tykkäätkö ottaa suihin?
Kommentit (11)
mies työmatkalla... saisinko hoidella jonkun muun? ;)
Vierailija:
mies työmatkalla... saisinko hoidella jonkun muun? ;)
lähinnä pidän siitä kun tuntee ja näkee miten mies nauttii ja kiemurtelee kiimasta. Hallinta on omissa käsissä, tai suussa.. :)
Olen ottanut suihin nuorempana (kun en vielä kehdannut kieltäytyä) neljältä mieheltä ja hyi *elvetti sentään. Kyllä oon oikeasti meinannut oksentaa kun on touhutipoista tai koko satsista saanut suuhunsa kuvottavan maun. Ihan järkyttävää. En ymmärrä, toiset sanovat että " ei se sperma miltään maistu" Siis todellakin maistuu, aivan järkyttävälle! Ihan kuin olisi toisen lämmin hapantunut maito-räkäklimppi suussa!
ja pelkästään se sperman maku ei ole syynä miksi en tykkää. En vaan halua imeskellä kenenkään pissavehjettä. En kyllä myöskään vaadi ketään nuoleskelemaan minua.
sillä mies ei tykkää. Itse tykkäisin myös saada mutta mies ei halua. :(
Tuntuu etten edes osaa kunnolla, mutta eipä huvita juurikaan edes opetella.
Muuten suostun kaikenlaiseen, mutta suihinotto ei kiitos.
pakko sanoa sen verran, että eri miehillä sperma on tosiaan aivan eri makuista... Exältä tykkäsin ottaa suihin, koska hän maistui oikeasti hyvälle (oli muuten kasvissyöjä, en tiedä vaikuttaako asiaan?!) mutta nykyiseltä en tykkää ottaa koska hänellä tosi pahan makuista spermaa... hyh.
Tosta sperman mausta on ollut väitteitä, että on eroja. Mun kohdalle osuneet ei ole koskaan maistunu miltään; joukossa tupakoivaa ja ei, terveellisesti syövää ja ei, alkoholia juovaa ja ei. JOS eroja on, täytyy vaan toivoa, ettei mun kohdalle osu koskaan niitä pahanmakuisia, koska nielen aina.
ja otan silti kun mies tykkää. Seksi näin viiden vuoden jälkeen on tosiaankin niiiiin tylsää rutiinia, aina saman kaavan mukaan.