Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli sinun tekosyysi luistaa tänään viikonloppuaamun krapulasta?

Vierailija
06.03.2016 |

.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhtaasti kyllästyminen :) Olen aika on/off-ihminen; jos hankin krapulan, taatusti myös parantelen sitä alkoholilla. Mikä taas saattaa etenkin hyvässä seurassa lipsahtaa krapulaan nro.2. Eikä ole hetkeen huvittanut moinen pätkääkään. Saatan ottaa lasin-kaks viiniä joskus, siinä se. Ei ole ikävä darraa :D

Vierailija
22/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee aina juomisesta ainakin kolmen päivän krapula, olot on hyvin masentuneita ja jopa itsetuhoisia. Paljon parempi fiilis kun kun lauantaina ja sunnuntaina on siinä kunnossa että pystyy suorittamaan aamujumpat ja käymään illalla lenkillä! Mulla oli jo vatsassa näkyvä 6-packin alku kun laihduin joka hävisi viikonloppujuomisen myötä, sitä tässä tavoitellaan uudestaan.

No vittu vau! Jotain kehujako kaipaat?

Onko jollain vähän huono päivä tänään? :D

Kyllä. Öisen biletyksen jälkeen kauhee vitutus 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee aina juomisesta ainakin kolmen päivän krapula, olot on hyvin masentuneita ja jopa itsetuhoisia. Paljon parempi fiilis kun kun lauantaina ja sunnuntaina on siinä kunnossa että pystyy suorittamaan aamujumpat ja käymään illalla lenkillä! Mulla oli jo vatsassa näkyvä 6-packin alku kun laihduin joka hävisi viikonloppujuomisen myötä, sitä tässä tavoitellaan uudestaan.

Vau! 6-pack naisella vatsassa on niin sexy!! Pääsisinpä näkemään..

(Täytyy sen verran selventää siiderinlipittäjille, että en tarkoittanut että 6-pack naisella vatsassa tarkoittaa naista joka on juonut vatsansa 6 tölkkiä siideriä, tai sidukkaa, kuten siiderivalaat itse juomaa leikkisästi kutsuu. 6 tölkkiä naisen vatsassa saa aikaan hyllyvän ihran, ja tyhjäpäisen naisen)

Vierailija
24/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vittu vau! Jotain kehujako kaipaat?

Onko jollain vähän huono päivä tänään? :D

Kyllä. Öisen biletyksen jälkeen kauhee vitutus 

Omaa tavaraasi ainakin viljelet kirjoituksissasi mikä kerkeät. Miten lie laita sen yöllisessä biletyksessä.

Vierailija
25/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa :(

Vierailija
26/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkki safkaa ja aikamatka pienissä häissä vähän jäissä 😉

Vierailija
27/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sixpack naisella on jotain niin rumaa..

Vierailija
28/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sixpack naisella on jotain niin rumaa..

No ei todellakaan ole.

Jenkkakahvat naisella. Hyi yäk, jo ajatuskin oksettaa. Nyt täytyy lähtee laattaamaan!

Vierailija
29/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulat on vanhemmiten kamalia!

Vierailija
30/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapulat on vanhemmiten kamalia!

Jätin krapulan hommaamatta. Kiintiö vieläkin niin täynnä että tauko jatkuu toistaiseksi. Miedompi päihde maistuisi ja siitä ei tarvi kärsiä kahta-kolmea päivää jälkeenpäin.

Vierailija
31/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei oo miestä, jonka kanssa hoitaa krapulapanetusta, niin en viitti hommata krapulaakaan.

Ja mulla on hirveesti p*llukarvoja, p*rsevakokin täynnä, enkä jaksa ajaa niitä baariseuran metsästystä varten.

Riittikö syyks?

Vierailija
32/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu töissä enkä muutenkaan enää jaksa piitata juomisesta juuri lainkaan.

Vierailija
33/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Kylläpä alkoikin tekemään viinaa kuivan viikonlopun jälkeen, näitä lukiessa. Ja illaksi töihin!

Vierailija
34/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyllä pe ja la baarissa juomassa kaksi pientä olutta mut dieetin vuoksi siihen jäi (että pääsi urheilemaan su)

Vierailija
35/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen entinen alkoholisti ja korkki on pysynyt kiinni kohta kymmenen vuotta. Ei ole ikävä! 

Pitää lisätä, että alkoholistihan minä olen edelleen ja aina tulen olemaan. En koskaan voi enää ottaa ryyppyäkään, koska siitä alkaa taas ikuinen putki.

Vierailija
36/36 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen äiti OLI alkoholisti

Kirkasta saattoi mennä pullo arki-iltoinakin (irtisanottu pankkitäti) ja joka sessio päättyi sammumiseen.

Sitten yhtenä päivänä se sanoi: "Minä olen oman osuuteni tässä elämässä juonut" ja lopetti. Samalla loppui 40 vuotta kestänyt ketjupoltto. Ei keuhkosyöpiä tai uskoontuloja, pelkkä tietoinen päätös.

Ja voi ottaa edelleenkin viinilasillisen tai pari pyhinä ruoan kanssa. Mutta putki ei ole hirttänyt päälle 5 vuoteen.

Näillä "olen-alkoholisti-en-ota-enää-koskaan-tippaakaan" -tapauksilla ei ole ole oikeasti tapahtunut ratkaisevaa liikahdusta psyykessä. Riippuvuus on vaan siirtynyt uuteen pakkoajatukseen; ei pisaraakaan, niin olen turvassa...