Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Näet silmääsi miellyttävän hymyilevän naisen baarissa - miksi et lähesty?

Vierailija
06.03.2016 |

Pelottaako mahdolliset pakit vai onko tähän muita syitä?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että eivät lähestyisi? Osa ei tietenkään siksi, että ovat varattuja.

Vierailija
2/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan kelpaa. Turha edes yrittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ehkä siksi että olen homo? Ihmettelen aina sitä, miksi naiset eivät voi lähestyä itse miestä?

Toki heteroiden sielunelämä on minulle muutenkin vierasta.

Vierailija
4/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa maksulliselta.

Vierailija
5/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ne hymyilee ketsupille parrassa tai jotain muuta. Lisäksi voisin olla kaikkien isä ikäni puolesta ja panohistoriani

Vierailija
6/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyttö/nainen saa raivarin: Eiksaa edes hymyillä ilman että joku vitun pervo puskee pöytään? Mene pois! (Autenttinen repliikki baarista.)

Vierailija
7/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on kavereita, on mielestäni naisen velvollisuus lähestyä (paitsi jos naisella on silmälasit, hamsteripaita tai muuta ihmeellistä). Jos nainen on yksin, voin sitten lähestyä itse.

Jostakin syystä nykyään tuijottelen avoimesti myös varattuja naisia ja hekin katsovat minua. Vasta oli sellainen tilanne baarissa että pysähdyin tuijottamaan yhtä poikaystävänsä kanssa tanssivaa tyttöä ja tyttö viittilöi minulle että tulisin hänen luokseen samalla kun poikaystävä tietämättömänä syleili häntä. En tietenkään mennyt koska en halua mitään draamaa saati väkivaltaa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
8/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin paskon housuuni kuin lähestyisin kauniita naisia.

- Reiska

Vierailija
9/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se täydellisen kaunis supermalli voikin antaa pakit sellaiselle perusmiehelle, mikä vääryys ja naisen nirsous! :'(

Vierailija
10/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy miehetkin baarissa muun takia kun naisten, ite ainakin käyn kavereiden kanssa pitämässä hauskaa, silloin ei voisi vähempää kiinnostaa naiset. Osa miehistä on myös varattuja, eikä silloin lähesty ketään vaikka näyttäisi keltä. Yleinen harhaluulo tuntuu olevan että baarissa kävisi vain sinkut, kun varmaan puolet seurustelee.

Vierailija
11/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi monet pakit kun saa, niin sitä alkaa keskittyä fiksumpiin asioihin kuin naisten jahtaamiseen. Tulkoon nainen minulle juttelemaan jos on kiinnostunut. Vai oliko se niin, että aloite on miehen velvollisuus?

Vierailija
12/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy miehetkin baarissa muun takia kun naisten, ite ainakin käyn kavereiden kanssa pitämässä hauskaa, silloin ei voisi vähempää kiinnostaa naiset. Osa miehistä on myös varattuja, eikä silloin lähesty ketään vaikka näyttäisi keltä. Yleinen harhaluulo tuntuu olevan että baarissa kävisi vain sinkut, kun varmaan puolet seurustelee.

Tuo onkin ongelma baareissa. Laiskanpulskeat pariskunnat tulevat loikoilemaan pöytiin ja sohville ja katsovat ylimielisesti onneaan etsiviä ihmisiä jopa sinkuille tarkoitettuina iltoina.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
13/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Se on kuitenkin varattu. 2. Jos ei ole varattu, niin ei se kuitenkaan kiinnostu minusta. 3. Jos se kiinnostuu minusta, niin ei minulla kuitenkaan ole mitään järkevää sanottavaa sille.

Vierailija
14/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi monet pakit kun saa, niin sitä alkaa keskittyä fiksumpiin asioihin kuin naisten jahtaamiseen. Tulkoon nainen minulle juttelemaan jos on kiinnostunut. Vai oliko se niin, että aloite on miehen velvollisuus?

Mikset ole vain fiksumpi ja ala iskemään tavallisemman näköisiä eli oman tasosi mukaisia naisia?

Vierailija
15/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on varsin tylyjä nykyään. Ihan turha antaa syytä järjestää mitään kohtausta, sen vuoksi kannattaa miettiä asiaa ja tarkkailla tilannetta.

Pelkkä hymy ei vielä tarkoita mitään muuta kuin, että nainen hymyilee. Ei se ole välttämättä kutsu, siksi olisikin hyvä jos olisi joku muu hienovarainen ja vähän huomiota herättävä signaali jolla nainen voisi osoittaa, että haluaisi ehkä tutustua.

Vierailija
16/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole vain fiksumpi ja ala iskemään tavallisemman näköisiä eli oman tasosi mukaisia naisia?

Eikö tuo ole päivänselvää? Ne tavalliset naiset eivät saa sitä munaa seisomaan samalla tavalla.

Vierailija
17/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että ulkonäöstä on kaikki kiinni ihmisten yhteensopivuudessa tai vetovoimassa? Kuulostaa aika mustavalkoiselta ja pinnalliselta näkemykseltä mielestäni.

Vierailija
18/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa tavismuijan kanssa.

Vierailija
19/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai jos lähestyy niin ne tulee suoraan hinkkaamaan munaansa perseeseen. 

Vierailija
20/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole päivänselvää? Ne tavalliset naiset eivät saa sitä munaa seisomaan samalla tavalla.

Jos et kykene sopeuttamaan seksuaalisuuttasi omaan tasoosi se on "voi voi" :)

Luuletko sinä, että ne sinua korkeampitasoiset kauniit naiset kiihottuisivat erityisen paljon sinusta ja tarjoamastasi seksistä? Eivät tietenkään. Siksi et olekaan saanut kuin läjäpäin pakkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän