UUSI CONCHITA
Hänessä on jotain todella Conchitamaista vaikkei nyt suoranaisesti häneltä näytäkään. Upea ääni. Onkohan tässä seuraava euroviisuvoittaja?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän pettynyt Puolan valintaan, tykkäsin itse enemmän ennakkosuosikista Margaretista:
Hyvä se on kyllä Michałkin, hyvinkin mahdollista tuolla vedolla on voittaa :)Kuka Suomea edustaa?
Sandhja kappaleellaan Sing It Away. :)
Laulutapa ja ääni ovat hyvin samankaltaiset kuin Conchitalla. Biisikin voisi olla hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän pettynyt Puolan valintaan, tykkäsin itse enemmän ennakkosuosikista Margaretista:
Hyvä se on kyllä Michałkin, hyvinkin mahdollista tuolla vedolla on voittaa :)Kuka Suomea edustaa?
Sandhja kappaleellaan Sing It Away. :)
Kiitoksia tiedosta, hyvä-ääninen tyttö ja kiva rallatus. :)
Tämähän on muuten ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun Puola ihan tosissaan panostaa Euroviisu-ehdokkaaseen. Ilmeisesti sananvapausnootti ja muu hallituksen haparointia koskenut kritiikki on aiheuttanut pientä kasvojenkohotustarvetta, noihin biiseihin ja ehdokkaisiin on nimittäin satsattu aivan erityisesti.
Kommenteissa havaittavissa samaa vihaa mitä aikanaan kohdistettiin Conchitaan... Sinänsä kummallista, sillä eihän Michałissa ole edes mitään samalla tavalla provosoivaa vaikka samanoloisia ovatkin. Hiusten pituus monia mietityttää ilmeisesti...
Numero 5, luemmeko samaa keskustelua? Eihän tässä ole yhtäkään edes etäisesti negatiivista kommenttia, vihasta puhumattakaan?
Vierailija kirjoitti:
Numero 5, luemmeko samaa keskustelua? Eihän tässä ole yhtäkään edes etäisesti negatiivista kommenttia, vihasta puhumattakaan?
Oletko vaihtanut asetuksen niin, että ensin tulevat uusimmat kommentit? Suosituimmat kommentit -asetuksella näkyvät viestit ovat kaikilla erit.
Kuka Suomea edustaa?