahalta ja naapurin akka on raivona, kun kakaransa haisevat kuselle ja oletettavasti haisee koko naapurin eteinenkin.
Miten sairas sä oikein olet?
Voin kuvitella kun sua vituttaa aamukahvia juodessa se Soinin näköinen lumiukko :'D
Ota kuva lumiukosta, niin voidaan arvioida yhdennäköisyys Soiniin!
Jos lapset ovat poikia, niin kutsu ne katsomaan ja riko lumiukko hienolla hyppypotkulla. Sitten lapset ovat varmaan fanejasi.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tosikko sinä oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän väriä pitää olla elämässä ja parhaiten sitä saa, kun pystyy tekemään ilkeää jekkua naapurille. Normisuomalaista menoa.
Käy yön pimeydessä vähän tuunaamassa sitä. Lattiamoppi irtotukaksi, täytettä poskiin, massu veke, Hermes käsikoukkuun ja voila, sulla on minttuvirtanen.
Voit.