Miehet! Näet silmääsi miellyttävän hymyilevän naisen baarissa - miksi et lähesty?
Pelottaako mahdolliset pakit vai onko tähän muita syitä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi monet pakit kun saa, niin sitä alkaa keskittyä fiksumpiin asioihin kuin naisten jahtaamiseen. Tulkoon nainen minulle juttelemaan jos on kiinnostunut. Vai oliko se niin, että aloite on miehen velvollisuus?
Mikset ole vain fiksumpi ja ala iskemään tavallisemman näköisiä eli oman tasosi mukaisia naisia?
Meinaatko että ulkonäöstä on kaikki kiinni ihmisten yhteensopivuudessa tai vetovoimassa? Kuulostaa aika mustavalkoiselta ja pinnalliselta näkemykseltä mielestäni.
Jos ajatellaan baareja niin siellä päähuomio on ensivaikutelmassa ja ulkonäössä. Komea mies voi munata mahkunsa vain olemalla erityisen typerä tai epäilyttävä.
Luonteen merkitys korostuu esim. pidemmässä tutustumisessa työtovereina. Silloin rumakin mies voi pokata sen kauneimman kollegansa jos persoona on priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi monet pakit kun saa, niin sitä alkaa keskittyä fiksumpiin asioihin kuin naisten jahtaamiseen. Tulkoon nainen minulle juttelemaan jos on kiinnostunut. Vai oliko se niin, että aloite on miehen velvollisuus?
Mikset ole vain fiksumpi ja ala iskemään tavallisemman näköisiä eli oman tasosi mukaisia naisia?
Eikö tuo ole päivänselvää? Ne tavalliset naiset eivät saa sitä munaa seisomaan samalla tavalla.
Jos et kykene sopeuttamaan seksuaalisuuttasi omaan tasoosi se on "voi voi" :)
Luuletko sinä, että ne sinua korkeampitasoiset kauniit naiset kiihottuisivat erityisen paljon sinusta ja tarjoamastasi seksistä? Eivät tietenkään. Siksi et olekaan saanut kuin läjäpäin pakkeja.
Miksi niin vihainen, kulti? Onko taas "ne" päivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole päivänselvää? Ne tavalliset naiset eivät saa sitä munaa seisomaan samalla tavalla.
Luuletko sinä, että ne sinua korkeampitasoiset kauniit naiset kiihottuisivat erityisen paljon sinusta ja tarjoamastasi seksistä? Eivät tietenkään. Siksi et olekaan saanut kuin läjäpäin pakkeja.
Hah! Olen vahingoniloinen kun olet tylsä tavis etkä saa pillua hyvännäköisiltä naisilta. Mahtaa vituttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Olen vahingoniloinen kun olet tylsä tavis etkä saa pillua hyvännäköisiltä naisilta. Mahtaa vituttaa :)
Enempi kyllä vituttais olla sä.
Nykyään tympäisee kokonaan tuo touhu, että naiset on jotain palkintoja joita miehen pitää hattukourassa lähestyä. Baareissa en ole käynyt noin vuoteen. Niin pinnallista touhua että etoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen lapsellista lällättelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehhehe mikä ala-asteelta tuttu letkautus.
Ei ole tarvetta lähestyä, koska naiset lähestyvät minua. Ei toki kaikki, mutta ihan tarpeeksi monet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kuin mies saa pikkurahalla seksiä todella hyvännäköiseltä naiselta. Mutta nainen ei saa todella kiinnostavaa miestä sitoutumaan noin vain.
Pohjoismaissa asiat ovat vääristyneet vakavasti siinä mielessä että naisille suunniteltujen bordellien eli yökerhojen uskotellaan olevan oikea tapa hommata seksikokemuksia miehille. Oikeastaanhan ne ovat vain paikkoja, missä miehellä on mahdollisuus tutustua naiseen romanttisessa ja kauaskantoisessa mielessä ainakin teoriassa. Seksiä varten olisi raha.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata projisoida omia aggressioita tuntemattomiin kommentoijihin. Kommenttini on neutraali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehhehe mikä ala-asteelta tuttu letkautus.
Sieltähän sinä vasta pääsitkin. Nyt kovana jonneskenessä Yliludalla lukemassa kikkeli kovana isojen poikien juttuj.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on varsin tylyjä nykyään. Ihan turha antaa syytä järjestää mitään kohtausta, sen vuoksi kannattaa miettiä asiaa ja tarkkailla tilannetta.
Pelkkä hymy ei vielä tarkoita mitään muuta kuin, että nainen hymyilee. Ei se ole välttämättä kutsu, siksi olisikin hyvä jos olisi joku muu hienovarainen ja vähän huomiota herättävä signaali jolla nainen voisi osoittaa, että haluaisi ehkä tutustua.
