Mistä nelikymppiselle miehelle tyty-yde?
Ei jaksaisi baareja koluta enää tämänikäisenä, eikä alkoholi muutenkaan maistu. Mistä löytäisin oman töttöpööpöttimen?
M43
Kommentit (23)
Jos sulla on paljon vapaa-aikaa, niin aloita yo-opiskelu jollain naisvaltaisella alalla. Varmasti löydät jonkun.
Nuorempi kollega työpaikalta. Jos pystyt, niin muuta johonkin isompaan kaupunkiin. Siellä olisi enemmän valinnanvaraa.
Yliopistosta,avoimen yliopiston kursseilta tai joogasta. Jos vaikka innostut tuosta joogasta niin leirejä ja matkoja ym tapaamisia riittää ja 95% on yli 30v sinkkunaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin lastentekoikä meni jo.
Unohditko jo, että nyt puhutaan miehestä, ei naisesta. Muahahaa!
Kuorosta! Jos vähänkin on laulutaitoa niin sekakuoroissa on 10 naista yhtä miestä kohti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä 43-vuotias mies enää nuoria neitokaisia saa. Hyvällä tuurilla voi löytyä joku lapseton kymmenisen vuotta nuorempi.
Töttöpööpötin on ehkä hirvittävin sana, jonka olen nähnyt palstalla genitaalisanojen lisäksi. Onnittelen.
Vierailija kirjoitti:
Töttöpööpötin on ehkä hirvittävin sana, jonka olen nähnyt palstalla genitaalisanojen lisäksi. Onnittelen.
Et ole lukenut Ylilautaa? Siellä tuo on ihan normaali termi.
Hei,
Minä ja mies tavattiin harrastuksen parissa
T. Töttöpööpötin 27 vuotta ja hänen poikaystävänsä 44 vuotta
Vanhemmat ja fiksut raittiina miehet ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä 43-vuotias mies enää nuoria neitokaisia saa. Hyvällä tuurilla voi löytyä joku lapseton kymmenisen vuotta nuorempi.
Miten tämä liittyy lapsentekoikään?
Vierailija kirjoitti:
Hei,
T. Töttöpööpötin 27 vuotta ja hänen poikaystävänsä 44 vuottaVanhemmat ja fiksut raittiina miehet ❤
Et ole miettinyt sitä, että kun jäät töistä eläkkeelle, niin miehesi on erittäin todennäköisesti joko vanhainkodissa/kroonikko-osastolla tai sitten haudassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy lapsentekoikään?
Nelikymppinen nainen eli se todennäköisin "töttö-öttöpööpötin" ei paljoa enää lapsia hanki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei,
T. Töttöpööpötin 27 vuotta ja hänen poikaystävänsä 44 vuottaVanhemmat ja fiksut raittiina miehet ❤
Et ole miettinyt sitä, että kun jäät töistä eläkkeelle, niin miehesi on erittäin todennäköisesti joko vanhainkodissa/kroonikko-osastolla tai sitten haudassa?
Sinä voit olla haudassa jo huomenna. Ketä kiinnostaa murehtia jotain tuollaista? Tärkeintä on mitä on tässä ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole lukenut Ylilautaa? Siellä tuo on ihan normaali termi.
En, koska näytteitä kyseisen palstan "tasokkaista" kirjoittajista on myös tällä palstalla. Valitettavasti. Sanaan en ole aiemmin onneksi törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Olen joskus miettinyt. Mutta elämä on myös tässä ja nyt. Rakastan miestäni syvästi.
Voi itku. Vauvapalstalta varmaan?
Bingosta? Eikös sun ikäset siellä kokoonnu?