Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttämässä oleva kaveri ei vastaa

Vierailija
06.03.2016 |

Vedet meni hänellä toissayönä. Eilen vähän kolmen jälkeen päivällä vastasi että supistuksia tulee säännöllisesti, mutta kipuja ei vielä juuri ole.

Sen jälkeen en ole enää saanut yhteyttä. En halua olla tungetteleva, mutta häiritsee vähän :/ Tiedän että voi hyvin mennä vielä myöhäiseen iltaan että lapsi on syntynyt.

Ei kai auta kun odottaa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu voidaan jättää tähän. Kaipaamani vastauksen sain nyt, kaveriltani itseltään, pieni enkeli on nyt syntynyt. Keskityn olemaan kaverini tukena, sitten kun hän sitä jaksaa. Ap.

Siis syntyikö vauva kuolleena? :( Vai mitä tarkoitit pienellä enkelillä?

Vierailija
42/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata että provo tämä olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ystäväsi ei käy av:lla.

Voi olla aika ikävä yllätys löytää tällainen keskustelu jossa ap vielä paljastaa miten hänen lapselleen kävi.

Vierailija
44/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ystäväsi ei käy av:lla.

Voi olla aika ikävä yllätys löytää tällainen keskustelu jossa ap vielä paljastaa miten hänen lapselleen kävi.

En mä ainakaan pahoittaisi mieltäni, nimettömänähän täällä puhutaan.

Vierailija
45/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ilkeä lehmä tuo ap.

Vierailija
46/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä ilkeä lehmä tuo ap.

oUTOJA TYYPPEJÄ TÄÄLLÄ KOMMENTOIMASSA, EI VOI MUUTA SANOA.

Vierailija
47/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni vesien menosta 64h ensimmäiseen rääkäisyyn, että odottele vain...

Sä ootkin varmaan hirveen normaali.

Vierailija
48/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te niin v....n sairaita tyyppejä täällä!!!! Maailma ei kaipaa teidänlaisia ihmisiä eikä varsinkaan äitejä!!

Ap, olet ihana ystävä! <3

Vierailija
49/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap on ihana ystävä. Minäkin haluaisin, että joku kyselee kuulumisiani, joku muu kuin vanhemmat. Ystävälle on usein helpompi puhua kuin vanhemmille tai appivanhemmille.

Tsemppiä ap, olet ihana ystävä <3

Vierailija
50/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon haukkuja ap saanut. Mielestäni ihan normaalia olla ystävästään huolissaan, minultakin synnytyksen alkaessa moni kyseli viesteillä väliaikatietoja ja muutamat läheiset eivät saaneet kyseisenä yönä edes nukuttua kun jännittivät puolestani niin kovasti. En kokenut todellakaan tungettelevalta, oli ihana huomata että tosiaan on niitä välittäviä ihmisiä.

Vierailija
51/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias ahdistelija ja vielä tietojen levittäjä. Ystävästä kaukana.

Vierailija
52/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu. Ole ystäväsi tukena sitten kun hän jaksaa olla yhteyksissä mutta älä painosta tai utele. Puhuu jos ja kun haluaa.

Veljen vaimo synnytti viikolla 27. Ei olisi tullut mieleenkään soitella perään vaan odotin että äitini välittää uutiset. Pieni, pirteä tyttö syntyikin mutta lupaavasta alusta huolimatta menehtyi lopulta :(

Vierailija
53/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ap:n ystävänä enää puhuisi hänelle. Mieluummin vaikka totaalisen yksin surun kanssa, kuin tuollaisen idiootin tarjoaman tuen kanssa.

Vierailija
54/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ap:n ystävänä enää puhuisi hänelle. Mieluummin vaikka totaalisen yksin surun kanssa, kuin tuollaisen idiootin tarjoaman tuen kanssa.

Voin luvata että yksin saat ollakin jos jotain sattuu. Samoin nämä muut ap:ta haukkuvat, ei ole kyllä ihme että teillä ei juuri läheisiä ole ympärillä.

Vierailija
55/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua tympii nuo pienet enkelit...ei voi tietää onko lapsi kuollut, vai muuten vain "kuin enkeli".

Vierailija
56/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista agressiota herättää toisen huoli:D

Vierailija
57/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kaverit edes tienneet mun olevan sairaalassa. Ipana oli jotain 4 pv kun laittelin tekstareita ett tämmönen tuli, nähdään syssymmällä :)

Itse en olis jaksanut jauhaa asiasta kenenkään kanssa, enkä olettanut että kaverit olis niin kiinnostuneita meidän ipanasta...

Vierailija
58/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Ap:lla ja kaverilla ilmeisesti läheiset välit kun synnäriltä soitellaan. Jos toisesta ei saa olla huolissaan, niin aika erikoista? Ja ei todellakaan mitään häiriköintiä, jos kerran soittaa ja sit pistää viestin.

Ne jotka haukkuu ap:ta, ei varmaan omista yhtään läheistä ystävää. Semmosta, josta saa ja pitää huolestua, jos ei vastaa viestiin synnäriltäkään kohtuullisessa ajassa. Silloin saa ja pitää olla huolissaan, koska kaikki ei ehkä ok. Sillä tällaiset ystävät vastaavat toisilleen heti kun pystyvät, koska tietävät, että muuten toinen huolestuu.

Mut tän tarinan loppu (ehkä alkukin) oli provo. Hämmennyin siitä huolimatta siitä, mitä haukkuja ap sai. Jos alentuu haukkumaan toista idiootiksi niin ei kovin vahvoilla itsekään ole

Vierailija
59/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että mua tympii nuo pienet enkelit...ei voi tietää onko lapsi kuollut, vai muuten vain "kuin enkeli".

Eli ap ei saa levitellä täällä ystävänsä tilannetta, mutta sinulle hänen täytyy silti kertoa onko se lapsi kuollut vai "kuin enkeli"?

Vierailija
60/60 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata että yksin saat ollakin jos jotain sattuu. Samoin nämä muut ap:ta haukkuvat, ei ole kyllä ihme että teillä ei juuri läheisiä ole ympärillä.

Eihän tuollaisen ihmisen kuten ap kanssa viittis puhua mistään kun koko ajan sais pelätä että sanotut asiat on kohta keskustelupalstalla ruodittavana.

Luojan kiitos mulla ei ole tuollaisia läheisiä. Mieluummin vaikka yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä