Miehen facebook + epäluottamus
Mieheni on suhteemme aikana kirjoitellut muiden naisten kanssa facebookista mm. Kuinka kauniita he ovat, mies voisi kustantaa heille ravintola illallisen, elelee sinkkuna..
Pääsimme tuon kriisin yli, mutta nyt mustasukkaisuuden tunteet vaivaavat minua, mies sanoi, että ei ikinä tee toisten. Mustasukkaisuuteni takia silti riidellään. Tiedän miehen facebook salasanan ja pakonomaisesti käyn tarkastamassa josko siellä olisi mitään.
Kysymys teille; kävisittekö miehen facebookissa ja kuvittelisitte, että siellä on vielä jotain vai lopettaisitte käymisen ja unohdat kirjoittelut sekä luotat mieheen + olet tyhmä jos kirjoitteluita on, etkä tiedä niistä, mutta muut nauravat selän takana
Mutta miksi silti minum tarvitsee tarkastaa. Auttakaa siskoset
Kommentit (25)
No hyi hitto! Miksi sää olet tuollasen kanssa johon et edes luota? Ero on ainoa ratkaisu , ei tosta mitään tule.
Meillä vähän sama tilanne. Vuosi sitten mies jäi kiinni vastaavanlaisesta vehtailusta ja todellakin tarkistan edelleen. Jäi nyt taas kiinni valehtelusta ja olen aivan raivona! !!! Eniten vituttaa minä itse, kun idioottina uskoin kaikki valheet.
Nauretaan me sule ja sun miehelles kuitenkin. Lähinnä sille, että aikusen miehen naikkonen tarkistaa facebookia ihan kuin äiti teiniltä.
Ööh, sillä on toinen facebook-tili missä vonkaa niitä muiduja? Mun mieheni elää myös fb-elämää, saa elääkin, ei jaksa enää kiinnostaa paskan vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän sama tilanne. Vuosi sitten mies jäi kiinni vastaavanlaisesta vehtailusta ja todellakin tarkistan edelleen. Jäi nyt taas kiinni valehtelusta ja olen aivan raivona! !!! Eniten vituttaa minä itse, kun idioottina uskoin kaikki valheet.
sama fiilis täällä. jatkatko silti suhdettasi? Ap
Miten noin ääliö mies voisi yhtäkkiä muuttua joksikin muuksi? En voi ymmärtää miksi jotkut naiset katselee tommoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä mietin. Järki sanoo, että ei kannata jatkaa, mutta vaikea tästä on lasten kanssa lähteä. Tulee ihan hirveä riittämättömyyden tunne ja itsetunto ihan romuna. Mies vannoo muuttuvansa, mutta en usko.
Meikällä on salassa kone ja netti irtoperseen metsästystä varten. Kotona akka syynää kaikki ja antaa syynää, ei se mitään löydä. Tänään viimeksi kävin painamassa irtonumeroa eli "lenkillä". Lenkiltä palattaessa akka oli naama koneessa mun facebookissa. Nauroin suihkussa niin että kyyneleet tuli. m41
Ei kuulostaa terveeltä suhteelta. Miksi jatkat suhdetta ihmisen kanssa, johon et voi luottaa ja joka ihan selkeästi ei arvosta sua?
Järki käteen nyt. Uskotko oikeesti, että miehen toiminta jää vain kirjotteluksi?
Oma vikanne mitäs ette anna pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Meikällä on salassa kone ja netti irtoperseen metsästystä varten. Kotona akka syynää kaikki ja antaa syynää, ei se mitään löydä. Tänään viimeksi kävin painamassa irtonumeroa eli "lenkillä". Lenkiltä palattaessa akka oli naama koneessa mun facebookissa. Nauroin suihkussa niin että kyyneleet tuli. m41
Onneks mun mies ei pääse yksin edes lenkille tai "lenkille" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä mietin. Järki sanoo, että ei kannata jatkaa, mutta vaikea tästä on lasten kanssa lähteä. Tulee ihan hirveä riittämättömyyden tunne ja itsetunto ihan romuna. Mies vannoo muuttuvansa, mutta en usko.
Älä alistu tuollaiseen kohteluun... Nyt otat ja lähdet. Siellä on jossain joku parempi odottamassa sua varten.
Ap, kannattaa erota. Mulla 2 suhdetta päättynyeet tolla tavoin ja sitä luottamusta ei vaan saanut enää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvältä suhteelta kuulostaa, tuossa kannattaa pysyä.
Mua lähinnä ihmetyttää naiset miten helposti ne uskoo kaikki miesten jutut sinkkuudesta ym. eivätkä epäile yhtään että mies voisi valehdella ja todellisuudessa on parisuhteessa ja jopa lapsia. Tätä tapahtuu niin paljon että eikö olis aika sen sinisilmäisyyden ja lähtökohtaisen luottamuksen sijaan alkaa epäilemään jo valmiiks niin ei tulis yllätyksenä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä ihmetyttää naiset miten helposti ne uskoo kaikki miesten jutut sinkkuudesta ym. eivätkä epäile yhtään että mies voisi valehdella ja todellisuudessa on parisuhteessa ja jopa lapsia. Tätä tapahtuu niin paljon että eikö olis aika sen sinisilmäisyyden ja lähtökohtaisen luottamuksen sijaan alkaa epäilemään jo valmiiks niin ei tulis yllätyksenä sitten.
Mulle puhui mies baarissa jotain eksästään. Myöhemmin selvisi että oli siihen aikaa ollut edelleen yhdessä kyseisen naisen kanssa.
Mun exällä oli sama meno vuosia. Monien itkujen jälkeen sisuunnuin ja tajusin lopulta ottaa eron. Olisi pitänyt tehdä se heti ensimmäisen kerran jälkeen. Ei pettäjä muutu vaikka mitä vannoisi. Lapset varmasti myös kärsii jännittyneestä ilmapiiristä kotona joten ero tekee hyvää lapsillekin. Aika harva pettäjästä eronnut harmittelee eroa. Se on käsittämättömän vapauttavaa kun ei tarvitse enää murehtia toisen toilailuista ja epäillä itseänsä hulluksi.Nyt nainen vähän selkärankaa!
Vierailija kirjoitti:
Yhdyn edelliseen
Ohis: Apua näin moni jo yhtyy minuun! Onko tämä nyt sitä cyberseksiä? Orgiat? Pitäisikö kertoa miehelle?
Vaihda luotettavampaan mieheen!!