Huippujengi MTV3 - kuka on suosikkisi / inhokkisi?
Ohjelmassa nämä julkkikset:
Minna Parikka, Lola Wallinkoski, Tuija Pehkonen, Leena Harkimo, Cristal Snow, Janne Niinimaa, Antti Luusuaniemi ja Antti Reini. Juontajana Jukka Hilden.
Kommentit (148)
Inhokkeja ei ole, mut suosikkeina molemmat Antit <3
Reini ja Minna ja Tuija ovat minun suosikkejani. Se Luusuaniemi on jäänyt vielä aika etäiseksi minulle. Lola osoitti myös aika kovaa sisua, hienosti kasasi itsensä seuraavaksi päiväksi. Leena Harkimo vaikuttaa varmalta suorittajalta, mutta ei kovin mielenkiintoinen toistaiseksi muuten. Todella koukuttava sarja kyllä on. Mielenkiintoiselta vaikutti se seuraavan jakson seinäkiipeilyharjoitus. Kova testi varmasti monelle.
Alkiko tää jo? Mistä näkee ekan jakson?
Antti Reini ehdoton suosikki. Lolalle pisteet itsensä kasaamisesta, toivottavasti ei vaan hirveesti ala muille räkyttämään, tuntuu et aika kipakka nainen... Harmittaa Cristalin puolesta :( Ois ollu yks mun suosikeista. Mut oikean ratkaisun tekivät jos mies on kerta vielä Suomessakin jatkanut sairastelua.
... Ja en kyllä tykkää siitä Mikko-johtajasta. Tiedän että pitää olla tiukkana johtajan roolissa mutta ei silloinkaan tarvitse ylimielinen ja tyly olla. Se pitempihiuksinen jätkä (en muista nimeä), joka mm. opetti tekeen niitä solmuja, on aika namu ;)
Vierailija kirjoitti:
Alkiko tää jo? Mistä näkee ekan jakson?
Katsomosta näkee.
Vierailija kirjoitti:
Tämä toka jakso oli kyllä tylsä
Minusta tämä on realistinen sarja. Ei se vuorikiipeily koko ajan voi ollakaan mitään äksöniä, vaan tuollaista se on, ilmanalaan totuttelua, taitojen treenaamista ym ja juuri sitä haluan ainakin minä nähdä. Kyllä se tästä vielä tiivistyy, mitä ylemmäs päästään.
Lola on suosikkini. Ihana ja suorapuheinen nainen. Kiloista huolimatta kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2010 kuoli kaksi kurssilaista Laskuvarjojääkärikillan jäätikkökurssilla Kebnekaisella. Palastamaan lähetettiin koulutetuista ammattilaisista koostuva ruotsalainen vuoristopelastusryhmä. Nämä Huippujengin kouluttajat ovat kaikki itseoppineita, Karista lukuunottamatta, joka on siis lääkäri. Kenelläkään heistä ei ole kuitenkaan vuoristo-oppaan koulutusta. Kun oikeita vuoristo-oppaitakin ja vieläpä Etelä-Amerikassa koulutuksen hankkineita on Suomessa saatavilla, on outoa että MTV3 riskeeraa projektin ja siihen osallistuneiden turvallisuuden käyttämällä epäpäteviä kouluttajia.
Vaikka niillä ei mitään tutkintoa olisikaan, ei se tarkoita että olisivat epäpäteviä. Ovat kuitenkin kiipeilleet 20 vuotta, tehneet mm. useita retkiä juuri tuonne kyseiseen kohteeseen ja esim Everstille ym. Sinun logiikallasi Veikka Gustaffsonkaan ei olisi pätevä kouluttaja tuonne.
Ei itseoppinut lääkärikään ole välttämättä epäpätevä. Euroopassa täytyy olla vuoristo-oppaan koulutus että saa viedä ihmisiä vuorille kiipeilemään. Näin asiakkaiden turvallisuuden takaamiseksi. Muualla maailmassa on villimpää ja oppaana voi toimia kuka tahansa. Pelkästään vuoristo-opaskouluun hakemiseen tarvitaan tiukempi tikkilista vaativista reiteistä kuin näillä "oppailla". Veikalla ei ole myöskään kv. vuoristo-oppaan pätevyyttä. Suomessa on ihan oikeitakin vuoristo-oppaita jotka työkseen ovat tänäkin päivänä ylhäällä vuorilla asiakkaiden kanssa.
Lolan hymyssä suin muille latelemia vattuiluja ei vaan jaksa. Vielä vähemmän, kun ei jaksa edes hymyillä, mutta halveksiva asenne muita kohtaan jatkuujatkuujatkuu.
Vierailija kirjoitti:
2010 kuoli kaksi kurssilaista Laskuvarjojääkärikillan jäätikkökurssilla Kebnekaisella. Palastamaan lähetettiin koulutetuista ammattilaisista koostuva ruotsalainen vuoristopelastusryhmä. Nämä Huippujengin kouluttajat ovat kaikki itseoppineita, Karista lukuunottamatta, joka on siis lääkäri. Kenelläkään heistä ei ole kuitenkaan vuoristo-oppaan koulutusta. Kun oikeita vuoristo-oppaitakin ja vieläpä Etelä-Amerikassa koulutuksen hankkineita on Suomessa saatavilla, on outoa että MTV3 riskeeraa projektin ja siihen osallistuneiden turvallisuuden käyttämällä epäpäteviä kouluttajia.
"Huippujengin retkikunnan koulutus ja retkikunnan matka Perun Andien vuoristo-olosuhteissa toteutettiin yhteistyössä paikallisten UIAGM-sertifioitujen vuoristo-oppaiden kanssa." t. MTV:n nettisivut
En ole vielä ehtinyt tulla suosikkia.
Lola voi kyllä yllättääkin, katsotaan eteenpäin.
Alkaako ne tiputtelemaan jengiä jo seuraavassa jaksossa?
Mä veikkaan, että Leena Harkimo pärjää hyvin. Pitkäraajainen, kevytrakenteinen, iän tuomaa malttia ja järkeä. Ois hyvä esikuva kelle vaan, mutta se duuni :(
Niissä oppaissa on pari tosi kuumaa miestä :)
Kiva ohjelma, katotaan koko perhe ja 12- ja 13-vuotiaat haaveilee jo vuorikiipeilystä. Ehkä kesällä mennään kokeilemaan jotain kalliolaskeutumista :) Joka tapauksessa "raikas", sopivasti jännä ja visuaalisesti näyttävä ohjelma!
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että Leena Harkimo pärjää hyvin. Pitkäraajainen, kevytrakenteinen, iän tuomaa malttia ja järkeä. Ois hyvä esikuva kelle vaan, mutta se duuni :(
Leena on vaan niin kamalan tylsä ettei tuo ohjelmaan mitään viihdearvoa. Tuskin sen annetaan voittaa ja ainoana kiivetä sinne huipulle, olis niin tylsä viimeinen jakso kun täti tarpois tasaista tahtia eteenpäin sanaakaan sanomatta.
Antti Inkinen on niin kuuma parran kanssa, mutta ilman partaa...ei niin kuuma.
Olen kyllä samaa mieltä Harkimosta,onko elämä nyt raskasta kun ei olla julkisuudessa,pistää nenänsä aina paikkoihin mihin ei todellakaan kuulu,mutta nyt taas "minut" huomataan,reppana.
Kokemus pieksee koulutuksen. Koulutettu voi silti olla täysi ummikko verrattuna tämän retkikunnan porukkaan.