Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjiö seurustelun jälkeen

Vierailija
06.03.2016 |

Olet jakanut elämäsi maailman ihanimman miehen kanssa. Sinut on jätetty eilen. Tänään menet käymään mahtavalla lenkillä, ja näät siellä oravan. Miehen kanssa oli tapana ihmetellä yhteisillä lenkeillä eläinten jälkiä. Olet jo menossa kirjoittamaan hänelle whatsapissa että näit oravan ja yhtäkkiä tajuntaan iskee, ettet voi sanoa sitä enää hänelle. Purskahdat loputtomaan itkuun ja tuntuu että kuolet.

Tuntuu kuin tärkein ihminen elämästäsi olisi kuollut. Se ainoa, jolle ne oravat oli yhtä merkityksellisiä kuin sinulle.

Miten vitussa tästä sydänsärystä ja toisen jättämästä tyhjiöstä pääsee????? Kertokaa joku hyvä ajatuksenkulku jota voin toistaa itselleni sellaisina hetkinä, jotka haluaisin jakaa sen toisen kanssa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me tiedä miksi AP jätettiin, hän ei kertonyt syytä?

Vierailija
22/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus auttanut se ajattelu, että vaikka mulle se mies oli just "ainoa kuka ymmärtää miten tärkeä se orava/ joku mjuu on", niin nähtävästi mies ei kuitenkaan kokenut minusta samoin. Ehkä hänellä on montakin ihmistä jotka jakaa hänen kanssaan samat asiat kuin minä, mulla vaan ei ole. Ei tää siis heti auta kun tilanne on päällä, mutta myöhemmin tuntuu oikeasti siltä että miksi itkisin jonkun sellaisen perään jolle itse en selvästikään ollut yhtä tärkeä. Eikä ne jakamamme ainutlaatuiset hetket ja yhteisymmärrykset olleet miehelle niin ainutlaatuisia tai tärkeitä että olisi halunnut jatkaa niiden jakamista. Ja vaikka minusta esim. yhden miehen kanssa tuntui että kenenkään kanssa ei ole ollut yhtä hauskaa niin joko sillä miehellä oli ihan yhtä hauskaa jonkun kanssa tai sitten sille ei ollut niin merkityksellistä se yhteinen hauskuus..miettii vaikka jotakuta miestä joka on ollut enempi ihastunut itseen kuin minä häneen, että hänelle moni asia minun kanssa on ollut kenties tosi ainutlaatuista mutta mulle vaan "ihan jees". Tää nyt ei toimi kuin silloin kun on erottu ilman jotain pettämisiä, vaan ihan vaan toisen osapuolen kiinnostuksen puutteen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistata miehelle p:t. Pieni kiukku ja viha auttaa pääsemään surun yli. Mies on typerä idiootti kun heitti hyvän suhteen menemään. Kuka se tyyppi luulee olevansa?! Kun pahin kipu hellittää yritä etsiä miehestä kaikki viat jotta ymmärrät että oli vain hyvä että suhde päättyi nyt. Keskity miehen ärsyttäviin piirteisiin aina kun ikävä viiltää. Muiden miesten katselu sillä silmällä auttaa myös pääsemään eteenpäin. Olin samassa tilanteessa 4 kk sitten ja luulin kuolevani mutta nyt suhde on kaukainen muisto ja olen tavannut edellistäkin täydellisemmän miehen joka on ihan hulluna minuun. Kyllä se siitä!

Tän kun luki, niin en kyllä ollenkaan ihmettele, että sut jätettiin. Ja eiköhän tämä laastarikin sut vielä dumppaa.

Vierailija
24/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joskus auttanut se ajattelu, että vaikka mulle se mies oli just "ainoa kuka ymmärtää miten tärkeä se orava/ joku mjuu on", niin nähtävästi mies ei kuitenkaan kokenut minusta samoin. Ehkä hänellä on montakin ihmistä jotka jakaa hänen kanssaan samat asiat kuin minä, mulla vaan ei ole. Ei tää siis heti auta kun tilanne on päällä, mutta myöhemmin tuntuu oikeasti siltä että miksi itkisin jonkun sellaisen perään jolle itse en selvästikään ollut yhtä tärkeä. Eikä ne jakamamme ainutlaatuiset hetket ja yhteisymmärrykset olleet miehelle niin ainutlaatuisia tai tärkeitä että olisi halunnut jatkaa niiden jakamista. Ja vaikka minusta esim. yhden miehen kanssa tuntui että kenenkään kanssa ei ole ollut yhtä hauskaa niin joko sillä miehellä oli ihan yhtä hauskaa jonkun kanssa tai sitten sille ei ollut niin merkityksellistä se yhteinen hauskuus..miettii vaikka jotakuta miestä joka on ollut enempi ihastunut itseen kuin minä häneen, että hänelle moni asia minun kanssa on ollut kenties tosi ainutlaatuista mutta mulle vaan "ihan jees". Tää nyt ei toimi kuin silloin kun on erottu ilman jotain pettämisiä, vaan ihan vaan toisen osapuolen kiinnostuksen puutteen vuoksi.

Tää olikin aika hyvä ajatus! :)

-ap-

Vierailija
25/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku.

Vierailija
26/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele se maailman ihanin mies. Kuvittele sitten että olet itse se mies ja rakastat sitä naista joka itse olet. Tekisitkö tuolle naiselle niinkuin mies teki sinulle.

Niinpä. Ehkä rakkautenne oli yksipuolista. Löydät vielä sen, joka tekee kaiken eteesi.

Vierailija
27/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut olivat "tarvitsee omaa aikaa, haluaa kehittää itseään" ynnä muuta henkistä shaibaa.

-ap-

Vierailija
28/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on joku universaali toimintatapa naisille, että eron tullessa automaattisesti puhalletaan savua sen jätetyn naisen perseeseen, kohotetaan sitä  ja haistatetaan miehellä paskat, kun ei tajunnut minkä kultakimpaleen menetti :D Kyllä miesten kesken sanotaan kaverille suoraan, että olithan sä nyt vähän mulkku sille naiselle. Sitä se todellinen ystävyys on, eikä sitä että kilpaa hivellään toisiaan ja pidetään kuplaa ehjänä ja narttuilu jatkuu seuraavaan suhteeseen.

Vitustako te tiedätte, mitä tuossakin erossa on taustalla? Jos ap onkin ollut täysi narttu ja paskiainen? Ihme illuusio aina päällä, että naisessa nyt vaan ei voi olla koskaan mitään vikaa. Tai jos vikaa ei ollut kummassakaan, se nyt vaan ei toiminut sen pidemmälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi