Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilitteko rakkaudesta jo lapsena?

Vierailija
06.03.2016 |

Mulla oli jo pienenä, ehkä 6-7 -vuotiaasta muistan romanttisen kaipuun. En ajatellut suhteen fyysisyyttä, mutta toivoin, että joku löytäis mut, että saisin parin, jonka kanssa rakastaisimme ja ymmärtäisimme toisiamme syvästi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja olin palavasti ihastunut 50-vuotiaaseen mieheen joskus 5-vuotiaana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haaveilin seikkailuista ja sen sellaisesta. Minusta piti tulla isona noita-akka, jolla olisi pari ystävää, mutta ei missään tapauksessa mitään sulhasta tms. Sadutkin kuvittelin aina uusiksi siten, että prinsessa antaisi palttua kosijoille ja lähtisi itse tekemään urotöitä :)

25/28 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhasta lähtien.

Vierailija
26/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin kun oli 15-vuotias. Rakastin sitä poikaa huolella parivuotta. Sitten se alkoi seurustella yhden kauniin tytön kanssa. Mun sydän särkyi, en enää sen jälkeen ole haaveillut, koska olen käsittänyt ettei sellanen rakkaus ole minua varten.

Vierailija
27/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Haaveilin seikkailuista ja sen sellaisesta. Minusta piti tulla isona noita-akka, jolla olisi pari ystävää, mutta ei missään tapauksessa mitään sulhasta tms. Sadutkin kuvittelin aina uusiksi siten, että prinsessa antaisi palttua kosijoille ja lähtisi itse tekemään urotöitä :)

Olen vähän ihastunut sinuun nyt <3

Vierailija
28/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie luulen, että kyse on laumakäyttäytymisestä. Kotona kuullut asiat ja telkusta katsotut sarjat ja sukulaisten kyselyt "poikaystävistä" ajavat tytöt "ihastumaan", koska "se on tapana".

Sitten ollaan me muutamat kummajaiset, jotka eivät ymmärrä käyttäytyä normin mukaan ja ajattelevat, että mitä helkuttia pitäisikö noihin räkänokkiin ihastua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme