Huippujengi MTV3 - kuka on suosikkisi / inhokkisi?
Ohjelmassa nämä julkkikset:
Minna Parikka, Lola Wallinkoski, Tuija Pehkonen, Leena Harkimo, Cristal Snow, Janne Niinimaa, Antti Luusuaniemi ja Antti Reini. Juontajana Jukka Hilden.
Kommentit (148)
Cristia snow on vaan niin ihana. Lolaa en vaan jaksa yhtään. Kammottava eukko
Antti Luusuaniemen voisin laittaa pulloon ja takanreunalle, nam👄
entäs martina tai vappu tai jutta?
tai joku noista jokaohjelman kokeista, esim välimäki?
Antti Luusuaniemi on suosikkini :)
Lola ärsyttää valmiiks,mut ehkä se yllättää.
Leena harkimo on kiinnostava
Inhokki Leena Harkimo ja ihan vain sen takia, että toimii nykyisin turkisliitossa ja puolustaa turkiksia. Meni maku tuon takia koko naisesta, vaikka aiemmin olen pitänyt häntä ihan järkevänä. En ymmärrä miten joku voi ajaa ja puolustaa turkistarhausasioita vuonna 2016.....
Cristal Snow on niin hauska, eli se on mun suosikki. Ja Antti Luusuaniemi, kun se on niin kuuma :) Inhokista ei vielä ole tietoa... Mutta eiköhän sieltä sellainenkin löydy.
Vierailija kirjoitti:
Inhokki Leena Harkimo ja ihan vain sen takia, että toimii nykyisin turkisliitossa ja puolustaa turkiksia. Meni maku tuon takia koko naisesta, vaikka aiemmin olen pitänyt häntä ihan järkevänä. En ymmärrä miten joku voi ajaa ja puolustaa turkistarhausasioita vuonna 2016.....
Sama juttu :O käsittämätöntä
Antti Reini pääsee ekana huipulle. Se on sellaista kuivan käpäkkää vuorikiipeilijätyyppiä kuten Veikka Gustafsson.
Antti Luusuaniemi on niiiin kuuma! Suosikkiainesta siis :'D Inhokki tässä vaiheessa on tuo retkikunnan johtaja mies, jotenkin ärsyttävä.
Melko reippaasti käytetty photoshoppia kaikissa iltapäivälehtien kuvissa, joissa Lola keimailee alusvaatteisillaan.
Mäkin odotin näkeväni Hirviniemen, Salmisen, Veitolan, Enbusken, Hedbergin...
Ei vaan oikeesti kiva nähdä välillä "uusia" kasvoja telkkarissa!
Pitäisikö tuo Tuija Pehkonen tietää jostain?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tuo Tuija Pehkonen tietää jostain?
Radiojuontaja. Mut pääsee varmaan pitkälle. Se on pitkänmatkan juoksija
Vierailija kirjoitti:
Melko reippaasti käytetty photoshoppia kaikissa iltapäivälehtien kuvissa, joissa Lola keimailee alusvaatteisillaan.
Samaa katsoin :) mut mielenkiintoista nähdä miten ylipainoinen keski-ikäinen nainen pärjää noin kovasta suorituksesta
Mutta missä on Roope Salminen? Olen aidosti yllättynyt, ettei ole tässä ohjelmassa mukana.