Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsen "hankkimista" katua? Miten toimisit jos olisit minä? ov

Vierailija
06.03.2016 |

Minulla on sellainen tilanne että itselläni on kaksi teini-ikäistä lasta ja avomiehelläni ei omia lapsia. Toisaalta haluaisin vielä yhden lapsen mutta toisaalta taas en koska nyt on elämä niin helppoa teinien kanssa ja ikääkin minulla jo 37... Miten toimisit jos olisit minä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38-vuotias ja mulla on 7v ja 2v lapset, ja yritämme kolmatta. Olemme valmistautuneet siihen, että ei onnistu ja olen onnellinen kahdesta, mutta molemmat haluaisivat kolmannen, joten päätimme yrittää. Meillä tietysti on tuo 2-vuotias, eli homma ei ala alusta uudelleen. Mutta mielestäni et siis ole missään nimessä liian vanha. Sen sijaan jos mies ei halua lasta niin ettehän sitten voi sitä tehdä.

Vierailija
42/48 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja tein lapsen, oikeastaan kaksikin.

Toinen nyt 3kk ja toinen 2v3kk. Ikää 43v, lapset terveitä eikä jaksamisen kanssa ongelmia. Toki oma kunto vaikuttaa varmasti eniten tähän asiaan. Olen normipainoinen, liikuntaa harrastava ja aktiivinen nainen. Toki tulee hetkiä jolloin ei jaksaisi mutta kelläpä ei tulisi. Enkä tunne itseäni vanhaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen tilanne että itselläni on kaksi teini-ikäistä lasta ja avomiehelläni ei omia lapsia. Toisaalta haluaisin vielä yhden lapsen mutta toisaalta taas en koska nyt on elämä niin helppoa teinien kanssa ja ikääkin minulla jo 37... Miten toimisit jos olisit minä?

Ota  koira tai kissa. Saat tyydyttää hoivaviettiäsi, mutta ei tarvitse valvoa öitä niiden takia, ja syödäkin ne osaa ihan itse.

terv. äiti 44 v, lapset 10 v, 12 ja 12 v, 16 v ja yllätysvauva 7 kk.

Vierailija
44/48 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota  koira tai kissa. Saat tyydyttää hoivaviettiäsi, mutta ei tarvitse valvoa öitä niiden takia, ja syödäkin ne osaa ihan itse.

terv. äiti 44 v, lapset 10 v, 12 ja 12 v, 16 v ja yllätysvauva 7 kk.

Harkitsitko yllätysvauvan kohdalla keskeytystä?

Vierailija
45/48 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele enää koska sulla on jo. Luultavasti teidän parisuhdekin kuolisi siihen ku kaikki aika ja voimat menis vauvaan. Ei järkeä. Ilmankin pärjää mainiost! Unohda tuommoiset höpinät ja keskity parisuhteen vaalimiseen!

Vierailija
46/48 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni kirjoitti:

En suosittele enää koska sulla on jo. Luultavasti teidän parisuhdekin kuolisi siihen ku kaikki aika ja voimat menis vauvaan. Ei järkeä. Ilmankin pärjää mainiost! Unohda tuommoiset höpinät ja keskity parisuhteen vaalimiseen!

Aamen!

Vierailija
47/48 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minun mielestäni kirjoitti:

Aamen!

Samaa mieltä!

Vierailija
48/48 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme