voiko tänne laittaa omista rinnoista kuvan
Jos tietty sensuroi naaman yms. Meinaa siinä tarkoituksessa että haluaisi kysyä kehityshäiriöstä ja siitä että onko kellään tietämystä operoitaisiinko julkisella.
Kommentit (27)
Voi laittaa, mutta viime aikoina noita kuvia on kyllä poisteltu herkemmällä kädellä kuin aikaisemmin.
Voi, kun laitat otsikoksi jotain muuta kun "mun tissit"
Minä voisin laittaa kroppakuvan.
-Mies 29v + 1v-
Kiinnostaisi kuvat mammojen pikkuhousuista enemmän.
Mitäpäs siinä menettää jos poistavat, niin poistavat. Ei siinä muuta vahinkoa tule käymään.
Miksi pitää näyttää kaikki? Sensuroi vaatteilla se osa, jota ei tarvitse näyttää. Luultavasti selvää saisi ohuen alusvaatteen kanssakin ihan riittävästi. Tai käsittele kuva niin, että peität nännien alueen, se on Facebookissakin kynnys.
Tuossa on Seksi-palsta vieressä, mene sinne.
Olettepa hassun hauskoja. Mutta olin tosissani. Eikä nänniä voi peittää koska se on oleellinen osa rintojen kehityshäiriössä. :/ katsellaampas myöhemmin jos vaikka postaisinkin
Vierailija kirjoitti:
Pimppi myös!
Kanatetaan, pinppi möös!
Et joudu poliisikuulusteluun jos ketju poistetaan. Et voi menettää mitään mutta voit saada monta hyödyllistä kommenttia. Turhaan vielä mietit.
-Mies 29v + 1v-
No mikä niissä sitten on outoa? Sisäänpäin kääntynyt nännikö? Koita ihan sanallisesti kuvailla, niin ei tarvitse kuvia lähetellä.
Onko meloonit, roiskeläpät vai ketunnenät?
Vierailija kirjoitti:
Onko meloonit, roiskeläpät vai ketunnenät?
Ihan sama minkälaiset lapaset, kyllä siitä lapaseen vetää.
Ei voi, mene pois.
Herkkä homomies