Mies 29v + 1v miettii; pakkien saaminen on myytti
Negatiivisen vastaanoton saaminen toiselta ihmiseltä johtuu usein kehitysvaiheessa olevista sosiaalisista taidoista, epävarmuudesta, satutetuksi tulemisen pelosta, kyvyttömyydestä heittäytyä tilanteeseen ja halusta esittää vahvempaa ja itsenäisempää kuin on. Myöhemmin ns.pakit antaneelle henkilölle hahmottuu se, miten hän on vahingoittanut mahdollisuuksiaan onnellisuuteen ja hän haluaisi mennä ajassa taaksepäin.
Kärjistin tietysti otsikossa vähän.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Työnantajilla eli naisilla on mahdollisuus jakaa pakkeja heppoisin perustein, koska työnhakijoita eli miehiä riittää.
Tietysti totta tuokin puoli. Mutta muistan kun olin itse suosioni huipulla ja käyttäydyin kylmästi ja torjuvasti sellaisia naisia ja tyttöjä kohtaan, jotka olivat minusta kiinnostuneita. Näin jälkeenpäin ajatellen siinä ei ollut mitään järkeä, koska he olivat aivan tarpeeksi 'tasokkaita' minulle mutta en osannut silloin sukkuloida tuossa maailmassa. Täydelliseksihän siinä ei voi tulla ikinä.
-Mies 29v + 1v-
Olen eri mieltä. Jos tuntuu siltä, että toinen ei ole sinulle missään määrin sopiva, on järkevää antaa pakit. Tällaisissa tapauksissa minua ei ole ikinä myöhemmin kaduttanut. Jos taas olen antanut pakit jostain itsestäni johtuvasta syystä, esim. kiire, epävarmuus tms, saattaa kaduttaa. Mutta kaikki pakit eivät johdu itseen liittyvistä syistä, vaikka tässä niin väität.
Yritätkö selittää, että linjoilta äkkiä poistuneet varhaisteininaiset vasta teineinä ymmärtävät vahingoittaneensa mahdollisuuksiaan onnellisuuteen ja haluavat palata ajassa taaksepäin siihen, kun sinä bongasit heidät yöllä keskustelupalstoilta ja ryhdyit kuulustelemaan heitä?
Koska sinä lapsinsekaantuja oikein jätät tämän palstan? Edelleenkään kukaan ei sua täällä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö selittää, että linjoilta äkkiä poistuneet varhaisteininaiset vasta teineinä ymmärtävät vahingoittaneensa mahdollisuuksiaan onnellisuuteen ja haluavat palata ajassa taaksepäin siihen, kun sinä bongasit heidät yöllä keskustelupalstoilta ja ryhdyit kuulustelemaan heitä?
Otahan lääkkeesi (vai onko se minulle vittuilu sitä parasta rohtoa?) ja tiedosta että puhun tässä aikuisten välisistä jutuista. Tai ainakin aikuisten ja suojaikärajan ylittäneiden välisistä jutuista; sellaisiakin muistan.
-Mies 29v + 1v-
Psyko29 taas haahuilee pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otahan lääkkeesi (vai onko se minulle vittuilu sitä parasta rohtoa?) ja tiedosta että puhun tässä aikuisten välisistä jutuista. Tai ainakin aikuisten ja suojaikärajan ylittäneiden välisistä jutuista; sellaisiakin muistan.
-Mies 29v + 1v-
Aha, olet oppinut teinien vakiokommentteja? Jutellaanko taas siitä, kuinka monet pakit olet saanut alle 16-vuotiailta, ja annetaan oikeat taustat noille sinun kirjoituksillesi?
Millon sulla on synttärit? Eikös ne ole tässä keväällä? Tuleeko sitten Mies 29 + 2 v?
Vierailija kirjoitti:
Millon sulla on synttärit? Eikös ne ole tässä keväällä? Tuleeko sitten Mies 29 + 2 v?
Kyllä keväällä. Katsotaan mitä tulee.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keväällä. Katsotaan mitä tulee.
-Mies 29v + 1v-
Toivottavasti tulee vielä tuomio lapsiinsekaantumisesta.
Työnantajilla eli naisilla on mahdollisuus jakaa pakkeja heppoisin perustein, koska työnhakijoita eli miehiä riittää.