Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nelikymppiselle miehelle tyty-yde?

Vierailija
06.03.2016 |

Ei jaksaisi baareja koluta enää tämänikäisenä, eikä alkoholi muutenkaan maistu. Mistä löytäisin oman töttöpööpöttimen?

M43

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyty-yde? töttöpööpötin? Näistä lähtökohdista etsit kumppania itsellesi? Ei varmaankaan ole hirveästi tunkua.

Vierailija
22/23 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Minä ja mies tavattiin harrastuksen parissa

T. Töttöpööpötin 27 vuotta ja hänen poikaystävänsä 44 vuotta

Vanhemmat ja fiksut raittiina miehet ❤

Et ole miettinyt sitä, että kun jäät töistä eläkkeelle, niin miehesi on erittäin todennäköisesti joko vanhainkodissa/kroonikko-osastolla tai sitten haudassa?

Olen joskus miettinyt. Mutta elämä on myös tässä ja nyt. Rakastan miestäni syvästi.

Noin se anoppikin eli hetkessä ja on nyt vanha, kuihtunut lapsissaan roikkuva leski. Kannatti ottaa yli 20 vuotta vanhempi mies ja jäädä 5-kymppisenä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Minä ja mies tavattiin harrastuksen parissa

T. Töttöpööpötin 27 vuotta ja hänen poikaystävänsä 44 vuotta

Vanhemmat ja fiksut raittiina miehet ❤

Et ole miettinyt sitä, että kun jäät töistä eläkkeelle, niin miehesi on erittäin todennäköisesti joko vanhainkodissa/kroonikko-osastolla tai sitten haudassa?

Olen joskus miettinyt. Mutta elämä on myös tässä ja nyt. Rakastan miestäni syvästi.

Noin se anoppikin eli hetkessä ja on nyt vanha, kuihtunut lapsissaan roikkuva leski. Kannatti ottaa yli 20 vuotta vanhempi mies ja jäädä 5-kymppisenä yksin.

Ok. Anteeksi, että pahoitin mielesi. Lapsia meille ei tule. Joten en aio kenessäkään roikkua. Rakkaus ei katso ikää, aikaa tai paikkaa. Miehen ex oli 10 vuotta miestäni vanhempi. Ex Jätti minun mieheni. Ikä ei ollut rasite siinäkään suhteessa, vaan muut asiat. Ja miehelleni nuori nainen ei ole meriitti. Voisi kuulema olla vaikka 60-vuotiaan kanssa, jos olis hänelle sopiva persoona.