Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Näet silmääsi miellyttävän hymyilevän naisen baarissa - miksi et lähesty?

Vierailija
06.03.2016 |

Pelottaako mahdolliset pakit vai onko tähän muita syitä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut mobiililaitteen "korjauksista" edellisessä viestissä :(

Vierailija
42/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tehdä kaikkea naisen puolesta. Tulkoot itse juttelemaan jos kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän te naiset aina sanotte, että pelkkä hymy ei merkitse mitään!

Vierailija
44/56 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi monet pakit kun saa, niin sitä alkaa keskittyä fiksumpiin asioihin kuin naisten jahtaamiseen. Tulkoon nainen minulle juttelemaan jos on kiinnostunut. Vai oliko se niin, että aloite on miehen velvollisuus?

Näinhän siinä lopulta käy.

m41

Vierailija
45/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn baarissa vain pitämässä hauskaa kavereiden kanssa, en vamppaamassa horatsuja.

Vierailija
46/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat todella töykeitä nykyään. Turha siinä on mennä juttelemaan, moni nainen suuttuu jo siitäkin. Varsinkin jos ei ole kovin hyvännäköinen. Naisten pitäisi itse mennä iskemään miehiä, suuremmalla todennäköisyydellä mies kiinnostuu kuin nainen.

Vierailija
47/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa tavismuijan kanssa.

Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia, miksi se on sinulle noin kova pala ottaa se samantasoinen nainen?

Vierailija
48/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin naisen kerrankin lähestyvän minua kun aina teen sen itse :D

Vierailija
49/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi monet pakit kun saa, niin sitä alkaa keskittyä fiksumpiin asioihin kuin naisten jahtaamiseen. Tulkoon nainen minulle juttelemaan jos on kiinnostunut. Vai oliko se niin, että aloite on miehen velvollisuus?

Mikset ole vain fiksumpi ja ala iskemään tavallisemman näköisiä eli oman tasosi mukaisia naisia?

Eikö tuo ole päivänselvää? Ne tavalliset naiset eivät saa sitä munaa seisomaan samalla tavalla.

Jos et kykene sopeuttamaan seksuaalisuuttasi omaan tasoosi se on "voi voi" :)

Luuletko sinä, että ne sinua korkeampitasoiset kauniit naiset kiihottuisivat erityisen paljon sinusta ja tarjoamastasi seksistä? Eivät tietenkään. Siksi et olekaan saanut kuin läjäpäin pakkeja.

Missä kohtaa edellisessä viestissäni mainitsin mitään omasta seksuaalisuudestani? Saan hyvännäköisiä naisia koska olen hyvännäköinen mies ja rahaakin löytyy, joten se ei ole ongelma. Puhuin tästä asiasta yleisellä tasolla, me miehet kun olemme visuaalisia olentoja, joten kyllä kaunis nainen kiinnittää aina huomion. Katkeran kuuloisesta viestistäsi päätellen et ole yksi näistä naisista.

Terveisin 16/47

Vierailija
50/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalla kohdallani on useita syitä.

- Ujous

- Kokemattomuus iskemistilanteista, eli pakit luvassa, kun sönkötän jotain hölmöä.

- En halua naista vain ulkonäön perusteella, joten pitäisi ensin vähän tutustua, että tiedän onko koko nainen edes minua kiinnostava. Siksi suosin ennemmin naisen etsimistä vaikka harrastusten kautta.

Vierailija
51/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on kavereita, on mielestäni naisen velvollisuus lähestyä (paitsi jos naisella on silmälasit, hamsteripaita tai muuta ihmeellistä). Jos nainen on yksin, voin sitten lähestyä itse.

Jostakin syystä nykyään tuijottelen avoimesti myös varattuja naisia ja hekin katsovat minua. Vasta oli sellainen tilanne baarissa että pysähdyin tuijottamaan yhtä poikaystävänsä kanssa tanssivaa tyttöä ja tyttö viittilöi minulle että tulisin hänen luokseen samalla kun poikaystävä tietämättömänä syleili häntä. En tietenkään mennyt koska en halua mitään draamaa saati väkivaltaa.

-Mies 29v + 1v-

Haluaisin kuulla lisää näitä "paitsi jos" -seikkoja. (En itse tajunnut, että silmälasit on tämmöinen.)

Eli miehet, jotka toivotte naisten lähestyvän, keiden naisten lähestymisiä ETTE halua? (Lisätietona voisi kertoa vähän itsestään, niin näkee, riippuuko vastaus miten miesten omasta iästä, luonteesta, ulkonäöstä tms.)

