Huippujengi MTV3 - kuka on suosikkisi / inhokkisi?
Ohjelmassa nämä julkkikset:
Minna Parikka, Lola Wallinkoski, Tuija Pehkonen, Leena Harkimo, Cristal Snow, Janne Niinimaa, Antti Luusuaniemi ja Antti Reini. Juontajana Jukka Hilden.
Kommentit (148)
Mua vähän ärsyttää toi Niinimaa. Heti alusta alkaen asenne on se, että hän on ammattilainen ja sykettä pitää saada. Prr.
Mä sitten taas tykkään Lolasta! Fiksu missiksi ja pärjäsi myös missikisoissa toisin kuin moni muu... Lolalla on varmasti hyvä lihaskunto vaikkei ihan riuku olekaan. Go Lola!
Pakko sanoa, että tämä on jo ekan jakson osalta ihana piristysruiske nykyiseen tv tarjontaan! Kerrankin jotain uutta ja patikointi/vaellus aiheena kiinnostaa itseäni kovasti. Iso peukku tälle ohjelmalle!
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että tämä on jo ekan jakson osalta ihana piristysruiske nykyiseen tv tarjontaan! Kerrankin jotain uutta ja patikointi/vaellus aiheena kiinnostaa itseäni kovasti. Iso peukku tälle ohjelmalle!
Samaa mieltä! Kiva myös että tähän ei oo tunkenu ne samat julkkikset jotka on kaikissa muissakin ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sitten taas tykkään Lolasta! Fiksu missiksi ja pärjäsi myös missikisoissa toisin kuin moni muu... Lolalla on varmasti hyvä lihaskunto vaikkei ihan riuku olekaan. Go Lola!
Tulevien jaksojen perusteella ei kyllä näytä kuntoa olevan
Vierailija kirjoitti:
Joo ja ihan eri naamat kun yleensä näissä. Lisäksi toi on kyllä oikeasti kova suoritus.
Tuli himo itsellekin lähteä. Vaikka mulle riittäisi pelkkä base camp niin olis upea kokeilla
Odotan Leena Harkimoon ja Antti Luusuaniemeen tutustumista. Ylipäänsä kaikki osallistujat ovat minulle hieman vieraita kasvoja, mikä on vain hyvä asia. Aivan mahtavan kuuloinen formaatti, pitäähän tämä katsoa. Cristal Snowdenista (miten kirjoitetaan?) en pidä lainkaan, toivottavasti yllättää positiivisesti. Olen pitänyt häntä niin turhana julkkiksena ja huomionhakuisena pellenä. Hyvä, että saivat vähän suurelle yleisölle vieraampia kasvoja mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Melko reippaasti käytetty photoshoppia kaikissa iltapäivälehtien kuvissa, joissa Lola keimailee alusvaatteisillaan.
Olisi varmaan ollut helpompi photoshopata joku noista julkkiksista sinne vuoren huipulle ja kuvata ohjelma jossain hiekkakuopalla.
Vaikuttaa kyllä todella kivalta ohjelmalta, haluaisin itsekin niin lähteä johonkin vaellukselle. Cristal vaikuttaa ekan jakson perusteella paljon mukavammalta mitä odotin, ihan tuli sääli, kun ei päässyt muiden mukaan mahataudin takia.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ärsyttää toi Niinimaa. Heti alusta alkaen asenne on se, että hän on ammattilainen ja sykettä pitää saada. Prr.
Vähän ärsyttävä joo. Oon ihan varma että sillä vielä pettää joku paikka, ja sit saadaan kuulla suomalaisille urheilijoille niin tutut kootut selitykset. Ei tuu pärjäämään tuolla.
Luusuaniemi tai Reini tulee pääsemään huipulle ihan sillä että ovat rauhallisia, osaavat kuunnella omaa kroppaansa eivätkä revi ja sählää liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ärsyttävä joo. Oon ihan varma että sillä vielä pettää joku paikka, ja sit saadaan kuulla suomalaisille urheilijoille niin tutut kootut selitykset. Ei tuu pärjäämään tuolla.
Luusuaniemi tai Reini tulee pääsemään huipulle ihan sillä että ovat rauhallisia, osaavat kuunnella omaa kroppaansa eivätkä revi ja sählää liikaa.
Epäilenpä, että Niinimaata on pyydetty korostamaan fysiikkaansa kameroille. Totuus on kuitenki se, että sen kroppa on ihan rikki, ja se kyllä tietää sen itsekin vallan hyvin. Alun "uhoaminen" tekee mahdollisista ongelmista vielä dramaattisempia, ja se jos mikä on hyvää tv-viihdettä.
Lola ei kyllä pääse base campia pidemmälle. Toivottavasti Cristal pääsee matkaan mukaan vaikka olikin niin huonossa kunnossa jakson lopulla. Olen vaeltanut n. 2900metein korkeuteen ja jo siinä korkeudella huomasi miten ilman oheneminen alkaa vaikuttaa. Ja nuo kun lähtevät liikkeelle jo reilusta 3000 metristä, huhhuh. Kovia on kaikki jotka perusleiriin asti pääsevät.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Roope Salminen? Olen aidosti yllättynyt, ettei ole tässä ohjelmassa mukana.
Roope Salminen on liimaantunut lähimpään linssiin, eikä ehtinyt mukaan.
n kyllä mielenkiintoinen ohjelma. Todellakin alan seuraamaan jatkossakin. Niimimaa tosiaan joka käänteessä mainosti hyvää peruskuntoaan vähän liikaakin. Oli muutes aika kamalan kuulosta se niskan rusahtelu kun se mies väänteli Niinimaan niskaa! Huh!
Miten Lolan on päästänyt itsensä noin plösähtämään? ? ? Sääretkin kuin puhelin pylväät ja silikonit kuin meijerit. Olen järkyttynyt.
Kiva maha ja kaksoisleuka retkikunnan ylimielisellä johtajalla:)
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Roope Salminen? Olen aidosti yllättynyt, ettei ole tässä ohjelmassa mukana.
Ois pitänyt olla kuukausi poissa Suomesta, ois jäänyt liian monta muuta ohjlmaa väliin.
Vierailija kirjoitti:
Cristal Snow <3
Se on niin ihana kun se on homo <3 Hellyyttävä pikku homohassuli <3
Toivottavasti eivät näytä oksentamista telkkarissa. Näyte ens viikon jaksosta vaikutti siltä että mulle vois tulla huono olo katsomisesta
Cristal Snow <3