Mun tyttöystävä pyysi että suutelen häntä "sieltä" =(
Mä en kehtaa kyllä.. Me ollaan seurusteltukin vasta 5 kuukautta..
Kommentit (12)
Vinkiksi: sitten kun joskus sinne suullasi menet, niin se ei tarkoita kirjaimellisesti suutelemista. Ainakaan jos nyt puhutaan pusuttelun kaltaisesta suutelemisesta.
Meillä mies ei aluksi halunnut antaa suuseksiä, mut nyt 2 vuoden kuluttua halusi itse yllättäen kokeilla ja hän tykkäsi siitä todella paljon, niinkuin minäkin! Kannattaa kokeilla edes! :)
Kyllä se ajan mittaan sinusta eroaa mutta toki menee kauemmin jos sinussa on jotain muuta tavoittelemisen arvoista, kuten ulkonäkö taikka hauska huumorintaju taikka sosiopaattinen charmikkuus.
Varsinkin jos tykkää hiivasta ja kurkkutulehduksista, suosittelen ;)
Ei muutakuin joskus vaikka saunan jälkeen rohkeasti kohti puhdasta!
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jos tykkää hiivasta ja kurkkutulehduksista, suosittelen ;)
Onx kurkkutulehdus joku kasvisairaus ;=>
Onko tyttöystävä ottanut sulta suihin tuon 5 kk seurustelunne aikana? Jos on, niin korkea aika tehdä hänelle vastapalvelus. Tyttökaverisi siis pyysi sinulta suuseksiä, mutta jos olet liian estoinen sitä hänelle antamaan, jutelkaa keskenänne. Kahdeksikon viesti on aivan turha ja höpönlöpöä. Puhtaasta ja taudittomaksi todetusta alapäästä ei tartu mikään vaiva eikä tauti.
Ei tietenkään tarvite. Eihän hänkään tarjoa sinulle suuseksiä, koska PIPPELISI on likainen ja haisee pahalta.
Pikku hiljaa voit kokeilla.Pyydä vaikka ett tyttis sheivaa itsensä kokonaa.Ja hän voi opastaa ja neuvoa mistä kohtaa ja miten.Kyl se alkaa kiinnostaa kun pääsee sen makuu.Ainaki itsellä kesti hetken ett aloin nauttia siitä.Samalla kun näkeee miten tyttis nauttii siitä ni sen enemmän haluut alkaa antaa sille sitä Ja vuorostaa hänn antaa sulle.Toi 8 vaa pelottelee.Jos kumpiki on terveitä ja pesulla käyty ennen sitä.Nauttikaa!
Ei sun oo pakko. Mutta jos haluat edes yrittää, niin käykää ensin kylvyssä ja kokeilkaa ensin pimeässä huoneessa vain kynttilänvalossa. Jos et vieläkään pysty, niin sivele häpyhuulille vaikka hunajaa tai syötävää liukastetta.