Haaveilitteko rakkaudesta jo lapsena?
Mulla oli jo pienenä, ehkä 6-7 -vuotiaasta muistan romanttisen kaipuun. En ajatellut suhteen fyysisyyttä, mutta toivoin, että joku löytäis mut, että saisin parin, jonka kanssa rakastaisimme ja ymmärtäisimme toisiamme syvästi.
Kommentit (28)
Joo ja olin palavasti ihastunut 50-vuotiaaseen mieheen joskus 5-vuotiaana :D
En. Haaveilin seikkailuista ja sen sellaisesta. Minusta piti tulla isona noita-akka, jolla olisi pari ystävää, mutta ei missään tapauksessa mitään sulhasta tms. Sadutkin kuvittelin aina uusiksi siten, että prinsessa antaisi palttua kosijoille ja lähtisi itse tekemään urotöitä :)
Rakastuin kun oli 15-vuotias. Rakastin sitä poikaa huolella parivuotta. Sitten se alkoi seurustella yhden kauniin tytön kanssa. Mun sydän särkyi, en enää sen jälkeen ole haaveillut, koska olen käsittänyt ettei sellanen rakkaus ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
En. Haaveilin seikkailuista ja sen sellaisesta. Minusta piti tulla isona noita-akka, jolla olisi pari ystävää, mutta ei missään tapauksessa mitään sulhasta tms. Sadutkin kuvittelin aina uusiksi siten, että prinsessa antaisi palttua kosijoille ja lähtisi itse tekemään urotöitä :)
Olen vähän ihastunut sinuun nyt <3
Mie luulen, että kyse on laumakäyttäytymisestä. Kotona kuullut asiat ja telkusta katsotut sarjat ja sukulaisten kyselyt "poikaystävistä" ajavat tytöt "ihastumaan", koska "se on tapana".
Sitten ollaan me muutamat kummajaiset, jotka eivät ymmärrä käyttäytyä normin mukaan ja ajattelevat, että mitä helkuttia pitäisikö noihin räkänokkiin ihastua :D
Up