Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko puolisosi kanssa yhdessä vain rahan ja statuksen takia?

Vierailija
06.03.2016 |

Rehellisesti nyt! Itse en, koska kumppani on persaukinen minuun verrattuna.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, vaikka puoliso on paljon paremmin palkattu kuin minä ja omaisuuttakin on. Aion kyllä jatkaa hänen kanssaan olemista vaikka hän nyt alkaakin opiskelijaksi ja minä elätän perheemme monta vuotta (2 aikuista, 2 lasta). Palkkakin tulee uudessa ammatissa olemaan puolet huonompi. Joten...:D

Vierailija
22/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Alussa olimme nuoria ja rahattomia. Nykyisin minun statukseni lienee korkeampi, koska olen töissä korkeammassa asemassa. Mieheni jäi duunariksi. Mutta emme kyllä keskity statuksien kyttäämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummankaan vuoksi, koska puolisollani ei ole kumpaakaan. Minulla on molempia, ja luulen, että puolisoni ei olisi kanssani, jos jompaa kumpaa ei olisi. Mieheni on seurustellut vain paljon tienaavien ja hyvässä asemassa olevien kanssa aiemminkin. Me naimisissa 20 v. Mies ei varmasti rakasta minua, oon hänelle taakka, stressaantunut, kun työ vie min 12 h/vrk. Mutta sillä työmäärällä tulee fyrkkaa ja paljon. Mies on hyvä isä, hoitaa lapsia, auttaa läksyissä, kuskaa harrastuksiin lapsia. En selviytyisi työstä ja lapsista ilman häntä. Haluan ennenkaikkea tasapainoiset ja hyvinhoidetut lapset ja mun työn, aseman ja rahat. Miehen työpäivä vain 6 h, on sellainen kotirouva-tyyppi, vaikka hänelläkin akateeminen loppututkinto. En kestäisi tyhmää ja sivistymätöntä kumppania - mutta köyhä on ihan jees, mulla on siihen varaa.

Vierailija
24/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä toin molemmat tähän huusholliin. Ilman mua mies ei vieläkään olisi kunnon töissä koska ei uskoisi itseensä tarpeeksi.

Vierailija
25/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Hirveetä olis joutua vuokrakaksioon tästä omakotitalosta ja eronneeksi. Mutta nyt semmoinen uhka on olemassa, saanhan toki puolet omaisuudesta, mutta en halua olla eronnut iäkäs nainen.

Vierailija
26/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin mieheni kanssa lasten ja kodin takia. Tällä hetkellä yksinomaan taloudellisen huolettomuuden takia. Tässä pitkässä parisuhteessa ei muuta ole jäjellä, kuin tasapainoinen elämä ja talous kunnossa.

Vierailija
27/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paha kysymys sinänsä. Aina, kun toisella on statusta, niin ajatellaan, että toisen kanssa ollaan vain sen takia. Omalla miehelläni on oma menestyvä yritys, mutta en usko että se on vaikuttanut tunteisiin, sillä opiskelen itsekin tällä hetkellä tällä hetkellä arvostettua alaa. Miehen tausta toisaalta herätti mielenkiinnon, kun tapasimme ensimmäisen kerran.

Vierailija
28/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo putkiasentajan status nyt niin hieno ole,että sen takia sen kanssa olisin. Itse olen paremmin koulutettu joten mies voisi tietenkin elvistellä minun statuksella. Mies on vielä tällä hetkellä työtönkin, niin ,ettei edes rahan takia voisi kuvitella olevansa sen kanssa. 

Vierailija
29/36 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mieheni on kanssani rahan vuoksi?,olemme olleet 2v yhdessä ja vieläkään hän ei muistele meidän kahden hetkiä esim. puhuu vain exästään kavereiden kanssa/humalassa mulle myös ja mulla pitäis riittää rahaa miehenikin laskuihin ja lisäksi ruokaan,vaatteita mulla ei ole varaa ostaa uusia,miten saan tietoon välittääkö hän oikeasti minusta?,olemme kumpikin työkyvyttömyyseläkkeellä.

Vierailija
30/36 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toivottavasti vaimokaan ei ole. M29 ja latino

Vierailija
31/36 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos joku olisi oikeasti tuon takia yhdessä.

Vierailija
32/36 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, joo. Miehellä on törkeän hyvä p*rse ja hän näyttää hyvälle työvaatteet päällään. Puristelen miehen pakaroita monta kertaa päivässä, en voi pitää niistä irti sormiani.

Vierailija
33/36 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Status ei merkitse mitään ja rahakin menettää merkityksensä jos hintana on elää ilman aitoa rakkautta.

Vierailija
34/36 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti nyt! Itse en, koska kumppani on persaukinen minuun verrattuna.

Rakkauden takia.Kumpikaan meistä ei ole persaukinen.

Vierailija
35/36 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Tavattiin kun oltiin molemmat köyhiä opiskelijoita.

Eihän tuo kerro mitään nykytilanteesta. Voisihan tilanne olla ihan hyvin, että olet jo kyllästynyt tyyppiin, mutta pysyttelet nyt suhteessa rahan takia.

Vierailija
36/36 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kun en pystynyt enää olemaan sen vuoksi naimisissa. Olen paljon onnellisempi vaikka rahahuolia välillä onkin. On niin vapaa olo siihen aiempaan verrattuna, saa tehdä asiat miten itse haluaa. Statukset on mulle nykyisin ihan yks ja sama, suhteessa pitää olla hyvä olla!