Ehdotan signaaliksi Puhallus elokuvasta tuttua nenän kosketus tervehdystä, mutta ei niin näkyvästi tehtynä kuin elokuvassa vaan hienovaraisesti ohimennen tehtynä, kun katse on ensin käynyt kohteessa johon haluaa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on varsin tylyjä nykyään. Ihan turha antaa syytä järjestää mitään kohtausta, sen vuoksi kannattaa miettiä asiaa ja tarkkailla tilannetta.
Pelkkä hymy ei vielä tarkoita mitään muuta kuin, että nainen hymyilee. Ei se ole välttämättä kutsu, siksi olisikin hyvä jos olisi joku muu hienovarainen ja vähän huomiota herättävä signaali jolla nainen voisi osoittaa, että haluaisi ehkä tutustua.
Ehdotan signaaliksi Puhallus elokuvasta tuttua nenän kosketus tervehdystä, mutta ei niin näkyvästi tehtynä kuin elokuvassa vaan hienovaraisesti ohimennen tehtynä, kun katse on ensin käynyt kohteessa johon haluaa tutustua.
Ha-haa, vielä parempaa. Kiinnostuksen voisi osoittaa vaikka sormenpäällä kiertämällä lasin reunaa, oikealle jos kiinnostaa, vasemmalle jos ei kiinnosta. Mutta näiden signaalien kohdistuminen oikeaan henkilöön edellyttää tietysti, että ensin on otettu katsekontakti vaikkapa sen hymyn kanssa.
Nyt sitten vain katselemaan, samalla näkee että on lukenut AV:ta :)
Koska tiedän että nainen on siellä vain pitämässä hauskaa kavereiden kanssa.
Pariutuminen olisi huomattavasti kivuttomampaa jos me suomalaiset omaksuisimme edes vähäsen jenkkityylistä small talk-kulttuuria, jossa tuntemattomalle puhuminen ei välttämättä tarkoita sitä, että on seksuaalisesti hänestä kiinnostunut tai halua avioon. Eli ajatuksena se, että minä voin mennä hyvin juttelemaan kenen tahansa kanssa ilman, että tarvii pelätä jotain kamalaa julkista tyrmäystä/nöyryytystä.
Tällöin voisi kohteliaasti vaihtaa pari sanaa esim. siellä baarissa ja jos käy heti selväksi, että tyyppi ei kiinnosta, niin sitten kiitetään juttutuokiosta ja toivotetaan kohteliaasti hyvää loppuiltaa. Luulen, että ainakin osa naisten tympeistä torjunnoista johtuu siitä, että he ovat kokeneet liian monta (usein humalaisen) epätoivoista lähentely-yritystä ja todenneet, että näille tyypeille ei riitä se parin lauseen kohtelias small talk vaan tyyppi poistuu vasta "järeämpien" keinojen saattelemana. Tämä on todella sääli. Kukaan (ei mies eikä nainen) ansaitse turhaa ilkeilyä, jos toinen uskaltaa lähestyä ja tulla juttelemaan.
Yksi vinkki minulla on miehille ja naisille omasta kokemuksesta. Jos näet naisen/miehen istumassa jossain pöydässä ja päätät mennä juttelemaan, niin omaathan sen verran pelisilmää, että jos pienen juttutuokion jälkeen huomaat, että nainen/mies ei ole sinusta kiinnostunut, niin kiitä ja poistu pöydästä. Älä jämähdä ja lopulta jopa pakota naista/miestä vaihtamaan pöytää sen takia, että et sattunut olemaan heille kiinnostavaa seuraa. Tähän olen törmännyt usein kuppiloissa eli olen mennyt yksin (naisena) tai kavereideni kanssa juomaan muutamat ennen varsinaista baariin menoa ja siihen on tullut pari miestä (selvästi meitä vanhempia) ja kohteliaana olemme antaneet luvan istua seuraan pyydettäessä ja aloittaneet keskustelun. Tämä on täysin ok, mutta jotain pelisilmää täytyy olla milloin on aika "move on". Jos molemmat osapuolet osaisivat tämän leikin säännöt, niin kaikki aloitteet ja niiden "torjumiset" voitaisiin hoitaa paljon kivuttomammin ja siten, että kenenkään ei tarvitse nolostua tai pahoittaa mieltänsä.
Ja se, että on tullut baariin pitämään hauskaa kavereiden kanssa tai tulla varattuna baariin, ei todellakaan oikeuta olemaan veemäinen jos joku sinkku erehtyy sinusta kiinnostumaan ja tulemaan juttusille. Silloin voi aivan hyvin pysyä kotosalla. Mielestäni baarit saisivat olla kyllä ensisijaisesti sinkuille.
LOL, en etsi aina naista :D
Vaikka siis olisikin mukava katsoa / mukavaa katsottavaa niin ei ole fiilistä juuri silloin.
Odotan ensin, että silmätapat alkavat vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Pariutuminen olisi huomattavasti kivuttomampaa jos me suomalaiset omaksuisimme edes vähäsen jenkkityylistä small talk-kulttuuria, jossa tuntemattomalle puhuminen ei välttämättä tarkoita sitä, että on seksuaalisesti hänestä kiinnostunut tai halua avioon. Eli ajatuksena se, että minä voin mennä hyvin juttelemaan kenen tahansa kanssa ilman, että tarvii pelätä jotain kamalaa julkista tyrmäystä/nöyryytystä.
Tällöin voisi kohteliaasti vaihtaa pari sanaa esim. siellä baarissa ja jos käy heti selväksi, että tyyppi ei kiinnosta, niin sitten kiitetään juttutuokiosta ja toivotetaan kohteliaasti hyvää loppuiltaa. Luulen, että ainakin osa naisten tympeistä torjunnoista johtuu siitä, että he ovat kokeneet liian monta (usein humalaisen) epätoivoista lähentely-yritystä ja todenneet, että näille tyypeille ei riitä se parin lauseen kohtelias small talk vaan tyyppi poistuu vasta "järeämpien" keinojen saattelemana. Tämä on todella sääli. Kukaan (ei mies eikä nainen) ansaitse turhaa ilkeilyä, jos toinen uskaltaa lähestyä ja tulla juttelemaan.
Yksi vinkki minulla on miehille ja naisille omasta kokemuksesta. Jos näet naisen/miehen istumassa jossain pöydässä ja päätät mennä juttelemaan, niin omaathan sen verran pelisilmää, että jos pienen juttutuokion jälkeen huomaat, että nainen/mies ei ole sinusta kiinnostunut, niin kiitä ja poistu pöydästä. Älä jämähdä ja lopulta jopa pakota naista/miestä vaihtamaan pöytää sen takia, että et sattunut olemaan heille kiinnostavaa seuraa. Tähän olen törmännyt usein kuppiloissa eli olen mennyt yksin (naisena) tai kavereideni kanssa juomaan muutamat ennen varsinaista baariin menoa ja siihen on tullut pari miestä (selvästi meitä vanhempia) ja kohteliaana olemme antaneet luvan istua seuraan pyydettäessä ja aloittaneet keskustelun. Tämä on täysin ok, mutta jotain pelisilmää täytyy olla milloin on aika "move on". Jos molemmat osapuolet osaisivat tämän leikin säännöt, niin kaikki aloitteet ja niiden "torjumiset" voitaisiin hoitaa paljon kivuttomammin ja siten, että kenenkään ei tarvitse nolostua tai pahoittaa mieltänsä.
Ja se, että on tullut baariin pitämään hauskaa kavereiden kanssa tai tulla varattuna baariin, ei todellakaan oikeuta olemaan veemäinen jos joku sinkku erehtyy sinusta kiinnostumaan ja tulemaan juttusille. Silloin voi aivan hyvin pysyä kotosalla. Mielestäni baarit saisivat olla kyllä ensisijaisesti sinkuille.
Olipas harvinaisen sivistynyt kirjoitus. Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Olen se joka kirjoitti tylyistä kommenteista ja kohtauksista. Olen huomaavainen ja omaan pelisilmää, jota peräsit, siisti ja hyväkäytöksinen. En koskaan niin juovuksissa että sitä muut juuri huomaisivat, enkä todellakaan tunge seuraan jos ja kun aistin etten ole toivottua seuraa.
Mutta viime vuosina aloitteen tekoon en enää juuri ole vaivautunut, juuri siitä syystä että monilla naisilla on niin vahvat stereotyyppiset kuvat miehistä, ettei siinä puheet auta. Kategorisointi tapahtuu silmänräpäyksessä ennen kuin kerkiää edes kissaa sanoa. Yritä siinä sitten kysyä tai sanoa jotain kun palaute voi olla painokelvotonta sivistyneemmin näköiseltä naiselta. Pahimmassa tapauksessa, jos en ole kantapubissani (on muuten erittäin siisti ja arvostettu pubi, vain halvan juoman perään olevat eivät siellä kauan onneksi siksi maleksi), jossa tietävät minun olevan OK ja käyttäytyvän herrasmismäisesti, niin jo katsoo baarimestari pahasti, että jätä se nainen rauhaan tai lähdet ulos!
Riskittömämpi vain katsella ja odottaa, että nimen tekee jonkun aloitteen ensin ja sitten kun on varma, ettei lyödä kynsille, voi ehkä ohimennen kulkea ja todeta jotain kohteliasta. Jos sekään ei aiheuta purkausta, niin sitten ehkä voi vaihtaa muutaman sanan ja katsoa mihin keskustelu johtaa, vai johtaako mihinkään. Jos ei niin on parempi vain toivottaa hyvää iltaa ja vaihtaa hymyillen maisemaa.
Siksi koska naiset ei mene baariin etsimään miestä, vaan tanssimaan ja pitämään hauskaa kavereiden kanssa. Ja jos ne sinulle sattuu hymyilemään niin hymyilevät vain sinappitahralle kulmakarvoissasi.