Vierailija
52/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla lisää näitä "paitsi jos" -seikkoja. (En itse tajunnut, että silmälasit on tämmöinen.)

Eli miehet, jotka toivotte naisten lähestyvän, keiden naisten lähestymisiä ETTE halua? (Lisätietona voisi kertoa vähän itsestään, niin näkee, riippuuko vastaus miten miesten omasta iästä, luonteesta, ulkonäöstä tms.)

- Humalaiset. Voihan sitä muutaman ottaa, niin minäkin teen. Mutta tolkuissaan pitää pysyä, kännisekoilut ei kuulu aikusille.

- Ikäryhmä heittää oikein pahasti, niin ei kiitos. En kaipaa äitiä enkä tytärtä, mulla on molemmat.

- Pulleat eivät sytytä, normipaino / hoikka kiitos. (Olen itsekin hoikka, eli turha vinkua kaljamahaisesta äijästä vinkumassa hoikkaa naista)

- Epäsiisti / ylipukeutunut.

Eli periaatteessa minua voisi lähestyä hyvinkin suuri osa naisista hyvällä onnistumismahdollisuudella. Vaan eipä minua kadulla tai baarissa (silloin harvoin kuin baarissa käyn) lähestytä.

Ai minä. Hoikka, siististi pukeutuva vajaa viisikymppinen perusmies, melko hiljainen isossa ryhmässä, tuttujen kesken enemmänkin puliseva.

Vierailija
53/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole vain fiksumpi ja ala iskemään tavallisemman näköisiä eli oman tasosi mukaisia naisia?

Pitäisikö miehen huolia nainen, joka ei kiinnosta?

Vierailija
54/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty, koska

A) Olen varattu, ja jos en olisi niin

B) Hymystä ei voi päätellä, että nainen välttämättä haluaa minun lähestyvän. Virhearvio saattaa johtaa välikohtaukseen, joka on jotakin asteikolla nolo-ikävä. Toki hymy saattaakin olla joskus kutsu, joka voisi johtaa vuosisadan rakkaustarinaan, mutta tämän mahdollisuus on lottovoiton luokkaa joten riskiarvion mukaan ei kannata lähestyä.

Vierailija
55/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitetaan yökerhoa, niin käyn siellä tanssimassa, en hakemassa seuraa.

Mies 33 v

Vierailija
56/56 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on kavereita, on mielestäni naisen velvollisuus lähestyä (paitsi jos naisella on silmälasit, hamsteripaita tai muuta ihmeellistä). Jos nainen on yksin, voin sitten lähestyä itse.

Jostakin syystä nykyään tuijottelen avoimesti myös varattuja naisia ja hekin katsovat minua. Vasta oli sellainen tilanne baarissa että pysähdyin tuijottamaan yhtä poikaystävänsä kanssa tanssivaa tyttöä ja tyttö viittilöi minulle että tulisin hänen luokseen samalla kun poikaystävä tietämättömänä syleili häntä. En tietenkään mennyt koska en halua mitään draamaa saati väkivaltaa.

-Mies 29v + 1v-

Ei minua haittaa mikään lähestyminen kunhan ei ole niin kännissä ettei pysty puhumaan ymmärrettävästi. Kyllä minulla jokaiselle muuten joku hetki aikaa on.

Puhtaasti seksuaalisessa mielessä ajatellen vain huomattavan ylipainoinen tai muuten poikkeavan näköinen nainen ei kiinnostaisi ja toivoisin että hän ei lähestyisi mutta jos lähestyy, niin yritän olla asiallinen.

Ja tuo silmälasijuttu oli puoliksi vitsi mutta myös semmoinen mieltymys, josta kannattaisi päästä eroon, koska ei tuollainen ulkonäköseikka takaa mitään yhteyttä. Esim.silmälasit joskus yhdistetään pidättyväisyyteen ja fiksuuteen mutta myös sellaisilla täysillä 'WT'-ihmisillä voi sellaiset olla ja ainakin miehen silmään suurin osa nuorista ja tällätyistä naisista on sen verran hyvännäköisiä että ei oikein tiedä kenellä on pelkkää sahajauhoa korvien välissä. Keski-ikäisillä nuo erot alkavat varmaan sitten näkyä enemmän ja se 19-vuotiaana kiinnostava silmälasipäinen ketjupolttaja on sitten 39-vuotiaana jo oman tasonsa näköinen eli kulahtanut aika pahasti kun taas joku fiksu on säilyttänyt raikkaan ulkomuodon.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä