Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy suihkussa illalla ja peseytyy aamuisin vielä pikkusuihkulla vessassa. Liikaa?

Vierailija
06.03.2016 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeeko miehesi aalleen? Silloin ymmärrän tuon aamupesun.

Vierailija
2/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy 2-3 kertaa päivässä normisuihkussa, koska harrastaa urheilua. Ihan normaalia mun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi liikaa?

Vierailija
4/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi liikaa? En ymmärrä.

Vierailija
5/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden tuhlausta. Miettikää Afrikkaa

Vierailija
6/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt paljon parempi peseytyä. Helposti alkaa kusi haisemaan. Enkä tarkoita, että kusisi alleen mutta aina vessakäyntejen jälkeen saattaa housuihin tarttua hajua ja joskus nukkuessa vaikka pari tippaa tulla housuun.

Vierailija
7/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se käy aamupaskalla ja haluaa puhtaan pepun? Pikkusuihkun ymmärsin bideesuihkuksi, vai tarkoittiko se että käy nopeasti tavallisessa suihkussa? Myös nopea aamusuihku on ihan perusteltu, sillä nukkuessaan hikoaa aika paljon. Suihku voi myös virkistää aamulla.

Vierailija
8/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa käydä iltaisin suihkussa, että voi mennä puhtaana nukkumaan, mutta kokee silti olonsa yön jälkeen tunkkaiseksi joten suorittaa vielä nopean pesun.

Ei mun mielestä mitään ihmeellistä.

Vierailija
9/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa. Mun mies on välillä 3 päivää käymättä suihkussa ja arvatkaa, onko karsea haju..Mutta minkäs teet, ei aikuista miestä voi väkisin raahata pesulle. Että siltä pohjalta, ole onnellinen, että sun mies huolehtii hygieniastaan.

Vierailija
10/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa lapsenne jo pieninä päivittäiseen suihkuun, Näin siitä tulee taoa jota ilman ei voi olla aikuisenakaan. Silloin heidän kumppaninsakaan eivät joudu kärsimään suttupekoista.

Vierailija
11/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei käy suihkussa myös aamulla? Todella epähygieenistä.

Vierailija
12/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa. Mun mies on välillä 3 päivää käymättä suihkussa ja arvatkaa, onko karsea haju..Mutta minkäs teet, ei aikuista miestä voi väkisin raahata pesulle. Että siltä pohjalta, ole onnellinen, että sun mies huolehtii hygieniastaan.

Pahoitteluni sinulle. Skunkin kanssa olisi kamalaa elää.

Vierailija
13/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen likaantuu mielestäsi yön aikana omassa sängyssään? Hygieeniset ihmiset käyvät illalla suihkussa pesemässä päivän hiet ja liat pois.

Vierailija
14/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen likaantuu mielestäsi yön aikana omassa sängyssään? Hygieeniset ihmiset käyvät illalla suihkussa pesemässä päivän hiet ja liat pois.

Sekä aamulla pesemässä yön hiet pois.

Vierailija
15/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain liikaa. En hoksaa mitä

Vierailija
16/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies peseytyy joulu- ja juhannussaunassa, ja samalla vaihtuvat myös kalsarit puhtaisiin. Saunassa hän toki käy joka viikko, mutta vain löylyssä ja ottamassa ne legendaariset pari saunakaljaa.

Vierailija
17/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä aamulla pesemässä yön hiet pois.

Ihminen ei juurikaan hikoile yön aikana, ellei ole alkoholisti tai menopausaalinen nainen.

Vierailija
18/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämäni aikana vakava suhde kolmen miehen kanssa ja jokainen heistä kävi/käy suihkussa vähintään kahdesti päivässä. Normaalia hygieniaa minusta, itsekin käyn.

Vierailija
19/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn iltaisin suihkussa, kun olen tullut liikuntaharrastuksista,  mutta otan siitä huolimatta myös aamulla pikaisen suihkun. Liikaa? Mieheni pesee paikkansa vedellä aina vessassa asioidessaan, liikaa?

Vierailija
20/29 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole liikaa. Mulla kehittyi sellainen iso märkäpaise persevakoon tuossa muutama viikko sitten kun karvat hiersivät ihon rikki ihan siitä persereijän vierestä. Koski ihan saatanasti ja oli ihana suihkutella mädännyttä verta pois siitä paiseesta ja tuntui ihanalta kun se puhdistuiseuraavana päivänä kokonaan. Kaikki johtui siitä kun menin liian väsyneenä nukkumaan käymättä suihkussa. Kokemus ei ollut traumaattinen, mutta erittäin epämiellyttävä ja ällöttävä. Pesen persevakoni kahdesti päivänä, koska en ikinä enää halua kokea mitään tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä